Se indlæg
 Udskriv debat
manse truet på livet
Webmaster
manse skrev:
JH

Da jeg først nu har set dit svar, tog jeg mig den frihed, at undersøge hvem du er, ud fra den hotmail der er kendt. Jeg kan se på en side, at du siger du er 17 år, så jeg vil ikke tage dit indlæg som noget positivt, men denne tråd handler ikke om Sawan gård men om noget helt andet, så du har åbenbart synes, at jeg er et dumt svin, hvilket jeg kan acceptere, men hvis du synes historier fra det virkelig liv er for søde, ja så har jeg dog en hvis medlidenhed med dig, men jeg kan da konstatere, at du er en professionel debattør, så fred være med det. Hvis du synes jeg skal udelukkes på grund af min ærlighed med virkligheden i Thailand, ja så kan du jo bare skrive til Webmaster, og forklare ham ,at jeg bryder alle regler. Hvis jeg gør det, ja så skal jeg da udelukkes.

Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg tager afstand fra de trusler du har fået i andre tråde og via email. Men ligefrem at begynder at opspore hvem der gemmer sig bag de forskellige profiler bare fordi de udtaler sig lidt kritisk. Er det ikke i overkanten ?

Selvfølgelig skal JH da have lov til at give udtryk for sin mening på lige fod med alle andre, også selvom alle måske ikke er enige med ham. Men på den anden side så er alle nok hellere ikke enige i den opfattelse af de historier JH henviser til.

Så lad os lige prøve at give lidt plads til vi alle kan være her uden at man får en følelse af at det er PET, CIA og FSB som følger med.

Tak
Redigeret af Webmaster d. 24/09-2008 11:47
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Der er vel ikke andet at gøre end og ignorere sådan nogle mennesker, så får de ikke den opmærksomhed som de søger.
Redigeret af d. 24/09-2008 11:56

JackH
jsh71 skrev:
Der er vel ikke andet at gøre end og ignorere sådan nogle mennesker, så får de ikke den opmærksomhed som de søger.

Jeg gaar ud fra du mener manse?Grin

HAN er da den egentlige opmaerksomhedssoegende her paa "dette sitet" (!)

Han psykiske tilstand (tiltagende forfoelgesesvanvid) - aabenbares paa allertydeligste facon.

Tjekke folks e-mails adr. - spore IP m.m.

Joesses manse, du har maengder for meget tid deroppe paa farmen.Pfft

JH

Webmaster
JH skrev:
Jeg gaar ud fra du mener manse?Grin

HAN er da den egentlige opmaerksomhedssoegende her paa "dette sitet" (!)

Han psykiske tilstand (tiltagende forfoelgesesvanvid) - aabenbares paa allertydeligste facon.

Tjekke folks e-mails adr. - spore IP m.m.

Joesses manse, du har maengder for meget tid deroppe paa farmen.Pfft

JH
Jeg tror ikke nogle af os kender andres psykiske tilstand herinde eller at ret mange af os har en faglig viden til at udtale os om emnet. Nå, det jeg vil frem til er at vi alle lige bør huske på at undlade at blive personlige.

Jeg tror i øvrigt ikke at der efterhånden er meget mere suppe at koge på denne kedelig sag. Så mon ikke det snart er på tide at lade tråden dø ud ?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JackH
No problem..

Lad den afgaa ved doeden!

JH

Spring til debat: