Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
huratho skrev:
Hej Ubon Lynge
Jeg er aldeles uenig med dig. Du skriver at thai-damer kun har 3 forskellige arbejder i DK. Min ex, som bor i Skive har et vel-lønnet arbejde som oversætter for bl.a. politiet.
Og, nej, thai-piger er ikke kun ude efter penge, vel at mærke, hvis du finde en pige som ikke er bar-pige.
Hilsen Hugo
Davs Hugo
Nej det så man tydeligt igår i tv, de piger som kom fra landet i thailand, og giftede sig med mænd i thy.
Det var da ikke kærlighed, men udelukkende for at skaffe penge
Ellers kender jeg sgutte kærlighed.
Den den moster er kun en kvindelig alfons sammen med sin mand.
Ja de kom da for pengens skyld. De snakkede da også flrer gange om alle de penge man kunen sende hjem... de var her sku ikke for sjovt. Hvis de havde penge i Thailand var de da aldrig taget til THY, af alle steder på denne smukke jord ;-)
De var da blevet hjemme i smukke Thailand med deres familier og venner. At de skulle forlade alt hvad de ejer og har, INKL. BØRN fordi de er forelskede i en Dansker... tjaee... gæt selv! :-D
Jeg er ikke negativ, bare min mening ;-) og JO der er mange dansk-thai par der virkeligt elsker hinanden.
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
Ja - det var da helt klart det indtryk, man sad tilbage med efter udsendelsen. Indtrykket var faktisk så klart, at jeg må tro, at det også var meningen med hele "dokumentaren".
Oplægget var OK, men af en eller anden årsag skulle der tilsyneladende slås nogle meninger fast. Bl.a. de efterhånden meget velkendte, at asiatiske kvinder - her kvinder fra Thailand - kun tænker på penge og at ikke asiatiske mænd, der gifter sig med disse kvinder - her mænd fra Danmark - er nogle sølle tabere, der ikke kan begå sig med kvinder fra Danmark.
Det er tydeligvis nogle meget fastgroede dogmer, som i dette tilfælde DR gør sit til.
Jeg har et stille håb om, at alle vi, der er gift med kvinder/mænd, der passer ind i ovennævnte ramme, gør vores bedste for at modbevise disse meget trættende dogmer.