Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
Suk Rak Ning
OS MÆND ER ÅBENBART NOGEN SVIN, MEN DET KAN JEG NU GODT LEVE MED, AT NOGEN SYNTES..

SUK " PHUKET "................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Top High Class Fashion
Suk

Var du i tvivl ??????Grin

Leo GrinGrin
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
solmand
Hvad nu hvis man har afprøvet nok af de danske kvinder og de problemer det har medført og så vælger at rejse til thailand og hygge sig...så er man et svin hmmmmm ja så er jeg måske det....
men til dem som ikke kender mig svin mig ikke til fordi du aner intet om mig kun dine egne meninger....Cool
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Suk Rak Ning
Nogen er til Smukke slanke Thai-kvinder, andre er til storre danske kvinder ( ½ mand + ½ hest )----- Smag og behag er heldigvigs forskellig, selv fortækker jeg det første.............

Hilsen " Svinet "..............Cool

danthai
Ja jeg sidder her og tænker
nu da don ikke kan li de aældre,fede og lignende
om han mon kan li skaldede ,skel øjede,handicappede
rødhårede,langhårede,det kan han sikkert ikke
han kan sikkert kun li sig selv
yam
bangkok er dejligt,pattaya er bare bedre, phuket endnu bedre,og ja thailand er bare bedst

Don_turbo
Thailand er andet end druk og glædespiger. Og er det virkelig åhh så skønt at have sex med en når det kun handler om penge for hende..??

surin999
Købesex kan være ganske skønt, man betaler for en ydelse og har derfor ingen pligter andet end at nyde til det fuldeGrinGrinGrin

det er sku lige før det er ærgerligt man i dag er lykkelig gift.Wink
Surin er død længe leve Surin999

Sådan her kan det også¨gå for en thaipige
Selv om hun ikke lige var til salg,

Undskyld den er på engelsk

http://en.wikiped...rat_Soimee

Uh jeg hader sådanne mennesker,
som behandler piger på den måde
bamsen

Don
Hvis man føler sig truffet, når der står:
”Gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af”.
Så siger det da en del om dem der føler sig truffet!

Hvis man ikke ejer disse tvivlsomme egenskaber, er der vel ikke noget at blive truffet over…vel Henrik.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

Suk Rak Ning
Ajarn skrev:
Dette er et emne som aldrig kan blive uddebateret. Og jeg er selv dybt splittet i mine egne meninger omkring prostitutionen i Thailand. Men efter nu at have boet her naesten 3 aar har jeg dog et par ufravigelige konklusioner.

1. Thaipiger har en haeveautomat (ATM) mellem benene!

2. Ovenstaaende gaelder 99% af alle piger, der arbejder i turistomraaderne.
Pigerne som arbejder som masoeser eller arbejder paa hotel eller et hvilket som helst andet sted i og omkring turistomraaderne har vaeret eller er stadig involveret i prostitution.

3. Stoerstedelen af de maend, som kommer paa ferie i Thailand, kommer foerst og fremmest for at koebe sex.
Det siger sig selv at maend som kan faa sex naar de har lyst(i deres hjemlande), rejser ikke mange tusinde kilometer med fly for at koebe sex. Derfor maa disse maend altsaa vaere utiltraekkende for kvinder paa den ene eller anden maade.

Som jeg startede med at skrive, saa kan dette emne ALDRIG uddebateres, og jeg kan da kun opmuntre diverse barstolsexperter til forsat at komme med geniale indlaeg!!!!!!!!!

Du er sq da underlig, kender flere i bar-miljø, prøv at sige til dem at de har en ATM mellem benene, så er jeg sikker på at du ville få en på snotten og det ville sq også være på sin plads.
Jeg tror nok at du er kvinde, hvis ja, så ved jeg sq godt hvor den ligger begravet, du har et stort mindreværkskompleks........

Suk.Angry

John
På trods af at jeg er plus 50, overvægtig og halvskaldet, kan jeg sagtens følge Don.

Hvis vi ikke prøver at se tingene fra begge sider så vil der ikke være den store debat.

Vi har vel alle set/kender nogen der tilhører den kategori han taler om, disse mænd der ligner mig (se ovenstående) og som måske, ovenikøbet heller ikke har hygiejnen iorden, og som i en ordentlig koger køber en 20 årig pige i en bar, og tror de er guds gave til kvinden.

Jeg har meget svært ved at forestille mig at hun syntes det er sjovt/dejligt at have sådan en person til at ligge oven på sig og lave latterlige bevægelser.

Det er selvfølgeligt rigtigt at hun selv har valgt det erhverv(hurtige penge) men derfor kan man da godt behandle hende med respekt.
Jeg mener at man må være noget naiv hvis man tror at hun gør det for fornøjelsens skyld, og der er vel ikke nogen der kan fortænke hende i at få det bedste (penge) ud af en handel.

En kvindelig tandlæge sælger også en vare, jeg tvivler på at de her omtalte typer vil opfører sig på samme måde overfor en sådan.

Det handler om respekt for vores medmennesker, uanset hvad deres erhverv er.

Jeg kigger i spejlet hver morgen og siger: Du er for lækker, lækker lækker, lækker, men det har ikke hjulpet endnuWink

Se indad engang imellem det er sundt
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
rinpoche
Hej Don,

Jeg kan godt se hvad du mener. Du er en god fyr og mener det godt, men jeg tror du mangler et overblik.
Du gør dig skyldig i at have danske briller på.
Du tror da ikke at en glædespige synes det er bedre med en ung smart fyr der tror han kan få det størst mulig fornøjelse for mindst mulig penge helst gratis?
De tænker gevinstmaksimering, mindst mulig indsats for flest mulig penge.
Fornuftigt nok.
Det er da BUSINESS det her!
Dine fordomme omkring udseende, alder og statur siger helt ærligt mere om dig end om noget andet.
Skulle det måske være federe at sælge sin røv til en ung smart fyr? Som du implicit antyder. Og som tilmed i kraft af sit enestående udseende forventer at få det gratis?
Prostitution er prostitution.
Noget siger mig at du nyligt er blevet bekendt med såvel thailand som det thailandske miljø i danmark.
Lad os tales ved om 5 år og så se hvad du mener.
Det mener jeg ikke noget nedladende med, og håber ikke du forstår det på den måde. Smile

mvh
rinpoche
31 år
Redigeret af rinpoche d. 13/09-2006 20:47

h
Grin jeg føler mig skam ikke truffet (men hvis du har behov for at føle det, så gør du bare det)
Nej det handler om at fremsætte uintelligente floskler der sandsynligvis bunder i mindreværdskomplekser, misundelse eller hvad ved jeg?
Jeg kan dog undre mig over at du mener at alle de brugere på DTW der er i den tredie alder er så afskylige bare på grund af deres alder, pension og yngre kone. Husk du skal selv samme vej en dag når du er blevet tør bag ørene

Don skrev:
Hvis man føler sig truffet, når der står:
”Gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af”.
Så siger det da en del om dem der føler sig truffet!

Hvis man ikke ejer disse tvivlsomme egenskaber, er der vel ikke noget at blive truffet over…vel Henrik.

Don
- Jeg gentager lige mig selv igen..!

Jeg reagerede ved en dialog, hvor jeg ikke kunne kende forskel på om der skulle købes en ko eller en kvinde.
Og hvor jeg syntes samtalen var dybt nedladende.
Så kan andre - og Henrik - jo syntes noget andet.

I forbindelse med denne debat ytrede jeg…og jeg siger det igen…at det så tiltrækker, ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af”.

Det giver tydeligvis modvind på DT-webside, med ytringer som denne. Det er der bare ikke noget at gøre ved.
Der er sikkert mange der har langt mere erfaring med Thailand end jeg har. Og respekt for det.
Derfor behøver jeg ikke at være enig med dem i alt.

Jeg påstår ikke jeg ved alt om Thailand og Thaier, jeg forbeholder mig bare ret til at give min mening til kende om NOGLE af de danske mænd, som JEG mener er nogle klaphatte. For dem kender jeg noget til.
Og man behøver vel ikke at kende hele Thailand, for at se om en dansk mand er en klaphat.
Som sagt giver det modvind her på siden, hvor der er 95 % mandlige brugere og nogle tydeligvis føler sig truffet og trådt over tæerne.

Der er både gode og dårlige danskere og der er gode og dårlige Thaier.
Det er som regel bare altid de dårlige Thaier vi hører om…
Derfor mener jeg at NOGLE af de danske mænd skulle kigge lidt på sig selv, i stedet for at sidde og bekræfte hinanden i (efter min mening) dumsmarte og nedladende bemærkninger, specielt efter debatten om købet af en kvinde…eller var det en ko ?

Nogle gange skal der ruskes lidt op i tingene, for kun døde fisk følger med strømmen!

Det absolut bedste ville være - som andre også har været inde på - at sidde og snakke om tingene.
Så kunne Henrik også fortælle mere uddybende hvorfor han har så meget tilovers for ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af”.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

lindegaard
jeg er da glad for at min kone er 5 år ældre end mig, så var det da en mindre negativ værdi fra min person... Grin
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

rinpoche
Don skrev:
- Jeg gentager lige mig selv igen..!

I forbindelse med denne debat ytrede jeg…og jeg siger det igen…at det så tiltrækker, ”gamle, klamme, usoigneret, alkoholmisbrugende, uligevægtige, højrøvede, dumsmarte, arbejdssky elementer der spiller verdensmænd, og køber kvinder som de ellers aldrig ville være i nærheden af”.

Det giver tydeligvis modvind på DT-webside, med ytringer som denne. Det er der bare ikke noget at gøre ved.
.

Don, detrer da det du ikke forstår, det er da fuldstændigt irrelevant hvordan kunden ser ud!
Det er da indtjeningspotentialet der er interessant og ikke noget derudover.
Og skulle det være mere "synd" for barpigen hvis kunden er så og så grim etc. end hvis han er så og så ung osv.? Same shit.
Din indignation bliver ikke delt af dem du sigter til. No shit, jeg har hørt så meget pis og jeg taler og forstår thai.

mvh
rinpoche

northwoods
Don:

jeg fastholder stadig min kritik af måden, visse mænd debatterer kvinder som en handelsvare.

Disse kvinder er "handelsvarer", ikke i kraft af vores tale, men i kraft af deres egne handlinger/beslutninger.

Sparegrisen P7
Hej Don,

Ja sindene kommer lidt i kog hver gang emnet bliver debatteret og det er egentlig altid ganske sjovt.

Nu ved jeg ikke lige præcis hvordan en klaphat defineres, jeg ved heller ikke hvem der har ret til at bestemme hvem der er klaphatte!

Det er dog altid interessant at opleve hvor tit det første der øjensynligt pakkes ned i kufferten er henholdsvis sine fordomme, janteloven samt biblen.

Hvem siger det vigtigste i verden er udseende, alder eller kærlighed! Alle 3 begreber kan jo være rimelig kortsigtede, ikke sandt! I asien har penge og familie da vist altid været vigtigere begreber.

Gamle, fede mv. Hmm. Måske har thailandske piger ligesom vores regering også fået øjnene op for det grå guld. Grin Anyway, det er en ydelse og ikke en ko/pige man køber.

Her et par korte egne oplevelser:
- En helt ung pige i en bar prøvede at få mig til at ”leje” hende!
Jeg vil ikke med en ung fyr, sagde hun. De vil kun have sex og behandler mig som en prostitueret! Så vil jeg hellere have en mere erfaren fyr der behandler mig ordentligt, og så er der også større sandsynlighed for, at han tager mig med til sit eget land og gifter sig med mig.

- Efter en vandretur stoppede jeg ved en bar for at drikke en cola, ja tro det eller ej.
En ganske nydelig pige i baren hilste pænt, åbenbart til stor forvirring for en thailandsk fyr der stod lidt afsides og spillede pool. Han tog sin mobiltelefon og kort tid efter dukkede en lokal farang op.
Måske troede farangen at han var en stor detektiv, men det var nu meget tydeligt at han granskede mig meget indgående. Efter et stykke tid rystede ham på hovedet til stor lettelse for thaifyren. Han kunne ikke vurdere min alder og havde tilkaldt hjælp! Da farangen vurderede at jeg var for ung til at gå med thaifyrens veninde, blev hun hurtigt gemt af vejen. Senere på dagen så jeg hende med en fed herre på ca. +55 år. Det var åbenbart mere sikkert for thaifyrens indtægt! Shock Ingen opdage at jeg kun var i baren for colaens skyld!

Tjaa, der er jo mange ting at tage hensyn til. Er det klamt når det er mere end 20 kg forskel mellem en mand og dame? Mere end 20 cm i højden? Betyder hårfarven noget! Betyder min mening noget! Shock

www.dansk-thai.dk/
h
ja vi har åbenbart forskellige meninger om hvem der er en klaphat nogle går efter kærlighed andre blot efter udsende og nok om det. men som en anden bruger tidligere skrev lad os tage debatten om 5 år når du er blevet tør bag øreneGrin

kylling
Med fare for at DON mener at man føler sig truffet når man 50+ vil jeg nu gøre det alligevel.

Jeg har arbejdet hele mit liv som bartender deraf 7 år i Venszuela så jeg har set og hørt meget, også talt og kendt mange piger med den slags arbejde som tråden handler om, så jeg mener ikke jeg er blåøjet
i denne sag.

Jeg vil bare sættes i en bås og kaldes det værste på grund af min alder ( av der følte jeg mig vist truffet, men det kan jeg leve med da kun jeg kender min hverdag)

MVH Kylling

NB. Jeg sidder ikke og kalder mig expert men har dog prøvet mere i mit liv end mange andre.

Spring til debat: