Se indlæg
 Udskriv debat
Thaiteens fotograferer spøgelser
SIAMCON
Men jeg er da glad på dine vegne for at du har været heldig..

hvorfor ender næsten alle debatter med personlige angreb i steden for at diskuterer emnet med frie holdninger vi er jo forskellige og hurra for dette,

bare husk på at, det er ikke alt der kan forklares videnskabligt, derfor er livet så forunderligtGrin

Mitchell
Det må være utroligt hårdt at være stakkels SIAMCON her i Thailand,underligt han ikke er rejst hjem til Danmark for længst.Spøgelser eller ej, jeg kan fortælle at i 1982 blive jeg kørt ned i Bangkok,og røg på hospitalet.
Lægerne konstaterede at jeg havde fået smadret en knogle i venstre håndled og at jeg skulle opereres.
Jeg havde ikke pengene til operation,så jeg fik gips på, og så ud af klappen.
På det tidspunkt var jeg godt klar over at selv læger her kan man ikke alt tid stole på (penge penge...), så jeg tog på et andet hospital og fik taget nyt røngtenbillede der af håndledet, og lægerne der sagde nøjagtigt det samme som på det første hospital.
Så stod jeg der og anede ikke hvad jeg skulle stille op, men tilfældigvis mødte jeg en kvinde fra Nordthailand, og hun fortalte mig at i Nordthailand havde de noget der hedder Morbao-oversat til Dansk "pustedoktor" og det kostede næsten intet at komme under behandling hos sådan en doktor.
Den gang var jeg nede på samme IQ stadie som SIAMCOM og tænkte "pustedoktor ha ha ha, den er god med hende",men alligevel tog jeg til Chiang Mai og fandt en pustedoktor.
Efter en uges behandling virkede mit håndled perfekt, pris 300 baht,og jeg spurgte hvordan han kunne helbrede mit håndlet.
Han fortalte at han drev det unde ud med det gode, og jeg forslog ham at han kunne blive millionær i Danmark pga af hans praksis,hvor til han svarede at det måtte aldrig komme an på penge.
I 1985 rejste jeg tilbage til Danmark og fik taget et røngtenbillede igen, og der blev det konstateret at de brud der havde væreti mit håndled var vokset sammen på en meget speciel måde,siden da er jeg blevet overbevist om at der eksister ting som øjet ikke alt tid kan seWink

industriskuespilleren
tja om ikke dette är ett spögelse så ved jeg ikke Shock

http://www.robrob...ldlady.htm

Apparently the owners of the house pictured at this site had been seeing images and hearing voices for quite a while. They did some research and found that a lady once lived in the house who lost her husband during the civil war. Legend says that she used to sit at the table and look across the fields in anticipation of her loved one returning home. He never came.
So, they say she still waits. They caught this photo of what they claim to be her. This is wild and a little spooky once you find the ghost in the picture. It takes a few seconds to find it, but when you do, it just stands out. Like one of those optical illusions pictures where you have to be the optimum distance away from the photo (approx. 24"Wink. Concentrate around the table. Best not to focus too hard on one spot. Look around the table and toward the window. Best to enlarge to a full screen view. It's faint, but the low murmur you hear was what got the photographer's attention first.
Redigeret af industriskuespilleren d. 30/11-2009 20:45
De Smiler jo så södt når de tar röven på en

TG950
industriskuespilleren skrev:
tja om ikke dette är ett spögelse så ved jeg ikke Shock

http://www.robrob...ldlady.htm

Ha,ha, en gammel kending, men sjovt at gense vedkommende igen Shock

helgegedser
Siamcon skriver i indlæg 1 "typisk thai intelligens og snotdum".
I indlæg 31 "mangler uddannelse"
I indlæg 32 " begavede mennesker"
Undskyld mig, men jeg kan altså ikke følge med. Måske jeg har været her så længe at min intelligens er på niveau med thai'ernes.

thamarai
Det handler vel ikke om, hvorvidt man tror på spøgelser, men mere om, at der er mange ting, som vi stadig ikke ved noget om - hvad vi så end kalder det, indtil vi finder ud af, hvad det er, hvis det findes, er en anden sag.
Dog er det rigtigt, at den slags sensationsbilleder har en tendens til at være slørede...
/Andreas

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
Spring til debat: