Se indlæg
 Udskriv debat
Ny test for familiesamføring
Dream
SS.

Din signatur siger jo alt om dig........

sabai sabai
Dream skrev:
SS.

Din signatur siger jo alt om dig........

Den siger nu ikke alt , men nok noget om erfaring med åbne øjne og øre igennem mange år !Smile
Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 16:40
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

måske du burde ændre dit navn til mai sabai?

sabai sabai
Ezal skrev:
måske du burde ændre dit navn til mai sabai?

Havde bare en ordentlig "Suk" på i nat ,der var det mai sabai Sad Pfft men efter et par panodiler til morgen er det igen sabai sabai Smile
Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 17:45
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

sabai sabai
Karabau skrev:
Thaipiger/kvinder har ofte den indstilling og moral at de gør alt for penge. Men måske er det deres religion som gør at de er sådan. Det virker som om deres krop bare er kød og ikke indeholder følelelser. Jeg har være 18 gange i Thailand og været gift med thaikvinde i DK 7 år og har været i seng med ca. 100 thaipiger. Min erfaring er at uanset hvilken thaipige eller om hun er gift eller ej så kan hun hoppe i med en anden mand bare han er gavmild....Angry Jeg vil aldrig stole på en thaipige de søger altid hen efter nye frække udfordringer uanset om de er gift eller ej..

Så rigtigt Så rigtigt !

En meget stor del af gifte thaipiger her i landet , har 2-4 andre mænd de leger med , eller har "vagter" på massageklinikker... når de får chancen. !
Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2009 18:32

John
Så er det vidst på tide at komme tilbage til tråden.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
ronnining
Hvad med at black liste manden, man kan ikke skære alle over en kamp, man kan sgu heller ikke stole på alle dansker !!!

Mht til tråden, så syntes jeg de er latterlige ind på kristiansborg hvis man laver det med tilbage virkende kraft. men det kan jeg ihvertfald bekræfte senere her i tråden.

tak for alle de gode svar !!

kylling
ronnining skrev:
Hvad med at black liste manden, man kan ikke skære alle over en kamp, man kan sgu heller ikke stole på alle dansker !!!

Mht til tråden, så syntes jeg de er latterlige ind på kristiansborg hvis man laver det med tilbage virkende kraft. men det kan jeg ihvertfald bekræfte senere her i tråden.

Du kan være helt rolig, der bliver ikke lavet love med tilbage virkende kraft

Fido
kylling skrev:
ronnining skrev:

Du kan være helt rolig, der bliver ikke lavet love med tilbage virkende kraft

Man skal aldrig vide sig sikker når der er politikere indblandet. Der er eksempler på lovgivning med tilbagevirkende kraft:

http://epn.dk/sam...798367.ece

Angry
One man's ceiling is another man's floor

ptg
En masse gang vås blandt få fornuftige ord. Alternativet til denne sprog/danskheds test var måske at lave bruger betaling for at vi kan få undervist vores kvinder/mænd i Dansk, og det vil sgu blive meget mere dyrt en et par sølle 20 -30.000 kr.
Karabau:. du må være en meget trat gammel gnier!
Run for a reason 16.11.14

paulsenp
ptg skrev:
En masse gang vås blandt få fornuftige ord. Alternativet til denne sprog/danskheds test var måske at lave bruger betaling for at vi kan få undervist vores kvinder/mænd i Dansk, og det vil sgu blive meget mere dyrt en et par sølle 20 -30.000 kr.
Karabau:. du må være en meget trat gammel gnier!

Det vil nok være svært at bestå en test i det danske sprog, hvis man ikke har lært det først. Hvem tror du skal betale for det?
Peter

hfb
Ja, der er kun en til det. Shock

Thai
Ezal skrev:

Og ang religion.. er man buddhist er man ikke sin mænd utro! Der er vist meget du ikke ved om Thailand/buddhisme

Der er vist også meget du ikke ved om Thailandske kvinder Smile

sandt nok, jeg kender kun min kone, hende kender jeg til gengæld rigtigt godt!

hfb
Thai skrev:
Ezal skrev:

Og ang religion.. er man buddhist er man ikke sin mænd utro! Der er vist meget du ikke ved om Thailand/buddhisme

Der er vist også meget du ikke ved om Thailandske kvinder Smile

Kan vi ikke bare sige: "der er meget mænd ikke ved om kvinder (og omvendt)" GrinGrin

sune
EZAL du kender din kone, hvor naiv har man lov at være. Du er den første til at sige at alle andre ikke har forstand på noget som helst, men du kender din kone. TILLYKKE med dette, naiviteten længe leve.

Bare du har det godt så kan det jo også være lige meget for os andre, men at du kender din kone er imod min natur, specielt med din unge alder, så lad være med at være skolemester for andre…..

Som Hst Thomsen nok vil sige længe leve de naive sjæle ud i det thailandske...Shock

sune
EZAL du kender din kone, hvor naiv har man lov at være. Du er den første til at sige at alle andre ikke har forstand på noget som helst, men du kender din kone. TILLYKKE med dette, naiviteten længe leve.

Bare du har det godt så kan det jo også være lige meget for os andre, men at du kender din kone er imod min natur, specielt med din unge alder, så lad være med at være skolemester for andre…..

Som Hst Thomsen nok vil sige længe leve de naive sjæle ud i det thailandske...Shock

du behøver ikke forfølge mig rundt på div forum for at svine mig til, be om?

ja manse, jeg er yngre end dig, men derfor må jeg vel gerne have en mening om tingene? eller hvad...

mener nu ikke det er sånaivt at mene man kender sin kone efter snart 4 års ægteskab, men jeg ved selvfølgeligt ikke hvordan du selv har det.

Stop dine personangreb og kom videre!
Redigeret af d. 01/09-2009 15:26

hsthomsen
He-he!

Sune, hvordan går det oppe i Nakhon Sawan?

Da tråden nu alligevel er skredet i grøften, og de sidste indlæg har handlet om thai-koner, så lige en beretning:

Min kone er fra en bygd, nå, nej - det er jo på Grønland det hedder sådan - fra en landsby, en flække, en "baan nok" 30 km. nord for NS.

Hun har en veninde i Nakhon Sawan, der har en lille "Serm Suaye" - en frisørsalon, og når konen er på besøg så smutter hun lige forbi salonen for at høre sidste nyt (sladder).

Sidst hun var der, sad en flok kvinder og pralede af hvor meget de formåede at snyde deres kære farang-husbond!

Alle, ALLE - havde en "giik" - thaielsker, eller var sågar gift men en thaimand! Samtidig kappedes de om at vise mest guld frem, og informere om sidste nye indkøb til hjemmet, bl.a. swimmingpool, som er sidste nye skrig når det gælder status og "face". En mega SUV, med sorte tonede ruder er også et must...

Bemærk venligst at dette område - Nakhon Sawan - ikke er Isaan provinsen, dvs. ikke ludfattigt, men tværtimod mest bestående af hårdtarbejdende risbønder der tjener udmærket, og selve byen Nakhon Sawan er præget af de mange kinesiske handelsmænd der indvandrede dertil for nogle generationer siden. Man ser det på de typiske "Chinese Shophouses", især i den gamle bydel ved floden/floderne.

Nogle af de omtale koner har deres farang mænd praktisk placeret i udlandet, og de kommer så på ferie 2-3 gange om året. Andre bor der fast som pensionerede, og alligevel snyder konerne! Thaimanden kan sagtens bo tæt ved konens og farangen's hus, og blive kaldt et nært familiemedlem, bror, onkel, osv.

Folkens, jeg har sagt det før, og jeg gør det gerne igen:

Der er absolut ingen grænser for kreativiteten og løgnehistorierne, og det er totalt ligegyldigt om de er hevet ud fra en bar i Pattaya, eller fra en rismark i Nakhon Sawan og omegn!

Same, same, sorry..Sad

Dr. Gongshow
Redigeret af hsthomsen d. 01/09-2009 15:58

FCKdk
Ezal skrev:
du behøver ikke forfølge mig rundt på div forum for at svine mig til, be om?

ja manse, jeg er yngre end dig, men derfor må jeg vel gerne have en mening om tingene? eller hvad...

mener nu ikke det er sånaivt at mene man kender sin kone efter snart 4 års ægteskab, men jeg ved selvfølgeligt ikke hvordan du selv har det.

Stop dine personangreb og kom videre!

Ja, altså Jeg var gift med min prinsesse fra det nordlige Phitsanulok i 7 år,
her næsten 20 år efter vi blev gift forstår Jeg stadig ikke helt sammenhængen
selvom Jeg stadig besøger hendes famillie.... Den unge tyske I.... der overtog
hende og bor med hende her i Danmark har hun også plukket for alt....
De har nu været sammen i 13 år og han forstår ikke en pind af hvad
famillien skal med alle de penge og ting....Er han stadig naiv?
Jeg taler sproget flydende og får meget malende beskrevet hendes eskapader og nyerhvervelser af hendes halv-veninder!!!!
Undskyld mig, Ezal! 4 år, så har Du næppe oplevet nær så meget
som Du tror! Kom igen om 10 år, så kan Du fortælle hvor meget
Du har lært om hende og famillien.Cool

Men okay, som nogen siger: My girl is special, og det er der
heldigvis også nogle der er! 5 ud af 100, måske!Pfft
Redigeret af FCKdk d. 01/09-2009 16:53

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: