Se indlæg
Thai billigt nu. 4023kr
|
|
Emigrant |
Lagt på d. 12/04-2009 01:45
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Django skrev: JA det er IIKE hos SAS du har købt det tilbud. De er noget dyrere http://www.sas.dk...tinentale/ så fortæl alle børnefamilierne, hvor du har det tilbud fra :-) Det er købt via mrjet.dk Flyvningen er med Thai Air, Kastrup - Bangkok... direkte begge veje. |
|
|
INGER-D |
Lagt på d. 12/04-2009 09:51
|
jeg forstår ikke rigtig det her system men nu prøver jeg Jeg sidder og ser alle jeres gode råd om billige billetter men det er jo mest fra KBH til Banghok jeg ville gerne til Phuket ville det være billigst at købe billet i Thailand til Phuket |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 12/04-2009 10:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
INGER-D skrev: 1)jeg forstår ikke rigtig det her system men nu prøver jeg Jeg sidder og ser alle jeres gode råd om billige billetter men det er jo mest fra KBH til Banghok 2) jeg ville gerne til Phuket ville det være billigst at købe billet i Thailand til Phuket Hej Inger-D, 1) Det gører vi "hellere ikke", for det er en være "jungle", med alle reglerne og især "undtagelserne". 2) Du kan "købe" et tillægsbillet til Phuket mod betaling af lufthavnsafgifterne = 250Dkr. Dog skal tillægsbilleten bestilles og betales sammen med flyvebilletten til BKK. Jeg ved ikke om det er mulighed for det via online bureaurer som MrJet og deslige. Mange DTWs medlemmer køber deres billetter online og som regel er det 1 mnd billet med faste datoer for ud og hjemmerejse og De er ligeglade med Bonusmiles. Andre benytter sig af de små rejsebureauer bl. a. omkring KBH hovedbanegården, det ville koste dig ca.2-300kr(deres avance per billet) mere end online men 2 gode ting = de sparer dig for det besvær med at lede og lede og for det andet (meget vigtigt synes jeg) du kan "reservere" billetterne og afvente med at betale til ca.30-45 dage før afrejsen("stammekunderne" kan vente til 14 dage før). Kan du ikke i første omgang få billetterne til dine ønskede datoer kan du blive sat på en "venteliste" til dem, hvorimod på online metoden er det bestilling/Kontant afregning her og nu(som regel inden 48 timer). Jeg håber ikke at jeg har gjørde dig endnu mere "forvirret". Go' Påske Søndag. Redigeret af Lung Yao d. 12/04-2009 10:13 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 12/04-2009 10:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Emigrant skrev: Det er købt via mrjet.dk Flyvningen er med Thai Air, Kastrup - Bangkok... direkte begge veje. Husk lige at fortælle dagene du skal afsted på. Det er nemlig ret irriterende at høre om gode tilbud for så at opdage at det er langt uden for sommerferien. Vi skal afsted i skolernes sommerferie da vi ´har en datter der går i skole og min kone selv går i skole for tiden så ferien ligger fast i Juli. Så når man hører om den slags tilbud er det jo rart og vide om det er noget man kan have glæde af eller ej. Vi har nemlig booket vores rejse og betalt et 4000 kr depositum men hvis der kom tilbud op som det du nævner så ville jeg da højt og flot skide på depositumet og bare booke den billige billlet. Men jeg er ikke helt utilfreds med den pris vi skal betale. Vi har nemlig fået 4 biletter med Thai og de 4 første overnatninger for omkring 26.000 kr (2 voksne og 2 børn). Profilrejser kunne nemlig tilbyde at vi fik et barn med gratis og så hænger prisen sammen selvom vi skal betale 8500 for os voksne. |
|
|
Thai |
Lagt på d. 12/04-2009 11:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Lung Yao skrev: 1) hvorimod på online metoden er det bestilling/Kontant afregning her og nu(som regel inden 48 timer). Jeg håber ikke at jeg har gjørde dig endnu mere "forvirret". Go' Påske Søndag. Ikke hos SAS der skal man betale 3 uger før afrejsen |
|
|
Frank |
Lagt på d. 12/04-2009 11:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Thai skrev: Lung Yao skrev: 1) hvorimod på online metoden er det bestilling/Kontant afregning her og nu(som regel inden 48 timer). Jeg håber ikke at jeg har gjørde dig endnu mere "forvirret". Go' Påske Søndag. Ikke hos SAS der skal man betale 3 uger før afrejsen Nej. Vi har købt billetter online via SAS hjemmeside. Vi betalte med Mastercard, og beløbet blev trukket umiddelbart efter. |
|
|
Django |
Lagt på d. 12/04-2009 12:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Ja thomas nu skriver du jo heller ikke hvornår I skal afsted Men SAS er ude pt med tilbud på børnebilletterne. Så jeg tror du med fordel skal kontakte SAS. |
|
|
ThomasHOL |
Lagt på d. 12/04-2009 13:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 264 |
Django skrev: Ja thomas nu skriver du jo heller ikke hvornår I skal afsted Men SAS er ude pt med tilbud på børnebilletterne. Så jeg tror du med fordel skal kontakte SAS. Crap her brokker jeg mig og så glemmer jeg det selv :-) nå det er 9/7 til 1/8 Men det er faktisk rigtigt gode priser og samlet ville det koste os 24000 men da vi har lagt et depositumpå 4000 allerede så er det ikke intressant, skulle det være det skal vi ned på 20.000 kr for billetterne. |
|
|
Thai |
Lagt på d. 13/04-2009 11:14
|
Frank skrev: Thai skrev: Lung Yao skrev: 1) hvorimod på online metoden er det bestilling/Kontant afregning her og nu(som regel inden 48 timer). Jeg håber ikke at jeg har gjorde dig endnu mere "forvirret". Go' Påske Søndag. Ikke hos SAS der skal man betale 3 uger før afrejsen Nej. Vi har købt billetter online via SAS hjemmeside. Vi betalte med Mastercard, og beløbet blev trukket umiddelbart efter. Det kan jeg ikke forstå, jeg bestilte i februar og beløbet bliver hævet på mit dankort i morgen. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 13/04-2009 11:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Thai skrev: Frank skrev: Thai skrev: Lung Yao skrev: 1) hvorimod på online metoden er det bestilling/Kontant afregning her og nu(som regel inden 48 timer). Jeg håber ikke at jeg har gjorde dig endnu mere "forvirret". Go' Påske Søndag. Ikke hos SAS der skal man betale 3 uger før afrejsen Nej. Vi har købt billetter online via SAS hjemmeside. Vi betalte med Mastercard, og beløbet blev trukket umiddelbart efter. Det kan jeg ikke forstå, jeg bestilte i februar og beløbet bliver hævet på mit dankort i morgen. Mystisk. Vi bestilte også i februar. Enten tager en af os fejl eller også er der forskel på folk. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/04-2009 11:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Thai skrev: Ikke hos SAS der skal man betale 3 uger før afrejsen Nu betragte jeg SAS (selv online) mere som "rejsebureau" som også sælger online. Ellers henviser jeg til mit svar #1, Men som Frank skrev kan det også være "forskel" på folk, som fx. medlem af Star Alliance med EuroBonus kort. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Thai |
Lagt på d. 13/04-2009 12:36
|
Ja jeg har EuroBonus kort så der må være forskel på folk, jeg sider med min rejseplan som jeg modtog 22 januar og der står Dankort Dankort/VISA debiteres 09 april 2009 og kvittering sendes til: Det må være pga.påsken pengne ikke er hævet, for 2 dage siden modtog jeg min E-ticket. Redigeret af Thai d. 13/04-2009 12:38 |
|
|
INGER-D |
Lagt på d. 13/04-2009 13:23
|
Tak for hjælpen på mit spørgsmål ang tillægsbilletter til Phuket |
|
Spring til debat: |