Se indlæg
Ønsker at møde en pige fra Thailand
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/11-2005 15:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Min kone er "bar" pige hver aften..........Altså i vores soveværelse
Hilsen Suk.................... Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/11-2005 15:41 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/11-2005 16:38
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej Bamsen, Ja, præcis, man gifter sig med den, man forelsker sig i. |
|
|
John |
Lagt på d. 30/11-2005 16:42
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Vedrørende Barpiger, så er der jo mange meninger! Men en stor del af de Thai'er der er i Danmark er tidligere barpiger, så der vil jo nok være nogle mænd der føler sig trådt på, fordi de mange gange læser sådanne indlæg som om der bliver talt dårligt om deres kone/ kæreste. Det allernemmeste, mener jeg, er at finde en pige med en god uddannelse og som kan engelsk. Og dermed siger jeg ikke, at hun er bedre end andre, eller end barpigen, men jeg siger, at det er det nemmeste, hvis det kan flaske sig sådan. Nu handler det jo ikke om at det skal være nemt når man bliver forelsket, hvis det skulle være nemt så var vi nok en hel del der havde Danske koner. Men for at fortsætte teorien så har to af mine venner "kærester" der læser på universitetet, og danser på go go bar om aftenen, de taler glimrende engelsk og er igang med en god uddannelse. Uanset erhverv og tidligere erhverv er vi vel alle kun mennesker. John Redigeret af John d. 30/11-2005 16:42 john@dansk-thai.dk
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 30/11-2005 17:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Bamsen jeg skrev jo ikke noget om af gift sig med en barpige Det er da klart naar man er forelsker taenke man jo ikke hvor hun kommer fra . De steder jeg er kommet spørge man ikke om det da det jo er noget andre man vil havde Redigeret af thaikurt1 d. 30/11-2005 17:00 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/11-2005 17:04
|
Flot John.......
Det var lige vand på min mølle Suk Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/12-2005 05:56
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor det er forkert at sige til en singel, at man da sagtens kan gøre sig en ide om, hvilken pige man vil møde. De gange, jeg har været singel, uanset om det var i DK eller i TH, har jeg da gjort mig nogle tanker om, hvilken type jeg kiggede efter, og nogen gange endte det så med den type, andre gange ikke. Ligesom kvinder kan have en ide om, hvad de ser efter, kan en mand også, og det kan jeg ikke se, er forkert. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/12-2005 09:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
der vil jeg give kronber ret selvfølgelig kan man godt gøre sig nogle tanker om hvilken partner man ønsker det er bare ikke altid kærligheden vil det samme |
|
|
solmand |
Lagt på d. 01/05-2006 23:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
koks og fiks............der bliver stille og roligt spurte om et råd og STRAKS er det lavet om til et diskutions emne.... hmmmmm kan ikke være sjovt at være nyt medlem på denne side ...hvis et enkelt spørgmål skal udvikle sig til en snak om noget totalt irelavant.........(sikkert stavet forket) det er ikke fair...for et nyt medlem...hvad må han tænke om os ??? okay det var bare lidt fra mig!!!!!!!!!!! mvh solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
high-tower |
Lagt på d. 02/05-2006 00:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Tja, nu er det jo kun et år siden tråden blev startet, så mon ikke det tog på alle måder er kørt?
Redigeret af high-tower d. 02/05-2006 00:30 |
|
|
devon |
Lagt på d. 24/05-2006 14:54
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
New site |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 25/05-2006 00:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
der er ikke noget galt med barpiger...der er ikke noget galt at hun har så meget erfaring med fyre...der er ikke noget galt at du forelske i hende og tager hende med hjem...der er ikke noget galt at hende vil meget gerne komme her til også at forsøge sin familie...der er ikke noget galt at I kan ikke snakke sammen fordi hun kan ikke så meget engelsk...der er ikke noget galt at hun ved ikke engang hun elsker virkelig sin mand...der er ikke noget galt at hun gerne vil skille efter nogle år...der er ikke noget galt at hun finde en anden mand efter lære at bo her...der er ikke noget gelt det er bare (lidt trist) liv! ikke noget seriøs |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/05-2006 00:43
|
Der er sq vist en ordentlig BP på der..........Skål.... Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/05-2006 00:44 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
Spring til debat: |