Se indlæg
 Udskriv debat
Nye visaregler
helgegedser
undskyld, jeg fik skrevet 65000 kr. - mener selfølgelig Bht
Helgegedser

JD
helgegedser skrev:
Til JD.
Jo, jeg har skam fattet en lyd. Det er dig som ikke forstod mit svar. Og, indrømmet, jeg skulle have uddybet det. Jeg mente at hvis vi kommer i den situation, skal vi vel bruge dobbeltbeskatningsreglen, og så ville det nok ikke betyde noget. Det var det jeg mente. Og det var selfølgelig ikke til at se på mit svar. Jeg tror såmænd de ved det i forvejen, da konsulen i Pattaya skriver at " the danish tax has been deducted every month in denmark"
Og jeg har haft non-immigrant visa siden 2005 lavet i Pattaya - uden nogen problemer. Jeg kan overhovedet ikke genkende de problemer man hører om Pattaya immigration. Der er skam styr på tingene på immigration her.
Jeg kender også et par stykker som ikke når de 65000 kr. om måneden. De skal så bare have et passende beløb på kontoen, til at opveje det beløb som mangler. Så ikke det allerstørste problem.
God weekend
helgegedser

Ja, han skriver at skatten er fratrukket, men beløbet han skriver er bruttobeløbet omregnet til Thaibaht!

Kr. 15.740 = ca. 103.400 Thb.

Jeg har oplevet en Imm. Officer sidde og glo vantro på det stykke papir og især på beløbets størrelse, og spørge:

"You get this every month"?

Svar: "Yes ma'm"!

JD

Spring til debat: