Se indlæg
Beer Bar eller luderbar
|
|
bastian |
Lagt på d. 08/01-2008 19:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
alle jer der ikke kan lide købe sex tag til grøndland der er fi.... gratis ....næsten en tuborg og en cigaret så kan alle andre der godt kan leve med og ikke har en lille ruth evens boende i os tage til thailand eller danmark |
|
|
prasat |
Lagt på d. 08/01-2008 19:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
om pigerne i thailand er tvunget ud i det eller ej. jeg kender mange piger der arbejder i thailand og har oplevet både det ene og det andet. eksempel 1 pige 1, hun startede på en gogo bar i soi cowboy som 16 årig for at hjælpe familien da hendes far var meget syg da han havde drukket leveren væk, om hun blev tvunget der ind af familien eller om hun gjorde det af kærlighed til hendes far og prøvede at hjælpe ham til et lidt længere liv, det må i selv bedømme. hendes far døde efter hun havde arbejdet 1½ år og hendes mor fandt en ny mand. hendes familie kan sagtens klare sig selv idag, men hun er forsat med at arbejde, men nu bruger hun pengene på sig selv, hun er lige blevet færdig med at bygge hus i landsbyen, uden farang sponsorer og er nu ved at sparre op til en bil. hun er idag 19 år. pige 2 hun blev første gang tvunget ind til bangkok af sin mor som 15 årig, men efter mosteren havde været alle barene igennem måtte hun tage hjem igen da der ikke var nogle der ville ansætte hende da hun så for ung ud. året efter blev hun sendt retur. og denne gang ansat i soi cowboy. men man kunne mærke på hende hun ikke ville dette, hun havde ingen kunder selv om hendes udsende er helt i orden, hun pjækkede fra arbejde så når der skulle udbetales løn skyldte hun baren penge. efter et par måneder på denne måde, tog moren ind til bangkok og var der inde 1 månedes tid for at få tøsen på arbejde og få hende rettet ind så hun også tog med kunderne. hun tager idag med kunder næsten vær dag. jeg ved hun ikke er glad for det hun laver og ville sikkert hellere arbejde hjemme i marken. men når hun er i baren er hun altid smilende og virker glad over for kunderne, så de har ingen chance for at vide hun er tvunget. hun er idag 17 år og moren er flyttet ind til bangkok for at sørge for at hende og hendes søster arbejder så de kan få sparret op til et hus. pige 3 er en 15 årig pige der stak af hjemmefra og blev af en veninde lovet arbejde i en anden by. hun rejste med men det var ikke lige det arbejde hun havde regnet med. hun endet i et hus med lås udvendigt på døren i et lille kammer hvor hun bare skulle modtage kunderne. hun fik selv 20 bath pr. kunde som hun brugte på sprut, for at holde det hele ud var det den eneste måde hun kunne komme væk fra virkeligheden. på 2 år var hun kun ude af huset 1 gang og det var fordi hun var så syg af syfilis at de blev nød til at tage hende til lægen, men på denne ene tur var hun fulgt af 2 vagter så hun ikke kune stikke af. der var så en kunde der blev forelsket i hende og fik hende hjulpet ud i nattens mulm og mørke. hun er i dag 30 år og arbejder ikke som luder mere pige 4 hun startede som 15 årig på gogo bar i soi cowboy. hun sender aldrig penge hjem men bruger alt på fest stoffer og så videre. hendes mor og bror mangler heller ikke noget da de kan klare sig selv. hun går også med mænd gratis hvis hun syntes fyren er lækker hun er idag 19 år. som i kan se på disse 4 historier så har i alle ret, man skal bare ikke generalisere fordi man kun har mødt en af dem. prasat |
|
|
Lagt på d. 08/01-2008 19:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
bastian skrev: alle jer der ikke kan lide købe sex tag til grøndland der er fi.... gratis ....næsten en tuborg og en cigaret så kan alle andre der godt kan leve med og ikke har en lille ruth evens boende i os tage til thailand eller danmark Ufatteligt få kommentarer til en ellers forbavsende sober debat er mere tåbelig end denne... . |
|
|
Frank |
Lagt på d. 08/01-2008 19:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
John Jamen så er vi da helt enige. Det var blot i din formulering, at det fremstod som fakta. prasat Jeg er meget enig i dit bidrag. Det er muligt at finde alle tænkelige og utænkelige varianter af skæbner. Men derfra og så til at generalisere er meningsløst. |
|
|
Lagt på d. 08/01-2008 19:55
|
|
Prasat -> Fedt indlæg - selvfølgelig er der i Thailand lige så mange grunde til at gå ind i prostitution som i resten af verden, men sålænge der INTET gøres for de der er tvunget (om det er i Thailand eller København) så er der jo kvinder der bliver udnyttet... Det interessante er at der er kvinder der rent faktisk kan lide at blive pint og plaget, skal vi så fjerne forbudet mod at slå sin kvinde ???? Der er jo massere af tilfælde hvor en lovgivning er for at beskytte de færreste, men netop i prostitutions debatten der er der INGEN der ønsker at gøre noget radikalt, for der er 12 kvinder der GODT kan lide det/selv har valgt det, så er det bare ærgeligt for alle de der lider... tough luck... I Danmark vil mænd helt åbenlyst ikke undlade at gå til udenlandske ludere, det er de der oftest er ofre for traffiking... men det er bare ærgeligt - for jeg kender en dansk kvinde i Århus der gør det fordi hun kan lide det... Jeg kender en kvinde der kan lide at få kraftige klemmer på brystvorterne, de skal helst klemmes så de bløder... men jeg håber da at alle andre kvinder ville knalde den mand een på sikadusen og melde ham til politiet, hvis han forsøgte med dem... (Iøvrigt - jeg læser af og til påstanden om at 80% af Thaiægteskaber ville ikke være hvis ikke der fantes barpiger - det er altså ikke min påstand - men ALLE herinde jeg læser skrive om sin kone/kæreste - gør det med respekt og tydelig kærlighed...) . |
|
|
Lagt på d. 08/01-2008 20:24
|
|
den bliver da mere og mere sjov denne tråd... mvh thordk Redigeret af d. 08/01-2008 20:25 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 08/01-2008 20:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jos_38 skrev: (Iøvrigt - jeg læser af og til påstanden om at 80% af Thaiægteskaber ville ikke være hvis ikke der fantes barpiger - det er altså ikke min påstand - men ALLE herinde jeg læser skrive om sin kone/kæreste - gør det med respekt og tydelig kærlighed...) . Du mener givet dansk-thai-ægteskber. Og påstanden om de 80 % tror jeg ikke er helt skæv. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 08/01-2008 20:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Jos_38 skrev. Iøvrigt - jeg læser af og til påstanden om at 80% af Thaiægteskaber ville ikke være hvis ikke der fantes barpiger - det er altså ikke min påstand - men ALLE herinde jeg læser skrive om sin kone/kæreste - gør det med respekt og tydelig kærlighed -------------------------------------------------------------------------------- Jeg fandt lige denne fra en afstemning der har været her på DTW. Er din ægtefælle tidligere barpige ? Ja 28% [55 Stemmer] Nej 44% [85 Stemmer] Ved ikke 5% [9 Stemmer] Er ikke thaigift 23% [45 Stemmer] Stemmer: 194 Påbegyndt: 29/05-2006 Afsluttet: 01/07-2006 Så det er ikke alle der er barpiger Ubon.
|
|
|
h |
Lagt på d. 08/01-2008 20:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
gad så vide om hvor mange af de 44 % nej stemmer som er korrekte jeg kender en del hvor konen kommer fra en bar men manden intet ved. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 08/01-2008 21:08
|
Ja det er jo ikke godt at vide hvor mange du vil have konen lyver over for sin mand, men med det spørgsmål der så kan vi jo blive ved, nu kunne jeg bare huske vi har haft denne afstemning her og vil bare lige ligge den ind inden der er nogle som påstår at alle kommer der fra. Jeg kender eks. også mange som ikke kommer fra et bar job, der er jo også andet arbejde i thailand Der er nogle som kan lide dem og kun vil have bar piger også alle de andre som ikke vil have dem. Sådan vil det altid være, lige meget hvad vi kunne tænke os at gøre kan vi ikke gøre noget. Men ellers er det da en sjov debat at følge, den bliver sjover og sjover, der er jo nogle som kender meget til de job Ubon.
|
|
|
JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 22:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Tror faktisk mange er draget af usikkerheden omkring netop dette emne, jeg må indrømme at det interesserer mig meget. Jeg har aldrig betalt for sex, det ligger ikke til mig, men jeg kunne sagtens hvis jeg blev trængende nok. Jeg har været sammen med 1 Thai, og hun ejer sin egen bar på bangla road. Jeg betalte ikke for sex med hende, og var sammen med hende 6 dage i træk, tilgengæld betalte jeg tit for mad og dyrt vin. Hun betalte så også for mog nogen gange, men jeg trak nok det største læs. Spørgsmålet er, var hun prostitueret? Nej, hun var barejer, men har hun solgt sig selv før for penge, ja det er jeg ret overbevist om. Hvor vil jeg så hen med det? Hendes holdning var. Kunne hun li en fyr, så kunne hun ha det sjovt med ham, og ville han betale "løn" som hun kaldte det, til hende så fint, og ville han ikke, så okay, hvis fyren var sød. I hendes bar havde hun 6 piger fra hendes landsby, blandt andet hendes søster. Hun fik ikke penge af pigerne, de måtte beholde alt selv, men de skulle lokke falanger ind på baren. Denne bar brødføder faktisk en hel lille landsby, det er faktisk lidt vildt at tænke på. Var pigerne der under tvang? Jeg var en del sammen med dem alle, når baren var lukket.( Under valget) og de virkede alle glade og tilfredse, faktisk var det kun lillesøsteren der ikke rigtig gad, men det var fordi hun var vant til at hendes søster betale. En anden af pigerne var der, ellers kunne hun ikke forsøge hendes søn, men hun virkede faktisk okay med det hele. Det kan selvfølgelig være svært at vurdere, om folk er glade eller ej, og man må huske på at deres kultur er ufattelig anderledes i forhold til vores, og det glemmer folk tit. Deres holdninger til ting kan tit være noget svære at forstå for mig ihvertfald, men det er faKtisk lige præcis det jeg elsker ved Thailand. Et par rodet ord fra mig, der måske også er lidt off topic, men skidt |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 08/01-2008 22:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Vedrørende den gamle afstemming hvor 44% siger nej til at konen er tidligere barpige.....den skal vist nok lige tages med en stor pose salt ! Det er nok meget tæt på 95% som er det korekte tal. Husker tydeligt da danske charter turister invaderede soi white house i jomtien og tømte alle barene utallige gange for piger , der var stor panik blandt bar-ejerne som havde svært at finde nye piger til deres bar. Jeg har stødt ind i mange af dem her i København ,men idag er de blevet tryllet om til tidligere frisører , hotel staff ,butikejere o.s.v. Det er få danske mænd som fortæller abejdskammerater , familie , venner o.s.v. sandheden , jo længere man lyver og bilder folk en anden historie på ærmet.. ja så ender det at man selv tror på den til sidst ! Jeg holder fast i mine 95% % [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 08/01-2008 22:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Sabai sabai er du også blandt de 95% |
|
|
JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 22:54
|
Sabai sabai 95 % er et rimelig højt tal Men jeg er enig i stortset alt hvad du har skrevet her. og jeg har det også sådan, og so f***ing what om de er tidligere prostituerede, så længe de ikke er det længere, og det er ægte kærlighed i mellem dem, så er deres tidligere eskapader jo rimelig ligegyldigt. Den bliver ikke slidt og den kan vaskes . Men jeg ville nu nok heller ikke gå og skilte med det, hvis min kone var tidligere prostitueret |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 08/01-2008 23:05
|
Jo Bimmelim jeg har været med i de 95% Jwolff. Enig med at man selvføgelig godt kan få en sød pige , og jeg er også ligeglad med deres fortid. Jeg har da også svinget en del med banditten Da jeg havde en tidligere bar pige ...holdkæft nogle historier jeg fik rodet mig ud i , over for folk der spurgte hvor jeg havde mødt hende , til sidst sagde jeg ..hende har jeg da købt i Thailand så kom der ikke flere spørgsmål ! Redigeret af sabai sabai d. 08/01-2008 23:06 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 23:10
|
haha ja det må ha lukket munden på dem, og seriøst, det er også det nemeste, hvis man ikke kan se en udvej, så overdriv. Jeg skal til Thailand 1 november i 3 måneder, for at arbejde, og blev spurgt idag om jeg havde planer om at gifte mig med en thai. Her svarede jeg nej, men at jeg ikke ville udelukke det, da Thailandske piger var utrolig smukke, og meget skønnnere end danske piger. Det var så lige i ansigtet på 4 danske tøser at den kommentar kom, det var guld værd. Du skulle ha set deres ansigter |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 08/01-2008 23:26
|
Jwolff Ja jeg ville godt have set de ansigter En hurtig sjov historie fra virkeligheden.. Har en bekendt der fik sin pige her op for 3-4 mdr. siden , jeg spurgte ham hvor han havde mødt hende..svaret var i Bangkok og hun havde en universitetgrad..en dag havde jeg dem på besøg og spurgte pigen om hun kunne oversætte et gammelt brev jeg havde på Thai ..jo det kunne hun da godt , da hun fik brevet stirrede hun bare på brevet og sagde det slet ikke var thai ! det viste sig så hun slet ikke kunne læse Thai ! .. Så jeg lader min bekendt blive i hans egen historie ! Redigeret af sabai sabai d. 08/01-2008 23:29 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 23:30
|
haha ej det er da synd for ham, tænk hvis han virkelig tror at hun har en universitetsgrad. Hvor jeg bare savner Thailand. kun 11 måneder til jeg skal tilbage. |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 08/01-2008 23:49
|
95% måske lidt højt men som i selv skriver hvad betyder det, den kan vaskes Nu har jeg forstået den sådan at det er 95% som er barpiger uha det var mange, for så kan jeg da sige jeg har vundet i lotto da jeg så er i de 5% og det ved jeg da både venner og familie samt bekendte til min kone har sagt hun aldrig har arbejdet andre steder ind som kok i familiens spisested, og har gået i skole mange år også har hun en universitetgrad (hun kan læse)sabai sabai men det er vel også lige meget, for vi kan blive ved at køre i samme rille i denne debat. Det kommer vel kun and på om man selv er tilfreds med sin kone, og om det er 44% eller 95% det vil vi aldrig få det rigtige svar på For min skyld må dem som vil have barpiger have det, hvis de har det sjovt og giver den lille bandit mellem bene alle muligheder for at blive dårlig, så lad dem det jeg kan kun grine. Alt i alt handler det jo om vi har det godt med vores thai koner ikk Ubon.
|
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 09/01-2008 01:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Må helt holde fast i Ubon lynge´s holdning!! Det er da bedøvende ligegyldigt hvad pigerne lavede før de mødte deres mand, hvis de har et godt ægteskab og et godt liv nu! Men jeg vil da også vove at påstanden, at 95% er endog meget høj sat Dvs at jeg skal kende rigtige mange forhold for at bare en ikke er forhenværende barpige!!! Kender en del forhold, og der er flere der ikke er forhenværende barpiger! Jeg medgiver dog gerne at mange ikke ved hvad deres kone/kæreste har lavet før, eller disideret lyver om det! Men det er der såmænd også mange danskeforhold der gør Nu er dette ved at komme meget uden for emne, men en diskussion som der har levet længe her på DTW, SORRY Redigeret af jesperfrb d. 09/01-2008 01:42 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
Spring til debat: |