Se indlæg
 Udskriv debat
HVAD HAR THAILAND IKKE:
bagerbager
Hanuman skrev:
555, genial debat !!

Har desværre ingen ideer, men hvis man tænker den anden vej rundt, fotograferede jeg for 2 dage siden noget her i BKK city, som jeg gerne så på de danske sommerstrande Wink

http://photos-d.a...5850_n.jpg

Redigeret af bagerbager d. 29/10-2009 15:47

bagerbager
fik ikke texten med......i soi buakao er der en på marked der er lavet til tysk pølsevogn og i soi diana er der en som disco/bar vogn

sank
Smile Man kan vist få alt i thai. Remoulade, Løg, Pølser alt i Vila supermarkeder og stort set alle mærkevare bliver så men nok produceret i Østen ? også Rolex Grin og mener jeg har set Keramiske plader i Pro Home ?? bag Big C på Pattaya Thai.
Redigeret af sank d. 29/10-2009 16:36

Hanuman
bagerbager skrev:
fik ikke texten med......i soi buakao er der en på marked der er lavet til tysk pølsevogn og i soi diana er der en som disco/bar vogn

Det tror jeg gerne Smile Jeg tænkte blot at det kunne være herligt med sådan én der kunne turnere Blokhus strand om sommeren Wink Til de af jer der er bekendte med begrebet "Blokhus strand"... (bevars, jeg er fra nordjylland)
One night in Bangkok and the world's your oyster...

claus31130
Har nu også set flere trailere monteret på almindelige pickup's hernede, så det kan vi også strege af listen...selv en campingsvogn så jeg en dag nede omkring Saraburi

http://www.cs-web.in.th/
Locturian
Jeg har kun set ÉN enkelt trailer i mine 4 år i Thailand! Biler laves ikke med anhængertræk, det er noget der skal eftermonteres. Men på den anden side, som Thaierne kører bil ville jeg sq ikke være tryg ved at de havde en anhænger bagpå Smile

Grunden til at de mangler er nok mangel på efterspørgsel. Der er jo ikke rigtig nogen grænse for hvor meget de kan læsse bag på en pickup Wink Det er imponerende gang på gang at se 4-5 meter gods stablet oven på en pickup!

Og TukTuk; De har IKKE en hvidløgspresser i Lotus! Jeg HAR kigget! Det er de der almindelige hvor man lige smider ét stk. fed hvidløg ind og så presser indholdet ud og derefter fjerner skallen fra presseren! Hvis du finder en, køb den, så giver jeg dig pengene Wink Jeg har altid manglet sådan en til mine pasta-kødsovs retter Wink

Og vedr. tidligere indlæg omkring pop-selv popkorn kan det findes mange steder. Mange af de ting i ikke "tror" findes her, kan findes i special forretninger så som Villa Market der importerer udenlandske varer. Ja sågar slik fra Haribo har de...

Stort set alt kan findes i Thailand barer man kigger sig omkring Wink

Og - Det er rigtig det med de blødkogte æg - Det kan de sq ikke altid finde ud af hernede Wink Har nogengange været ude for at æggene kunne drikkes, så flydende var de Wink (uden overdrivelse).
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Allan73
For et par år siden mødte jeg en Dansker der var igang med at undersøge markedet for og muligheden for at opnå tilladelse til at starte produktion af trailere i Thailand.

Jeg har ikke kontakt med ham mere så jeg ved ikke om han gav op. Har dog ikke bemærket noget trailer boom siden da.

Jeg mener heller ikke at den lokale kørekultur? rent sikkerhedsmæssigt indbyder til at man hæfter en trailer i røven på bilerne.

Mvh

kiml
Hanuman blokhus er det ikke der hvor der kører en masse Tyskerer på stranden Wink
[img][/img]

bagerbager
kiml skrev:
Hanuman blokhus er det ikke der hvor der kører en masse Tyskerer på stranden Wink
det er der hvor alle svenskere og nordmænd drikker sig stang stive om sommeren

JD
Locturian skrev:
Jeg har kun set ÉN enkelt trailer i mine 4 år i Thailand! Biler laves ikke med anhængertræk, det er noget der skal eftermonteres. Men på den anden side, som Thaierne kører bil ville jeg sq ikke være tryg ved at de havde en anhænger bagpå Smile

Grunden til at de mangler er nok mangel på efterspørgsel. Der er jo ikke rigtig nogen grænse for hvor meget de kan læsse bag på en pickup Wink Det er imponerende gang på gang at se 4-5 meter gods stablet oven på en pickup!

Og TukTuk; De har IKKE en hvidløgspresser i Lotus! Jeg HAR kigget! Det er de der almindelige hvor man lige smider ét stk. fed hvidløg ind og så presser indholdet ud og derefter fjerner skallen fra presseren! Hvis du finder en, køb den, så giver jeg dig pengene Wink Jeg har altid manglet sådan en til mine pasta-kødsovs retter Wink

Og vedr. tidligere indlæg omkring pop-selv popkorn kan det findes mange steder. Mange af de ting i ikke "tror" findes her, kan findes i special forretninger så som Villa Market der importerer udenlandske varer. Ja sågar slik fra Haribo har de...

Og - Det er rigtig det med de blødkogte æg - Det kan de sq ikke altid finde ud af hernede Wink Har nogengange været ude for at æggene kunne drikkes, så flydende var de Wink (uden overdrivelse).

The Mall har hvidløgspressere...

JD

hanspeter
JD skrev:
Locturian skrev:

The Mall har hvidløgspressere...

JD

Ellers kan man vel hakke dem som thaierne gør`? :-)
Ups det var bare en side bemærkning, den her tråd handler jo om hvad man ikke kan købe eller finde i Thailand, har jeg jo lært tidligere. sorry :-)

Hanuman
kiml skrev:

Jo jo, svenskere, tyskere og nordmænd holder til der om sommeren, det er korrekt, som bagerbager også påpeger Smile Tror sågar der er nok af dem til at de alene kunne retfærdiggøre en sådan vogns eksistens.
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Boes
Hvidlogspresser, popcorn til mikroovnen, rugbrod, kan altsammen kobes i macro. Ristede log laver man selv i frituregryden.
Dun puder lugter af l*rt efter en maaned - gaar i forradnelse i fugten og varmen
Hvor kan man kobe remoulade - nogen som ved ?
Hav en god aften
Boes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Thongthai
vans.com
hummel.dk

Begge kæmpe firmaer der vælger sine distributører omhyggeligt og desværre kan lille mig ikke være med i deres game.

Her er lidt på skrift fra vans.
Thanks for your information. We are looking for a corporation which can grow the market with us together. I am sorry to tell you that it seems that you are not a suitable candidate for our distributor business.

Så det med at think big skal nok være noget med think small get big.

vandango
sank skrev:
Smile Man kan vist få alt i thai. Remoulade, Løg, Pølser alt i Vila supermarkeder og stort set alle mærkevare bliver så men nok produceret i Østen ? også Rolex Grin og mener jeg har set Keramiske plader i Pro Home ?? bag Big C på Pattaya Thai.

Nogle gode oste mangler der, brød kan man også få, både med og uden dansk/tyske bagere.

Hvad med osteskærere, kan man få det? Tager alligevel min egen med.

Stanniol til indpakning af mad? Plasticposer er Thailænderne generationer forud for os.

Dyrt og dårligt oksekød til bøffer (det bullshit vi får fra vores egne varehuses slagterafdelinger eller slagtere), de har de sgu ikke til de sindssyge priser.

Lammekød-hestekød-røjsere-arbejdsregntøj, briller med elektriske viskere på.

Nu kommer jeg en del i Pattaya - Gajol shots af enhver art, så vil du være en helt:

Gammel fisk - de har de næsten heller ikke.

Gårdsangersko med kongens ansigt på snuden.
Redigeret af vandango d. 30/10-2009 13:37

Boes
Osteskarer og stanniol faar du paa Macro
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Mangler også Carlsberg øl, men det kommer evt igen...jeg savner det dog ikke specielt,,,,men håber da de vil sælge der igen - mange turister drikker evt. den.

Mangler også Carlsberg øl, men det kommer evt igen...jeg savner det dog ikke specielt,,,,men håber da de vil sælge der igen - mange turister drikker evt. den.

vandango
En ny motorcykel, Yamaha og Honda dominerer hele markedet.

vandango
Thongthai skrev:
Er der nogle af jer der hved hvad Thailand ikke har indenfor feks sko og tøj mærker.
Det kunne være ret sejt at sælge et produkt som ikke var ankommet til Thailand endnu.

Well my dear businessman, now you've also got a damn lot of input on doing business. Pfft

hvis jeg havde en god forretnings ide, ville du aldrig få den af mig. Pfft
Redigeret af vandango d. 30/10-2009 14:18

Spring til debat: