Se indlæg
Thaibørn færdes i sexmiljø
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 12:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
uha da Det er jo næsten os alle sammen, som kommer ind under det her. Jeg er jo fraskilt fra en dansk pige, så jeg hører også under det her Så det kunne være, at jeg nu skal til en psykolog, for at finde ud hvorfor, jeg har giftet mig med en thai Jeg er vist en værre en.uha da da bamsen CITAT: fra avisen 24 timer» http://www.24time.../list.page Mange af de danske mænd, der gifter sig med thailandske prostituerede, er psykisk ustabile. det er ofte mænd, der har lidt skuffelser i tidligere forhold, mænd, der har sexistiske og racistiske tendenser, voldelige mænd eller pædofile mænd – kort sagt mænd, som danske kvinder i almindelighed fravælger, Redigeret af d. 20/06-2007 12:25 |
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 13:08
|
|
davs Der er flere ting i denne artikel som overrasker mig. Specielt de forhold, hvor de beskriver, at danske pædofile mænd, direkte opsøger thailandske prostitueret med børn. Det er jo forfærdeligt, at mænd kan være så udspekuleret. Og de skal selvfølge bruge alle midler for at få dette stoppet. Og hvis det er den sande virkelighed, for mange af de unge, så kan jeg da godt forstå at de drukner deres sorg i druk og stoffer. Det andet der overrasker mig, er det kæmpe store antal af thailandske prostitueret på Vesterbro, hvis det er 100% sikker tal, så er antallet af thai prostitueret, jo kæmpe stort i hele Storkøbenhavn. Også er det antal af truet unge, jo meget større end først antaget, så er antallet af truet unge måske helt oppe på flere end 1-2000 børn og unge! (citat fra tv lorry. Danske mænd misbruger deres thaikoners børn, mens de arbejder.) Men det pisser mig lidt af at jeg skal fremstilles via TV lorry som en voldelig psykisk ustabile pædofil. Jeg har sq aldrig banket mine x-koner, selvom de helt sikker havde fortjent et par dummeflade. Og jeg har heller aldrig misbrugt mine 4 piger seksuelt, men alligevel skal man udstilles i medierne som en slemmer fyr, bare fordi jeg engang har været gift med en thailænder. Men denne fremstilling af de forhold overrasker mig overhoved ikke, da Sophie selvfølgelig skal sælge annoncer, og historier om thailand sælger altid godt, det skal bare krydderes med en stor overskrift med thailuder og lommetyve. Det kunne godt få mig til at forslå en skærpelse af krav til danske mænd, som gifter sig med thailandske piger med børn. Nemlig en slags håndfæstning på eller en slags indbetalt garanti sum, at man følger det barn/børn de har fået herop, til de har færdig med en uddannelse, så de er kommet godt på vej i livet. Se rigtig mange af denne gruppe unge som falder helt igennem skolesystemet, enkle har ikke gået i skole i op til 1-2-3år selvom der er skolepligt. Og de kan ikke få den nødvendige hjælp fra hjemmet til at løse deres skole hjemmeopgaver, da deres moder ofte har en meget mangelfuld uddannelse. dsd Redigeret af d. 20/06-2007 13:27 |
|
|
hansi66 |
Lagt på d. 20/06-2007 14:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Jeg synes lige i skal læse artiklen en gang til, som jeg faktisk synes er meget god og oplysende(faktisk ret chokerende). Men Sine skriver jo klart og tydeligt at det er mænd der gifter sig med thaiprostituerede der ofte har disse tendenser, om det er sandt eller ej vil jeg ikke kunne svare på med min kendskab til miljøet, men lidt er der jo nok. Så alle jer incl. mig selv som ikke er gift med en fra prostituionsmiljøet vi behøver skam ikke føle os truffet, og iøvrigt forventer jeg da at alle i rare mennesker herinde fra da selvfølgelig behandler jeres koner,børn med den respekt som alle selvfølgelig fortjener uanset om de er røde,gule,blå,sorte eller hvide. Vi må jo huske på at vi trods alt har ført vores koner langt væk fra deres familier og omgangskreds. mvh Hansi66 |
|
|
John |
Lagt på d. 20/06-2007 14:42
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Ja men det beviser jo bare hvad de vil sælge, nemlig sladder journalistik. "cirka 800 thailandske prostituerede på Vesterbros bordeller. "hvor mon det tal stammer fra... ud af disse 800 er ca. 4 ægtefæller pædofile, det svare til en ½ procent, som er nok til at udløse denne overskrift på forsiden Pædofile gifter sig til Thaibørn Selvfølgelig skal det stoppes med alle midler, men avisen er sku ligeglade med børnene, de skal bare sælge. john@dansk-thai.dk
|
|
|
sophie |
Lagt på d. 20/06-2007 14:47
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Hej debattører. Journalist Sophie her. Spørgsmål: skal man undlade at skrive om hooligans, fordi langt de fleste fodboldfans er rolige? Skal man undlade at skrive om pædofile, fordi langt de fleste mænd ikke er det? Vi skriver om de thailandske prostituerede - vi skriver ikke om alle thai-danske forhold. Og ja, det er måske få børn/ få mennesker det drejer sig om. Men det er skræmmende - og vigtigt - og ikke i orden. Mht. de anslåede 800 prostituerede, så er det anslået tal fra vesterbro socialcenter - og i den første artikel om emnet, som vi bragte i sidste uge, skrev vi baggrunden for tallet - men der skulle selvfølgelig mere udførligt være gjort opmærksom på, at det er et anslået tal. Mvh. Sophie |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/06-2007 14:53
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ifølge Danmarks Statistik så findes der 1481 thaier i Danmark med dansk statsborgerskab og 5894 med udenlandsk statsborgerskab. Det er ialt 7375 thaier i Danmark. Så godt nok rystende at alene 800 (10,8%) befinder sig på massageklinikker på Vesterbro i København. Gu' ved hvor mange der så er tale om på alle københavn's klinikker eller for den sags skyld hvis vi tager hele Danmark ? Er der så mon thaier nok i landet til at fylde de klinikker ? Vel også de færreste mandlige thaier som arbejder på en klinik. Jeg tillader mig at tvivle på sandheden i at 800 thaier arbejder på klinik på Vesterbro. Kilde: http://www.dst.dk...kaber.aspx Ja rent faktisk så tvivler jeg på om der overhovedet er 800 prostituerede på Vesterbro selvom man lagde alle nationaliteter sammen. Redigeret af Webmaster d. 20/06-2007 14:57 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 20/06-2007 15:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Der er ingen tvivel om at det tal er langt overdevet, hvis man kikker EB, igennem for klinikker med Thai så den blå avis så alle dem på nettet og så dem der ikke er at finde på annoncer. La bell Århus, Maxim Ålborg, div i KBH, så når man da op på nogle hundrede,,,,,,Men 800 hold hold. Men lad nu ikke et forkert tal flytte fokus fra det det drejer sig om, at få stoppet udnyttelse af børn og kvinder der i forvejen er udsatte, fordi de lever med frygetn for at blive smidt ud af Europa, hvis manden truer med skilsmisse, og det gælder vel ikke kun prustituerede, der findes vel en del der sidder i et nedlagt landbrug mens manden køre lastbil i ugen og kommer hjem fredag og skal hvave frikadeller-[UPASSENDE ORD] og rent vasketøj, for så at lade konen sidde alene igen fra søndag aften- jeg kender til et par tilfælde, og de mænd skulle sku selv prøve at blive sat et par uger med thai fam. ude i landsbyen, hvor de ikke fatter et ord. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 07:13
|
|
Misbrug af thaibørn undersøges Minister vil forhindre, at pædofile gifter sig med udenlandske prostituerede med børn Der skal sættes en stopper for, at danske mænd gifter sig med udenlandske prostituerede • og begår overgreb imod kvindernes børn, når de er kommet til Danmark. Det mener integrationsminister Rikke Hvilshøj (V), efter 24timer i går afdækkede, at danske mænd i flere tilfælde har forgrebet sig på deres thai-prostituerede koners børn. Kvinderne har brug for et dansk ægteskab for at få opholdstilladelse. Ministeren vil nu undersøge problemets omfang og indhente erfaringer fra Norge, hvor man har set eksempler på lignende overgrebHer har myndighederne strammet op på loven for at forhindre overgrebene. »Det her er aldeles afskyeligt og på ingen måde acceptabelt. Jeg vil lytte til Norges erfaringer, tale med krisecentrene, politiet og Københavns Kommune,« siger Rikke Hvilshøj. »Og så vil jeg kigge på, om konklusionen er, at der er behov for at stramme op på udlændingelovgivningen for at forhindre, at det sker.« Kun få tjekkes Ifølge Udlændingeservice skal danske mænd, der ønsker deres udenlandske kone med barn hentet til landet, selv oplyse, om de er dømt for pædofili eller vold i ansøgningen om familiesammenføringKun i særlige tilfælde går Udlændingeservice ind og tjekker straffeattesten. »Der er altid risiko for, at nogle misbruger vores system. Det er altid en afvejning. Vi skal passe på med ikke at stemple uskyldige som pædofile, blot fordi de vil have en udenlandsk kæreste, « siger Hvilshøj http://jp24timer....al/pdf.pdf Redigeret af d. 21/06-2007 07:14 |
|
|
Zombie |
Lagt på d. 21/06-2007 08:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Ufatteligt klamt at nogle mænd misbruger børn, for dumt og lavt at de slår konen, jeg kan få det helt dårligt bare af af læse om det. Utroligt uansvarligt at udlændinge service ikke checker op på straffeattester. Utroligt at ulovlige bordeller overhovedet kan eksistere i danmark, måske kan 24 timer gøre en indsats for at få dem alle lukket hvis de vil gøre en forskel. Uforståligt at Rikke skal have sine oplysninger fra avisen 24 timer som har deres oplysninger fra det offentlige. Rikke hvis du læser dette (det gør hun nok ikke) så bør en ansøgning, efter mit skøn, vedlægges en børneattest fremover. Ubehageligt at blive hængt ud som tilhørende en pervers gruppe af voldelige sexualforbrydere, tak for det til 24 timer. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 21/06-2007 12:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Der kan du bare se, Ubon, hvad aviserne kan faa gang i, saa maaske du skulle laese avisen foer end du braender dem. Rigtig godt gaaet "24 timer" Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
bastian |
Lagt på d. 21/06-2007 16:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
det er ikke andet end løgn der er ikke flere børn af thai luddere der bliver misbrugt en børn af danske luddere eller kvinder ialt DE SKRIVER DET FOR AT SÆLGE AVISER OG DE ER SIKRE PÅ AT INGEN SIGER DEM IMOD FOR SÅ "MÅ DE JO VÆRE PÆDOFILE" |
|
|
Hep |
Lagt på d. 21/06-2007 21:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
En ting som altid har undret mig er at når man søger om familiesammenføring med en kvinde (med eller uden børn) må man ikke være dømt for f.eks hustruvold, pædofile etc etc Fra US side omkring FS med børn: Den forælder, der bor i Danmark, eller dennes ægtefælle eller partner må ikke i en periode på 10 år inden afgørelsen være dømt for overgreb mod mindreårige børn Hvordan sikrer US sig så det? Jo ved at personen i Danmark skal skrive under på "tro og love" at de ikke har været dømt for sådanne ting. US tjekker det ikke engang ved politiet.. Det er sku da latterligt - hvis nu jeg havde været dømt for sådan noget havde jeg da bare ladet være med at oplyse det og så er den ikke længere. Selvfølgelig har pædofile, voldlige og psykotiske mænd som disse sikkert langt højere moral end jeg og ville naturligvis skrive i deres FS ansøgning at de var dømt for sådanne ting. |
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 23:44
|
|
Jamen Hep du er da helt gal på den Du burde da vide at pædofile selvfølgelig ville skrive ja på den tro og love erklæring, de er jo ærlige mennesker. bamsen |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/06-2007 23:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Paedofile svin skulle ha' skaaret deres tissetoej af, men hov, saa vrimler det jo lige pludselig med ladyboys
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 23:57
|
|
Ja det burde være lovligt at banke de pædofile bamsen |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 00:01
|
Rigtigt Bamsen, frem med gabestokken paa offentlige steder , i med svinet og saa kan folk daske dem indtil de doer !!! Stakkels boern der bli'r udsat for sadan nogle perverse svin Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 06:51
|
bamsen skrev: uha da Det er jo næsten os alle sammen, som kommer ind under det her. Jeg er jo fraskilt fra en dansk pige, så jeg hører også under det her Så det kunne være, at jeg nu skal til en psykolog, for at finde ud hvorfor, jeg har giftet mig med en thai Jeg er vist en værre en.uha da da bamsen CITAT: fra avisen 24 timer» http://www.24time.../list.page Mange af de danske mænd, der gifter sig med thailandske prostituerede, er psykisk ustabile. det er ofte mænd, der har lidt skuffelser i tidligere forhold, mænd, der har sexistiske og racistiske tendenser, voldelige mænd eller pædofile mænd – kort sagt mænd, som danske kvinder i almindelighed fravælger, Ja foej, vi er da vidst nogle underlige stoerrelser Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 22/06-2007 11:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
bamsen skrev: Mange af de danske mænd, der gifter sig med thailandske prostituerede, er psykisk ustabile. det er ofte mænd, der har lidt skuffelser i tidligere forhold, mænd, der har sexistiske og racistiske tendenser, voldelige mænd eller pædofile mænd – kort sagt mænd, som danske kvinder i almindelighed fravælger, Måske burde journalisten overveje om det ikke er danske mænd der fravælger danske kvinder og ikke omvendt. Hvorfor er der aldrig nogen der skriver om de fordele thaikvinder har i forhold til danske kvinder ? |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 14:46
|
Ha ha, den har jeg sq regnet ud for aar tilbage, der er ikke noget mere ulaekkert end at ha' en " kone : fra DK, stor og tyk samt bleg som en asapargs................Nej her i Thailand, er de sq baade konenere og mere kaerlige ............... Og saa kan aviserne kalde mig psykotisk eller ej, hva' rager det mig ...ha ha ha ha ha ha ha ha ha Redigeret af Suk Rak Ning d. 22/06-2007 14:49 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
stoney |
Lagt på d. 22/06-2007 19:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Jo suk du har sgu ret,men de Danske kvinder er ikke store og tykke,men FEDE og vamle
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
Spring til debat: |