Se indlæg
Hører problemer sammen med bestemte områder?
|
|
Sveigor |
Lagt på d. 18/09-2009 15:25
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
sank skrev: Natasha ikke til samme pris og kloge Svigor der kender det vilde natteliv og ved hvorfor vi er i Byen ?? det kan være man kan få nogle saftige historier ? jeg kender ikke så meget til det Du kender alt til priserne i hele thailand? Men intet til prostitution og har ingen saftige historier? Hvem fuck er du? En bryggerhest med en lommeregner? og ja det vilde natte liv er i Bkk men de saftige historie få præsten ikke, dem må du selv digte, tror du er vildt god til at digte! |
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 18/09-2009 16:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 173 |
[quote]Sveigor skrev: og JA I støtter kriminalitet, ved at ligge jeres penge i denne korrupte kulisse by! [quote] Hvilke steder i Thailand ligger du selv dine penge, så du undgår at støtte kriminalitet Sveigor? |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 18/09-2009 16:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 96 |
sank skrev: Ja jeg har ikke din erfaring med prostitution ? Natasha så det kan jeg ikke sige Hvad snakker du om? Jeg forstår ikke hvad du mener? Jesus man! |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 18/09-2009 16:13
|
rastloes skrev: Natasha skrev: Hvad mener du med at du ikke har min erfaring med prostitution? Jeg antager at han mener observation når han hentyder til erfaring, men jo det er tvetydigt... men jeg satser på noget uskyldigt, da ellers en undskyldning vil være på plads. Ja, ellers må man bare lære at forklare sig tydeligt. |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 18/09-2009 16:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 158 |
Jeg synes personligt at det er synd at der er sådan en destruktionsproces for tiden på denne side. Besynderligt at blasfemi og beskyldninger samt tituleringer skal være tilstede, når der egentlig bare blev spurgt om, hvilket sted man kunne anbefale en dansk familie, som skal rejse til Thailand for første gang. Folks meninger og ideologier har altid været forskelligt, men hvorfor ikke bare acceptere at folk har forskellige erfaringer og baggrund. Så vis dog lidt tolerance overfor hinanden og hold jer til emnet. Indholdsniveaut bliver konstant formindsket og det er egentlig ikke særlig sjovt længere.
Redigeret af rastloes d. 18/09-2009 16:49 Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 18/09-2009 17:36
|
Ja, det har du egentlig ret i. Sorry. |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 18/09-2009 18:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
[bcolor=#ffffff]BØRNEHAVE![/bcolor] Hvorfor kan vi ikke have en debat uden at det skal kaste svinerier med sig? Som nogen siger, ja, nogen kan lide Pattaya, andre kan ikke. Jeg kan personligt ikke, men fordømmer ikke dem der kommer der. Vi kan ikke komme uden om, at Pattaya er en af verdens største luder steder. Der er i høj stil sex salg, mafia, ganstere, russere og andet rakker pak når mørket kommer frem. Det er fakta, og sådan er det. Kan man leve med det, er det fint. Personligt holder jeg mig væk da det er for intenst til mig. Det oprindelige spørgsmål lød på hvor man skulle tage hen, og det synes jeg egentligt er blevet besvaret, og lad den så for fanden ligge der! Hvor gamle er det i er? Redigeret af Locturian d. 18/09-2009 18:18 |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 19/09-2009 09:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Sveigor skrev: krydolf skrev: Sveigor skrev: sank skrev: Ja undskyld bagerbager det var nu indlæget fra Sveigor jeg mente hmm svært at finde ud af hvad du mener med det, men for at spare dig for flere forkerte indlæg, så skal du vide at jeg hader Pattaya, hvis det ikke var for us marine var det jo ikke engang en by, den by er hvad der er galt med thailand, og alle der ligger deres penge i den kulisse by er med til at støtte kriminalitet! og jeg kan virkelig ikke se hvad en alm. turist skulle lave der, det er kun sex industrien der trækker,, hvis man vil have en strand ferie med gang i den er de europæiske ferie byer 10 gange bedre og betydelige billiger at flyve til. så ryst du/I bare på hovedet af mig,, du/I ved jo godt hvad i laver i pattaya, ikk! Pattaya var i sin tid en lille fiskerby. Den har eksisteret i adskillige hundrede år under forskellige navne der minder meget om det navn den har nu. Hvis du virkelig er af den mening, at det er Pattaya der er roden til alt ondt i Thailand, så er der virkelig noget du har misforstået. Hvad er det lige der får dig til at fordømme en by som du helt åbenbart overhovedet ikke kender? Og hvad er det du ved vi går og laver? Synes du ikke du skulle synke snottet en gang og kravle ned fra din pittestal? Og vi støtter kriminaliteten i Thailand? Vor herre bevares. Men pas nu din kirke hver søndag, så passer vi os selv i Pattaya, helt uden at savne dig. jeps pattay var en lille fiskerby, og nu er det en stor gangster by! roden til alt ondt?? det skrev du og ikke jeg, men du har ret! Synke snotten? er du flabet, eller flæber du? og JA I støtter kriminalitet, ved at ligge jeres penge i denne korrupte kulisse by! Jeg går ikke i kirke men det må du gøre siden du skriver "vor herre", så hils de andre tåber i kirken på søndag! Og hvorfor siger alle pattay elsker "vi kommer ikke til at savne dig" det er da dybt latterligt, hvem fuck kommer til at savne nogle der mener noget andet end dem og som de oven i købet ikke engang kender? svin mig til jeg er pisse ligeglad, for folk der elsker pattay vil jeg gerne holde på lang afstand! Et imponerende ordforråd du er i besiddelse af. Og man kan se du også har lært at stave til "fuck". Utroligt. Jeg erkender blankt, at over for en intelligens som din, kommer jeg til kort. Jeg overlader hermed dig at føre tråden videre med din altomfattende viden. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
Spring til debat: |