Se indlæg
 Udskriv debat
Jubii de rydder ungdomshuset
Webmaster
Fundet af død kvinde ryster husejer

Af Lars Wikborg

Frikirken Faderhuset, der sidste år købte Ungdomshuset, er rystet over, at en kvinde kunne ligge død under en seng i mere end to måneder, før hun blev fundet.

Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end to måneder under en seng i Ungdomshuset? Spørgsmålet stilles af Ungdomshusets formelle ejer, lederen af frikirken Faderhuset Ruth Evensen, der sidste år købte huset på Jagtvej, men endnu ikke har haft held til at få sat de nuværede beboere på gaden.
»Jeg er dybt, dybt rystet over, at man kan overse et dødt menneske i mere end to måneder. Det er ufatteligt, tingene foregår på den måde dernede,« siger Ruth Evensen.

Ejerskabet af det stormombruste Ungdomshus prøves i øjeblikket i Københavns Byret – tragedien med den døde, svenske kvinde får dog ingen betydning for, hvor lang line de nuværende brugere af huset vil få af politiet, hvis retsagen ender med, at de skal tvinges ud.
»Dødsfaldet vil ingen indflydelse have på det. Hvis de skal ud, ryger de ud,« siger chefpolitiinspektør Kai Vittrup fra Københavns Politi.
Kriminalpolitiet efterforsker i øjeblikket sagen. Ifølge drabschef Kurt Jensen er der dog intet, der tyder på, at der er foregået en forbrydelse – teorien er , at den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol, og at hun selv har lagt sig ind under sengen, hvor hun døde. Her blev hun først fundet mere end to måneder senere, da Ungdomshusets brugere syntes, der lugtede råddent inde fra værelset, der er kendt som husly til hjemløse.
Ungdomshusets pressegruppe ønsker ikke at kommentere sagen.

URBAN - tirsdag den 24. december 2002

Det var det eneste jeg lige kunne finde på det nu, men husker tydeligt sagen og hvordan det var beskrevet at liget var blevet overhældt med læsket kalk i flere omgange for at tage den værste lugt.
Redigeret af Webmaster d. 02/03-2007 15:03
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Det er rigtigt at de havde fået den brugsret
Men da de ikke stoppede deres med at bruge huset
til kriminalitet,og de ikke ville lukke politi,og kommunale folk ind
Ja så blev brugsretten ophævet,da det var en af betingelserne i brugsretten.
bamsen

prasat
det viser sig jo åbenbart at de unge har brug for et hus hvor de kan udøve deres form for fritidssysler, hvorfor så ikke lade dem gøre dette i fred uden at politiet skal have fri adgang til det.

lad os sige vi laver en gruppe der godt vil støtte fattige børn i thailand og vi for støtte til det gennem staten, skulle vi så også acceptere at politiet kunne komme og visitere os som det lystede dem når vi mødtes.

ja de bære sig tåbeligt ad ved at smadre københavn, men det ved vi jo at de gør, det gør fodboldbøllerne jo også, men det gør jo ikke at man lukker FCK eller brøndby.

en af de ting der var et krav ved at de havde brugsretten var at der ikke var stoffer på stedet, hvorfor skriver kommunen sådan en kontrakt når de ved 90% af brugerne ryger hash, så kan de jo aldrig overholde kontrakten. jeg mener kommunen har fejlet 100% i denne sag og Rit skulle sendes ned til offentligt skue ved næste demonstration, magen til pamper skal man sku lede længe efter.

prasat

nicefarang
Jeg var selv dernede for at se på festen.
Fik smagt på lidt tåregas selvom jeg ikke var direkte i skudlinien. Det hænger i luften et pænt stykke tid Smile

Jeg blev også lukket inde med de autonome på et tidspunkt da politiet spærede Nørrebrogade af med holændervogne på begge sider.

Har godt nok ikke så meget sympati med de mennesker. De står med en bajer i den ene hånd og en smøg/joint i den anden og råber fuck politiet. Smider med brosten og kaster med flasker. Er folk ved at blive anholdt råbes der politivold med det samme.
De er bare folk der vil have lidt ballade.

swaddii
hej de er da total skøre i hovedet pii baa flyt dem til sverigeSmile
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Ha ha hvor ynkeligt kan man blive, ja de græd da ikke da de smed brosten taget fra ekstra bladet
http://ekstrablad...276645.ece

Webmaster
I må undskylde at jeg nu igen roder op i denne tåbelige sag, men jeg kan sgu' ikke lade værre.

Se venligst de 2 følgende sider fra den oprindelig aftale tilbage fra 1982 og sig mig hvad i alverden disse unge bøller noglesinde har fået af kommunen:

- Side 1
- Side 2

Er det ikke smukt med alt den ballade på baggrund af disse papirer ?
Nok på tide at de bøller lærer og læse....
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

quickmouse
VAR DET IKKE SNART PÅ TIDE AT FINDE ET ANDET STED AT DISCUTERER DENNE SAG. DEN MÅ DA EFTER HÅNDEN OPTAGE NOGET AF DTW´S SERVER PLADS........ Frown

PRØV HER:

http://debat.modk...ist.php?24

Redigeret af quickmouse d. 02/03-2007 20:14
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Webmaster
Rolig Quickmouse....
Der er skam masser af plads på serveren, og hvis det skær sådan i dine øjne så lad dog være med at åbne tråden gang på gang.

Og så tryk lige engang på Caps-Lock...
Redigeret af Webmaster d. 02/03-2007 20:17
Med venlig hilsen

Webmaster

quickmouse
Webmaster skrev:
Rolig Quickmouse....
Der er skam masser af plads på serveren, og hvis det skær sådan i dine øjne så lad dog være med at åbne tråden gang på gang.

Og så tryk lige engang på Caps-Lock...

okay, webmaster det vil jeg så gøre.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

phitsanulok
prasat skrev:
det viser sig jo åbenbart at de unge har brug for et hus hvor de kan udøve deres form for fritidssysler, hvorfor så ikke lade dem gøre dette i fred uden at politiet skal have fri adgang til det.

lad os sige vi laver en gruppe der godt vil støtte fattige børn i thailand og vi for støtte til det gennem staten, skulle vi så også acceptere at politiet kunne komme og visitere os som det lystede dem når vi mødtes.

ja de bære sig tåbeligt ad ved at smadre københavn, men det ved vi jo at de gør, det gør fodboldbøllerne jo også, men det gør jo ikke at man lukker FCK eller brøndby.

en af de ting der var et krav ved at de havde brugsretten var at der ikke var stoffer på stedet, hvorfor skriver kommunen sådan en kontrakt når de ved 90% af brugerne ryger hash, så kan de jo aldrig overholde kontrakten. jeg mener kommunen har fejlet 100% i denne sag og Rit skulle sendes ned til offentligt skue ved næste demonstration, magen til pamper skal man sku lede længe efter.

prasat

Jeg er et ening med dig!

www.shirtfreak.dk
Webmaster
Jeg kunne godt bruge en 50" fladskærm til at udfolde mine kreative sider.... Hvad skal jeg gøre for at få sådan én af kommunen ??? Brænde et gymnasium af, en børnehave, nogle biler eller er det nok med nogle skraldespande ???

Jeps, bare nogle af de ting forbryderne har vandaliseret her til nat.

I øvrigt nogle flotte live-billeder de i TV hele natten har kunne vise ud over København's tage - det minder mig så meget om et maleri jeg har set fra 1801 hvor englænderne bombaderede København fra søsiden.

Næ, erklær undtagelsetilstand og op med nogle TMG'er med trefod på.....
Med venlig hilsen

Webmaster

ubon lynge
Webmaster jeg vil tro at det er lige meget hvad du vil gøre, så vil de nok ikke give dig sådan et fladskærm, alder du er jo ikke ung nok (tæt på). Men det slutter vel på er tidspunkt, hvis ikke så bare i holder dem over ved jerWink Er du begyndt at kunne løbe igen Kim men dit knæ, Ja det billede af krigen med england over Københavns huse har jeg også set engang,det er så flot at se. God WeekendWink
Ubon.

Pibe

Suk Rak Ning
At nogen kan have sympati for disse unge, ja det forstaar jeg ikke, at proeve at tilegne sig noget ved hjaelp af vold og haervaerk er jo ikke den smarteste maade at goere sig opmaerksom paa.

De skulle alle ha' en lang faengseldom og selvfoelgelig ogsaa stilles til ansvar for alt det oedelagte rent oekonomisk.

Jeg er enig med min kone som siger : They must go in monkey-house..................FOREVER !!!

Og alt deres tuderi naar myndighederne faar fat i dem......hvor er de dog latterlige..........

Ingen sympati her fra.

Mvh. Suk...............Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 03/03-2007 06:45
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Locturian
Udsnit der giver mig kvalme:

"Sammen med en anden anholdt hulkede hun så højt over dommerens afgørelse om 14 dages varetægtsfængsling, at han måtte holde pause, da han læste sin afgørelse op."

"- Yes! Det er vores dag i dag. Nu skal politiet ha'!, råber han."

" De var med til at stresse situationen yderligere, og det var meget ubehageligt, at de brugte Hollændervogne til at køre ind i demonstranter, lyder vurderingen fra Eltard, der har en datter, som er aktiv i Ungdomshuset."

Jeg bliver seriøst syg i maven over, at folk piver sådan, når de ikke kan få lov at skabe ødelæggelse og udøve vold. Og så græder de, når der bliver grebet ind. De forældre der støtter denne sag, skulle have samme tur med kniplerne. Men nej, de sender deres børn ud i fronten, og så gemmer de sig ellers, og tuder til pressen over hvor synd det er, at der er nogen der stopper deres kære små uskyldige poder.

Jeg forstår ikke, hvordan nogle mennesker på dette forum, man ellers må betegne som fornuftige ansvarlige voksne, kan synes det er "OK" at de skaber sig sådan? Det handler ikke længere om et hus, det er en dårlig undskyldning nu. Nu handler det om at lave ballade, og komme af med generelle frustrationer. Skyd dem for satan. Danmark har ikke brug for de udskud. Jeg har svært ved at se, hvordan sådanne mennesker nogensinde kommer til at yde et bidrag til Danmarks fremtid.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
JAmen det er nok fordi
Forældre de ikke kan se klart gennem deres hash tåger
De skal jo sidde hjemme og nyde deres narkotika(hash) og drikke
Ders øl.så skal deres møj unger jo helst ikke forstyrre hjemme
Så ud på gaden med dem,og så lave ballade
Nej forældre skulle også straffes,når de ikke kan opdrage deres unger
bamsen

John
Du har fuldstændig ret Bamsen, send regningen til forældrene hvis de er mindreårige. Ellers må de selv betale for de ødelæggelser de bliver anholdt/dømt for.Angry

Igen i nat ar der blevet afbrændt biler. tænk på de stakkels mennesker der ikke har kasko forsikring på deres bil, de får ingen erstatning, det kan jo være mange tusinde kroner måske flere hundrede tusinde disse uskyldige mennesker mister. Angry

Det er da ikke studenterhuen der klemmer på dem, det er kun et utroligt held at ingen er kommet alvorligt tilskade endnu.

Hvis de unge vil have et hus, hvor de kan selv kan bestemme, må de sku, ligesom dig og mig, tjene nogle penge så kan de købe et. Angry
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
har sagt det før 40 år bag tremmer og lad deres forældre følge dem , det er sgu en gang være flok bøllemagere , og så kun på vand og brød , håber ikke dommerne bare siger til dem , det må i sørmene ikke gøre det er ikke godt ., og så slippe dem ud igen .

ubon lynge
så er de igang med at nedrive ungdomshuset, de gik igang kl 08.00 til morgen, så det er jo en god ting,og nu snakker de om hvad de kan få i erstatning for de har solgt ders hus,og de er gået igang med nedrivningen før klagefristen er over, det skal nok give nogle problemer i løbet af dagen tror jeg. men fint de har malet nedrivninges kranen over med sølv farve, og så se vi det er et nordjysk firma der kommer med den, der er hvis mange andre firmaer som har sagt nej til denne opgave, men vi jyder er ikke bange for noget hi hiWink vi kan da godt hjælpe over på øen. God dag til alle.Wink
Ubon.

Pibe

Det er da lidt grotesk at det der forbandede faderhus, bare køber huset og så river det ned. Tænk på hvor meget alt den ballade det allerrede nu har kostet, er det alt det værd ? Og der er kun os stakler der arbejder hårdt for vores penge der betaler øv øv øv. AngryAngryAngry
Så jeg må da indrømme jeg er i syv sind lige nu, vi kan hurtigt blive enig om det er en god ide med et ungdumshus. og på en eller anden måde kommer der vel også et hus engang.

Spring til debat: