Se indlæg
Carabao Live
|
|
ebeth |
Lagt på d. 02/06-2007 18:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Tak Kim! Jeg kan godt tage kamera med, så har jeg da lidt at gemme mig bag .... |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 03/06-2007 00:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Jeg regner med at være der og skal nok tage nogle billeder :-D Hvis de christianitterne da tilader det? :-D |
|
|
skytte |
Lagt på d. 03/06-2007 12:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Hej.Jeg kommer her med et simpelt spørgsmål da det kun er mit andet besøg på christania.Hvordan finder jeg Cafe Nemoland.Jeg kommer med bussen fra Hovedbanegården/Christianshavn st. Henrik |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 03/06-2007 12:23
|
du gå ned af prinsessegade til du når Christiania... går så ned igennem christiania (pusher street) til du når enden og så ligger det lige der på din højre hånd :-D ellers gå efter lyden når du når christiania :-D |
|
|
Lagt på d. 04/06-2007 10:44
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.nemola...rame1.html Efter samråd med min advokat her til morgen, har jeg afsendt en regning på 1800kr til cafe nemoland for brug af mit foto på deres website, efter oplysninger fra min advokat så skulle det være de letteste penge jeg endnu har lavet. Jeg er selvfølgelig åben over for et godt forlig dsd [img]http://www.nemoland.dk/billeder/carabao.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Lagt på d. 04/06-2007 15:19
|
|
davs Ville da lige komme med en lille kritik af dette arrangement, Jeg syntes det er synd og skam, når endelig muligheden for, at lave en kæmpe fest med Carabao, som ligger lige til højrebenet, at det så bare bliver kørt af rene amatører. Informationerne der er kommet frem til dette arrangement er alt alt for dårlige, har selv kigget på Nemolands webside i flere dage og først i går kom den lille reklame op på deres webside. Under nemolands kalender, er der slet ingen info. Det er sq for ringe! Jeg har selv arbejdet en del med musik arrangementer bl.a. Langelands-festivalen og Cutter Islands garage rock festival. Så jeg ved af erfaring, at man ikke bare kan klare sig med, et par plakat opsætninger rundt om i byen, plus en telefonkæde. Der skal helt andre tiltag for, at få sådanne et arrangement til at køre rundt, med bare et lille overskud. Til koncerten i Stockholm var der ca. 200 tilskuere, så det må da være ren underskuds forretning, at lave sådan en fest derover. Men jeg håber da på, at det bliver en rigtig god oplevelse i aften og at der kommer rigtig mange folk for, at skabe en rigtig god stemning. God fest. dsd PS. Det fremgår af Nemolands webside at koncerten starter kl. 19.30 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 04/06-2007 15:57
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
DSD, det er desværre et problem jeg tit ser ved de fleste thai arrangementer. Se bare det andet arrangement som løb af stablen inden for den sidste uge. Jeg har sagt til flere at de bare skal sende information til os hvis de afholder noget, så skal vi herfra nok gøre hvad vi kan ved at bringe informationen herpå siden. Jeg ved også at Falang Yao i sin tid gjorde et stort arbejde i at komme i kontakt med diverse templer herhjemme og få dem til at sende informationen. De synes det var en god idé, og så skete der ikke et dyt mere. Og jeg ved at Falang Yao lagde et ret stort arbejde i dette, desværre forgæves for både ham, os, arrangørerne og ikke mindst for det publikum som ikke har kendt om arrangementet som de ellers gøre ville have mødt op til. Jeg ved godt at denne side ikke kommer ud til alle der muligvis kunne være interesseret, men den kommer trods alt ud til nogle og det er tåbeligt at diverse arrangører ikke benytter sig af muligheden. Det er selvfølgelig hellere ikke godt nok at der ikke bliver gjort mere opmærksom på diverse arrangementer andre steder end her. Sumsak, som har en god kontakt og viden om Carabao, har hele tiden været flink til at informere os her på siden. Og derfor har vi kunne bringe informationen. Men Sumsak er desværre undtagelsen og er faktisk eneste som benytter sig af muligheden. At han så ikke har haft held med at få informationen op på Nemoland's side er så surt. Det virker som hovedparten af arrangører mener at en lille plakat eller håndskrevet seddel nede i et asiatisk supermarked ved Istedgade er nok til at komme ud til alle. Det er det desværre ikke, ligesom mund-til-mund sladderen hellere ikke er. Jeg kan ikke sige andet end jeg ved ikke hvorfor fan... arrangørerne ikke tænker lidt større og gør sit for at få fyldt lokalet op. Glad for det ikke er min pung det går ud over. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 04/06-2007 16:21
|
|
Hvis der mod min forventning ikke kommer mange folk iaften, så går jeg da over i woodstock og henter et par grønlænder. De kan vel godt ligne et par tropicals eskimoes dsd |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 05/06-2007 09:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Var en tur på Nemoland igår for at kikke lidt, men må indrømme at den tid der stod her på siden (kl. 19) var forkert, for på plakaterne på Nemoland stod 19:30, men da det er Thai folk, ja så var det også Thai tid, så de startede først kl. 20:00 med at spille, Men det var nu en fornøjelse at kikke på, samt selvfølgelig også at høre på. Flinke folk, dejligt humør, god musik. Der var også et par gode vittighedder, desværre på Thai, så jeg fik lidt oversættelse, Men det var nu sjovt nok. Tror der var et sted mellem 100 og 150 personer derude. Jeg har sendt nogle billeder og et par "film" klip til Webmaster, så må vi jo se, om det er noget der kan bruges. Alt i Alt en dejlig oplevelse. kim Kim
|
|
|
John |
Lagt på d. 05/06-2007 11:00
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Vil gerne takke sumsak for at han fik arrangeret koncerten på Nemoland. Og også en tak til de højere magter for det gode vejr Friluft koncert, masser af glade mennesker incl. en hel del herfra DTW. En rigtig god og hyggelig aften, håber på en snarlig gentagelse! Billederne er på vej til fotoalbummet john@dansk-thai.dk
|
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 05/06-2007 11:19
|
Tak for en god aften sumsak. Det var bare fedt, rigtigt god stemning! PERFEKT |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/06-2007 12:38
|
Der er lagt en masse gode billeder fra John og Kro90 ind i fotoalbumet. Direkte link: http://www.dansk-...lbum_id=44 Stor tak til John og Kro90 for at ville dele deres oplevelser med resten af os her på siden :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/06-2007 13:20
|
Og her er så de 2 videoklip fra Kro90 :-) [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/TS7ZWuVDHJA[/flash] [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/d-6udiktwcA[/flash] Med venlig hilsen
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/06-2007 13:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Gode billeder, gode klip, jeg blev i helt godt humoer, takker mange gange... Mvh. Suk.............. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 05/06-2007 13:40
|
Ja til alle jer der ikke var der, Kom næste gang, det var rigtigt hyggeligt! Mange siger de ikke vil fordi det bliver holdt på Christiania... COME ON, der er jo ingen der siger at i skal ryge hash af den grund. Værd lidt mere åbne og nyd livet med os andre :-D hehe Anyway det er jo op til folk selv om de vil komme derinde, men vi havde en rigtigt god aften, tak carabao! |
|
|
Lagt på d. 05/06-2007 13:56
|
|
Suk skrev: Gode billeder, gode klip, jeg blev i helt godt humoer, takker mange gange... Mvh. Suk.............. Yes suk! Der var masser af eyecandy til dig. Tak for de flotte film og foto Ps. Jeg høre at Carabao skulle være tilbage i scandinavien omkring oktober [img]http://www.dansk-thai.dk/images/photoalbum/img_2304.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af d. 05/06-2007 14:09 |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 05/06-2007 14:30
|
hahahah! ja det håber jeg da at de er :-D |
|
|
Lagt på d. 05/06-2007 14:51
|
|
sikken en masse gode billeder tak for dem bamsen |
|
|
sumsak |
Lagt på d. 11/06-2007 18:51
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Hej allesammen og tak for de mange hilsner jeg har fået både her og min private mail samt telefonisk, men jeg kan ikke tage æren for dette arangement alene det var nemlig ikke kommet op at stå uden RALF fra Cafe Nemoland det er ham vi alle er en tak skyldig,han har gjort hele forarbejdet på kun 12 dage, jeg har kun brugt tid på at overtale ham til dette arangement, jeg er jo kun manager her i Eu samt ven med dem alle sammen,vi er faktisk som en lille familie når Europa turen er på plads og vi rejser rundt, kritik er der ikke så meget grund til det er helt normalt at vi aldrig kommer på cenen til tiden, det er jo forventningens glæde der sætter stemningen fra start. Det med anonciering er meget svært på så kort tid, min første koncert med Carabao i Valbyhallen havde jeg kun 3 uger til at lave fra jeg kom hjem fra Thailand og havde aldrig prøvet dette før så spørg ikke hvad underskudet var men det var hyggeligt, og det er vel det det hele går ud på at glæde andre end sig selv altid, den mest fantastiske oplevelse havde vi i Norge der var udsolgt ugen før koncerten og det var til Kr.350 pr. billet men det bedste var nok vores private inkvartering ved John og hans kone i Stavanger de var det helt suverræne værtspar og arangsjør af koncerten i Stavanger, jeg lægger også billeder ind derfra lidt senere det halter lidt med tiden lige nu, men endnu engang tak til alle de trofaste fans der mødte op på Cafe Nemoland og vær ikke bange for at komme der, der er koncerter der næsten hver weekend hele sommeren. TAK TIL RALF. |
|
Spring til debat: |