Se indlæg
Eftersøgt dansker anholdt i Thailand
|
|
Lagt på d. 12/06-2007 21:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
det er rigtigt Bamsen, det var bare mit gæt. og det beror på at denne martin ikke lyder som den skarpeste kniv i skuffen. Han lyder ihvertfald ikke som en jeg ville overlade bare `en ny Audi uden at jeg var sikret 100 % Jeg forstå ikke du kan lade dig imponere af folk der forsøger at rage til sig som kriminel. det imponerer ikke mig, tværtimod. hvis vi alle løb rundt og lavede plat og svindel ville det være en trist verden at leve i. nææ du, folk der kan rage til sig på ærlig vis,, så letter jeg på hatten. med hensyn til de 40 mill. eller hvor meget de nu stjal, så tror jeg ikke de får meget glæde af dem. alle ånder dem i nakken. forsikringsagenter, kriminelle, og politiet vil alle ha fat i dem, så de får aldrig fred. De bliver forfulgt dag og nat. husk på pengene er ikke lovlige fordi de kommer ud af spjældet. Redigeret af d. 12/06-2007 21:35 |
|
|
Lagt på d. 12/06-2007 22:02
|
|
Davs Lung Jamen de fleste mennesker er jo kriminelle De arbejder sort, nogle stjæler nogle bedrager social systemet snyder i skat,kørsels fradrag eller andet Nogle smugler cigaretter eller sprut Så nej jeg kan ikke se ned på folk, som bliver snuppet og tager deres straf Jo pædofile. bamsen |
|
|
Kun |
Lagt på d. 12/06-2007 22:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
bamsen hvis det er sandt hvad du skriver så har danskerne ændret sig meget siden jeg forlod danmark. Jeg tolker det du skriver som at det er i orden at lave indbrud i din bolig, stjæle din bil osv. jeg tvivler på det er det du mener kun |
|
|
Lagt på d. 13/06-2007 00:42
|
|
davs kun Jamen det er da godt at du ved hvad jeg tænker uden at jeg behøver sige det,,det er flot Hvad skal jeg så tolke om dig HMMM det vil jeg lige tænke over bamsen |
|
|
solmand |
Lagt på d. 13/06-2007 01:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 320 |
kun :::: du føre ikke pænt sprog .....så art dig solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/06-2007 02:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Hold kæft hvor vi ligger i ovnen til, dem der altid omtaler os Danskere som de der snyder og svindler med penge fra Danmark. I ved sikkert at vi har fiktive adresser o.s.v. I kan jo selv fortsætte med de negative udtalelser, derfor synes jeg det er sørgeligt at vi også beviser at vi godkender kriminaliteten sådan mere eller mindre. |
|
|
Kun |
Lagt på d. 13/06-2007 11:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
bamsen skrev: davs kun Jamen det er da godt at du ved hvad jeg tænker uden at jeg behøver sige det,,det er flot Hvad skal jeg så tolke om dig HMMM det vil jeg lige tænke over bamsen bamsen jeg har da ikke den fjerneste ide om hvad du tænker, jeg forholder mig til hvad du skriver. Jeg læste dit indlæg som at du syntes det er ioden at stjæle og bedrage. Ellers ved jeg ikke hvad du mener med denne linie Så nej jeg kan ikke se ned på folk, som bliver snuppet og tager deres straf solmand hvor er det at mit sprog ikke er pænt kun |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/06-2007 14:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Har man taget sin straf, saa er den vel ikke laengere, i 89' fik jeg 1 aar i skyggen i DK og hva' saa...........hvis nogen har problemer med det...............ja saa er det deres problem...... Jeg laerte af det..................TAK.. Suk..................... Folk der er jaolux eller baere nag, kan rende mig i roeven !!!
Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 14:56 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/06-2007 15:07
|
Men folk der 10 til 20 aar efter stadig sidder og spiller verdendsmaend, hvad de lavede foerhen siger mig ikke en doejt, de er lige til at lukke op og skide i, naar det er overstaaet, saa er der vel ikke mere at snakke om...................kender en enkelt der stadig tror at han er verdendsmand, nej han er en gammel I D I O T............Kom videre for satan.........!!!!!!!!!!!! Suk................... Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 15:16 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 13/06-2007 15:16
|
|
Davs Ja det er rigtigt suk Når folk har taget deres straf, så burde det være et overstået kapitel og så skal man ikke se ned på folk, bare fodi de har været straffet. Nu har jeg heldigvis aldrig selv været i fængsel og jeg håber da ikke jeg kommer der KUN Jamen jeg mener da det som jeg skrev Så nej jeg kan ikke se ned på folk, som bliver snuppet og tager deres straf Det er efter min mening så et overstået kapitel. men det er skægt at folk hidser sig op over at han snød et bilfirma Hvis folk snyder i skat så er de sgu næsten,stjerne,eller snyder socialsystemet, eller abejder sort,,,,så er de ikke kriminelle, men det er de jo alligevel. Men lad os stoppe her fordi vi kan blive ved at køre i samme rille. bamsen |
|
|
noidam |
Lagt på d. 13/06-2007 15:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
jeg vil da kalde det "vennetjenster". det har da intet med sort arbejde at gøre, man hjælper hinanden, er det ikke det vi er til for, at hjælpe hinanden. ?? hvis man modtager hjælp fra en som kan lave det man ikke selv kan lave, er det så ulovligt, ja siger nogle også staten men de for jo også lavet det "billigt" viser flere fjernsynsprogrammer jo. nej hvis vi kun kan hjælpe hinanden hvis der er penge imellem, så bliver danmark sku da ikke rart at være i. fuck pengene, nærvær og venner det er det der tæller. |
|
|
noidam |
Lagt på d. 13/06-2007 15:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
kom lidt ud af rillen. mit indlæg gik mere ud på ang.sort arbejde. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/06-2007 15:40
|
noidam skrev: jeg vil da kalde det "vennetjenster". det har da intet med sort arbejde at gøre, man hjælper hinanden, er det ikke det vi er til for, at hjælpe hinanden. ?? hvis man modtager hjælp fra en som kan lave det man ikke selv kan lave, er det så ulovligt, ja siger nogle også staten men de for jo også lavet det "billigt" viser flere fjernsynsprogrammer jo. nej hvis vi kun kan hjælpe hinanden hvis der er penge imellem, så bliver danmark sku da ikke rart at være i. fuck pengene, nærvær og venner det er det der tæller. [b]Aldrig har jeg vaeret saa enig................[/b]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 15:43 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 13/06-2007 16:39
|
|
Davs Noidam Det er nemlig rigtigt Jeg går netop ind for at vi skal hjælpe hinanden, det er dejligt at folk kan hjælpe hinanden bamsen |
|
|
MDJ |
Lagt på d. 19/10-2007 05:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
Jeg kan huske jeg lovet at komme med en ende paa denne lille historie og nu er der sket noget... Politiet har nu faaet udleveret de medskyldige og det skal ogsaa siges at de ogsaa har snydt mig hele vejen igemmen og jeg intet har faaet ud af dette.. Men nu er jeg tilbage i thailand og alt dette er kommet i glemmebogen og jeg har laert af det og det er ikke noget jeg ville gore igen eller anbefalde nogen at gore. Her kommer saa lige lidt om de andre fra nyhederne: To mænd på 38 og 40 år må et godt stykke tid fremover udskifte en tilværelse under sydlige himmelstrøg med væsentligt mere beskedne vilkår i en dansk fængselscelle. De har, mener politiet i Kolding og bagmandspolitiet, gjort sig skyldig i bedrageri og mandatsvig for et tocifret millionbeløb, og de blev torsdag fængslet i fire uger i et grundlovsforhør i Kolding, efter at de er anholdt i Spanien og udleveret til Danmark. De to sigtes bl. a. for at have importeret vin til Danmark for 20 millioner kroner i fjor og i år uden at betale afgift til statskassen. Derfor gik skatteministeren glip af 13 millioner kroner. Ud over svindel med vin, er de to mænd sigtet for at have købt 29 Audi A 4 uden at betale for dem Foto: Audi Desuden har den danske importør af biler fra VW-koncernen, SMC-biler i Gladsaxe, tabt fire millioner kroner, efter at de to gennem et tysk selskab købte 29 Audi A4-biler til eksport til Tyskland uden at betale for dem, oplyser vicepolitiinspektør Carsten Thostrup hos politiet i Kolding. Den yngste af de to sigtes i øvrigt for at have tilegnet sig 1,4 millioner kroner som direktør for Uddannelsescentret Danmark ApS i Kolding i 2001-2002. I samme periode hævede han ifølge sigtelsen uberettiget 138.000 kr. i arbejdsløshedsdagpenge. Endelig sigtes han for grov skattesvig i 2004-2005 for tilsammen 2,9 millioner kroner som direktør for selskabet KFJ Ejendomme ApS i Kolding. |
|
Spring til debat: |