Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
muslingskaller skrev:
Så er jeg ved at være klar til min næste cykeltur og det bliver thailand rundt ca. 4800 km. Jeg har lavet en hjemmeside hvor i kan læse hvor jeg kommer henne og hvis i er gavmilde så søger jeg overnatninger undervejs og en hyggesnak er jo altid en dejlig ting.
takker for alle de positive tilbagemeldinger, men i skal nu ikke kikke på min hjemmeside om turen for det er jo noget helt andet nu, jeg vil køre lidt rundt i combodia til mekong floden og måske lidt ind i laos og det er kun en måned dels pga visa til thailand igen og fordi jeg ik er i form og har så mange kræfter efter mit uheld. men nu for jeg at se hvor langt min vilje og tro på mig selv rækker lige nu så jeg ved ikke helt hvor jeg køre i thailand men det kan i jo læse om undervejs
og til jer der er i pattaya vi ses måske i kan jo bare stoppe en gal hvid mand på cykel så er det nok mig
VILJEN OG TROEN ER VEJEN FREM
Redigeret af d. 23/01-2009 13:59