Se indlæg
Hvad sker der lige i Bangkok.. Ravnarok !!
|
|
JackD |
Lagt på d. 28/11-2008 20:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 150 |
Bliv ved det du har lidt forstand på: Priser på smøger i Laos, sidste ligegyldige ævle-bævle-lort nede ved bageren i NK, hvem har nu fået den fedeste tatovering, flere hundehvalpe??? Øhh, hvor spiller Karaourbaw næste gang blabla!!! Hold kæft det er patetisk! Nå ,men det er da godt danskerne i Danmark ikke har udgifter på dig p.t. - kun en pension, basører ikke, dit forkælede apparat?? Åhh.. med en fup-adresse får du jo fuld pension, smart!!! Redigeret af JackD d. 28/11-2008 20:20 |
|
|
JackD |
Lagt på d. 28/11-2008 20:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 150 |
- og velkommen til Webmoster... Jeg erkender jeg har svinet idioten til, men vil du huse den slags fucking low life psycos.... Be my guest! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 28/11-2008 20:28
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Please Suk og JackD, Husk lige på følgende i reglementet: §9 - Undgå intern snak med bekendte. Kender du nogle af de andre i forumet eller i en tråd - det er helt fint, altid godt med bekendte og gode venner. Men husk venligst på at ikke alle kender dem, og kun de færreste deler jeres kendskab til hinanden. Undgå internhumor, og forsøg at undgå at snakke for meget om jeres kendskab og oplevelse med hinanden, med mindre det har relevans til emnet og gøres forståeligt for andre. Har I behov for en privat diskussion med hinanden, så benyt venligst PB (Private Beskeder) eller chatten til formålet. Og så lige den med personangrebene. Jeg/vi gider ikke se de personangreb i tide og utide. Takker. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 28/11-2008 20:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
UNDSKYLD JackD, I dit svar #25 skrev du : Bliver vi sure?????!! Næh, egentlig ikke, det er da godt med nogle modargumenter, det er vel normalt i et forum.. Mener du alligevel ikke det DU selv skriver , eller har DU selv et andet "regelsæt" ? Redigeret af Lung Yao d. 28/11-2008 20:32 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 29/11-2008 06:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hvem er det nu lige der styrer thailand har godt nok sat det ind under andet emne også vedrørende bangkok men kommer alligevel her også. BangkokPost.com) - Ousted prime minister Thaksin Shinawatra expressed concern over Thailand’s political situation and demanded the anti-government People’s Alliance for Democracy (PAD) to leave Suvarnabhumi airport immediately. While giving a press interview abroad, Mr Thaksin said the airport must resume operation and the PAD demonstrators must abide by the law and respect others who have been affected. Those who violated the law must be prosecuted, he added. The former premier called on all sides, including the army, to unite and help protect democracy because Thai people have suffered since dictatorship came in the country. Mr Thaksin said the army must obey the law and consider what is wanted by everyone in the country, not only a few groups of people. He also warned the army that staging another coup could lead to bloodshed. |
|
|
prasat |
Lagt på d. 29/11-2008 08:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
hvem der styrer thailand, det er der ikke nogle der gør. de har en magtkamp om de mange milliarder der hele tiden kommer til landet. men forsæt bare en uges tid endnu så kan de slås om fortjenesten fra rissalget for dette bliver landets eneste indtægt. og så selvfølgelig fortjenesten på suk's ølforbrug hos den lokale bager. håber sku ikke kun det er politichefen der bliver afsat, men at man for fjernet alle tophovederne i både politiet og militæret hvis de ikke makker ret ind under hvad regeringen beordre. jeg syntes godt nok det har taget lang tid for de røde at mobilisere sig men de for jo heller ikke en ugeløn om dagen for at stille op. det er jo nok her skoen trykker ellers havde landet nok været i borgerkrig nu. prasat |
|
|
Lagt på d. 29/11-2008 08:35
|
|
Hamburg - Zwölf Stunden dauert eine Busfahrt von Bangkok bis Phuket. Solche strapaziösen Touren stehen auf Thailand-Rundreisen gewöhnlich nicht auf dem Programm, aber für 1800 deutsche Urlauber ist diese Tour quer durchs Land die einzige Chance, in absehbarer Zeit nach Hause zu kommen. Sie sitzen fest auf den besetzten Flughäfen der thailändischen Hauptstadt. Weil keiner weiß, wie lange der Ausnahmezustand anhält, haben Tui, Neckermann und die kleineren Konkurrenten jetzt Rückholaktionen gestartet. Ganze Karawanen von Bussen schicken die deutschen Reiseveranstalter in diesen Tagen auf den Weg Richtung Süden, damit ihre Gäste zurück nach Deutschland können. Im Urlaubsparadies Phuket läuft ja alles noch ganz normal. Die Thailand-Krise trifft die Reisebranche zu einer ungünstigen Zeit. Gerade hat die Wintersaison begonnen - und das bedeutet Hochsaison für Asien-Reisen. Für die Wochen um Weihnachten und Silvester sind die meisten Hotels ausgebucht; Bescherung unter Palmen steht bei den Deutschen hoch im Kurs. Nach den heftigen Rückschlägen 2003 und 2004 durch die Seuche Sars und den Tsunami ist Thailand unter den Sonnenzielen inzwischen wieder der klare Favorit; nur China wächst schneller und hat 2007 mit 558.000 erstmals mehr deutsche Touristen angezogen. Nach Thailand reisten 525.000 Deutsche. Marktführer Tui und Thomas Cook finden beschwichtigende Worte für die aktuelle Lage und die Aussichten: Möglicherweise werde der Konflikt zügig beigelegt, und man rechne nicht mit einer längeren Behinderung. Schließlich sei ja nicht ganz Thailand in Aufruhr. |
|
|
SIAMCON |
Lagt på d. 29/11-2008 09:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 184 |
BANGKOK SITUATIONEN Hvad med dem ange turister der opholder sig i lufthavnen ? Nogle har børn med ? andre er syge - hvad med mad og andre fornødenheder ? Det er fandme på tide at de slappe thailandske myndigheder gør noget ! dette kan ike fortsætte - Thailand er på vejen til " selfdestruction" - hvis man læser indlæg i The Nation og Bangkok post. Gad vide hvor længem an tror man kan blive ved med at gøre ingenting - ! mon ikke efterveerne kan komme til at gøre ondt på Thailand ? men så langt tænker man åbenbart ikke dernede - men det kan være de kommer til det - da USA er begyndt at røre på sig og har udtrykte bekymring over situationen ! |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 29/11-2008 10:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Nogle der kan be- eller afkræfte dette: By tip, 11-26-08, 11:23 PM money I know and i am sure that those protestors get paid to come out on street and protest...who pay them to do so? Where the money come from? Sakset fra: chinanationalnews.com Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 29/11-2008 10:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
prasat skrev bla.og så selvfølgelig fortjenesten på suk's ølforbrug hos den lokale bager. Hvad skal SUK nu blandes ind i det her for,hvis i har noget mod SUK kan i så ikke ordne det pr. PB eller mail.... .... Claus |
|
|
manse |
Lagt på d. 29/11-2008 10:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 723 |
Nu er det hele jo ikke så lige til, men vi kender flere farmere der har taget hele turen til Bangkok fordi, de kan lave 1000 bath om dagen ved at sidde i lufthavnen. Hvem der betaler gildet er man ved at finde ud af, men en af dem der er nævnt er Chang beer. Uanset hvad, så er det en ulykkelig situation for alle. Selv i vores lille landsby har farmerne besat vores bro over floden, så alt trafik til bangkok skulle en stor omvej. Hvorfor gør de det, ja det gør de fordi de skiftende regeringer har lovet at rispriserne skulle holde, og så falder priserne drastisk, så den enkelte farmer ikke har nogen mulighed for at finde penge til såning næste år. Farmere her er jo ikke så forkælet som bønderne i EU, så de er nødt til kunne stole på politikkerne, og jeg ved mange som nu sidder i bundløs gæld, fordi med den lovning på, at priserne vil holde har lånt penge til køb af bedre redskaber o.s.v.. Man skal jo heller ikke være idiot og tro, at de 1000 bath de nu kan få om dagen, nu er med til, at de måske kan overleve lidt længere og så er det ligemeget hvem man støtter. Bare se Taksin, han betalte mange 2000 bath for at stemme på ham, og han blev valgt, ja så enkelt er det faktisk herude engang imellem. UDD har nu meddelt at de ikke vil tage til lufthavnene hvor PAD besætter, hvilket vi kan være lykkelige for, for så var der nok blevet borgerkrig, så det er da et positivt. Lad os håbe man får disse mennesker, som tilføre enorme summer til PAD til, at trække følehornene til sig, og lad os håbe at deres elskede konge snart kommer på banen, for så er jeg overbevist om, at der måske kan blive ro og forhandlinger, men hvad ved jeg ud over, at det hele lige nu er håbløst. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/11-2008 11:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
goldwing skrev: kennyhawk skrev: Ja, det noget snot med den lufthavn! Har billet til d.3/12 og er sku en anelse nervøs, da jeg som en idiot ikke valgte at få afbudsforsikring. Lad Lortet Brænde, og få det overstået. Jeg er i samme båd .... uden afbudsforsikring.... og med afgang på mandag...... Enig..... skyd lortet.... Om i har betalt med kort, plejer der at väre afbudsforsikring med. Jeg skal afsted den 4/12 og har betalt med kort, så man skulle måske få undersögt hvordan det er med den afbudsf. Ellers kan man jo pröve at flytte rejsen en uge frem. Ingolf PS! Godt skrevet Claus--det er fuldständigt meningslöst med sådanne påhop Redigeret af ingolf d. 29/11-2008 11:29 |
|
|
Lagt på d. 29/11-2008 11:36
|
|
Davs Ja jeg fatter heller ikke hvorfor SUk skal blandes ind i det her for, Det kommer da vist ikke andre ved om SUK kan li 1 øl eller 2 så vidt jeg ved så betaler han dem selv. Goldwing Ja jeg skulle rejse tirsdag men china air, og ved heller ikke endnu hvor jeg står men så vidt jeg har hørt så,kunne jeg måske få pengene tilbage,eller udsætte rejsen Men jeg ved det først på mandag når jeg får snakket med dem. Men ja skyd de fjolser, som er i lufthavnen, og laver den ballade for thailand, De gavner bestemt ikke thailand med det lort. Det er sgu mere synd for dem,som ikke bare lige kan lave deres ferie om dem føler jeg med. hemmelig nemmerlig Redigeret af d. 29/11-2008 11:39 |
|
|
manse |
Lagt på d. 29/11-2008 12:40
|
Jeg ser lige på TV at militæret nu giver en hjælpende hånd i lufthavnen. Det de gør er, at garantere at de folk der vil ud af lufthavnen kommer ud med taxa eller anden transport, men de lader ingen slippe ind, og hvorfor skulle man også det. Der er jo ingen fly, så lufthavnen vil jo nok snart blive tømt for turister. Militæret er på nuværende tidspunkt pasive med hensyn til PAD, og PAD blander sig ikke i at folk forlader lufthavnen... |
|
|
kanut |
Lagt på d. 29/11-2008 12:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Puh- haaaaaaaaaaa, jeg syntes lige at ham JackD fylder utroligt meget på dansk thai forum ( det er da utroligt som meget den mand (tror) han har en viden om) og så kan han læse Engelsk.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
manse |
Lagt på d. 29/11-2008 12:47
|
Der bliver lige sagt, at regeringen nu har afsat 100 mill til at tage vare på situationen med alle de farangs der er strandet i Thailand. Altså bath.. Det hjælper jo ikke stakkels Thailand i det nye år, hvor man allerede har lavet prognoser der siger, at 1. mill vil miste jobs inden for turistindustrien på grund af det skete. Lad nu alle de personangreb ligge i skuffen for en tid. Der er altså mere alvorlige ting at diskutere lige nu. Slut for her, for jeg gider ikke dette fnidder fnadder i en sådan alvorlig situation |
|
|
Jake |
Lagt på d. 29/11-2008 12:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Gad vide om man bliver straffet for et overstay Selvom det er forfærdeligt, hvad der sker, er BKK ikke det værste sted at "sidde fast" ;-) |
|
|
manse |
Lagt på d. 29/11-2008 12:58
|
Da jeg lige så dit indlæg, vil jeg lige komme med den sidste bemærkning omhandlende denne tråd. INGEN BLIVER STRAFFET FOR OVERSTAY. Jeg kan bare ikke forstå du har fået den tanke- |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 29/11-2008 13:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
nej, så dumme er de trods alt ikke lige et rammende foto fra phuket-info http://tinyurl.com/5ooqae kan ikke gøre det aktivt, måske fordi man skal være logget ind for at se foto |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 29/11-2008 13:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
hemmelig skrev: Davs .............................................................................................. Goldwing Ja jeg skulle rejse tirsdag men china air, og ved heller ikke endnu hvor jeg står men så vidt jeg har hørt så,kunne jeg måske få pengene tilbage,eller udsætte rejsen. Men jeg ved det først på mandag når jeg får snakket med dem. ...................................................hemmelig nemmerlig Prøv at kigge på det andet tråd her: svar #100 : http://www.dansk-...post_79320 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |