Se indlæg
GPS Kort over Thailand
|
|
ingolf |
Lagt på d. 17/02-2008 21:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
thordk skrev Der er stadig kun et nummer som kan være online ad gangen desværre. Ingolf |
|
|
samee |
Lagt på d. 26/03-2008 21:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
hej TDC erhverv har kort over Thailand MED dansk tale mener dat kommer på en stick og vedr. dækning uden for bkk så finder den rundkørslen i Bang saen uden problemer, downside er prisen omkring 1500 Dkr.
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 27/03-2008 04:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
...jeg downloadede noget der hedder thailand streetmaps v8 inde fra en af der der pirat sider ....nu mangler jeg bare lige en garmin eller en telefon der kan vise det Claus |
|
|
Lagt på d. 23/09-2008 15:28
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg genopliver lige denne tråd, da jeg tilfældigvis så en Nokia 6110 navigator i en forretning i dag. Kan man få gode kort over både Skandinavien og Thailand til denne telefon, og kan de købes og hentes på Internet og derefter lægges på et hukommelseskort, som indsættes i telefonen ? Findes der andre (nyere)mobiltelefoner med GPS, som er bedre ? mvh. hn |
|
|
Lagt på d. 23/09-2008 18:05
|
|
personligt ville jeg vælge en med windows mobile som styresystem f.eks en som min egen htc cruise... kan købes til fornuftige priser på dba.dk der er 2 store spillere på markedet vedr. thailand det er garmin og igo8. kort hmm måske man kunne finde dem her ppcwarez.org |
|
|
dugidug |
Lagt på d. 23/09-2008 20:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
hn skrev: Jeg genopliver lige denne tråd, da jeg tilfældigvis så en Nokia 6110 navigator i en forretning i dag. Kan man få gode kort over både Skandinavien og Thailand til denne telefon, og kan de købes og hentes på Internet og derefter lægges på et hukommelseskort, som indsættes i telefonen ? Findes der andre (nyere)mobiltelefoner med GPS, som er bedre ? mvh. hn Hej bruger min n95 i thailand den henter selv det kort matriale online når den mangler et kort så det koster kun det den bruger på grps. jeg har dtac giver 300 bath for 15 timers grps på min telefon mener jeg at kan huske. da et er min kone der køber mere tid til mig er jeg ikke lige sikker men 6110 køre med den samme software. jeg kan da selv finde jordveje oppe nord thailand ved min kones forældre så den kan fint dække mit behov. håber det gav lidt hjælp. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 23/09-2008 21:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
hn skrev: Jeg genopliver lige denne tråd, da jeg tilfældigvis så en Nokia 6110 navigator i en forretning i dag. Kan man få gode kort over både Skandinavien og Thailand til denne telefon, og kan de købes og hentes på Internet og derefter lægges på et hukommelseskort, som indsættes i telefonen ? mvh. hn Jeg gik i Pantip og købte et Garmin kort til 300B og et hukommelseskort på 1 gigabit til 400B da det kort der er i telefonen er for lille til at have begge lande kort Så mit råd er at købe telefonen i danmark (du får kort over hele norden) der efter tage til Thailand og gå til en af de butikker hvor de kan finde ud af at ligge et garmin kort ind i telefonen (jeg fik det gjort i pantip i Chiang Mai) og dine problemer er løst P.S. Ja bege kort kan være i telefonen Hilsen Cesse |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/09-2008 22:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Nogle der har kendskab til denne link : Garmin Thailand NT v8.1 (1st Edition) Unlocked Versions [ EN / TH / DUO ] http://www.pda4x....?tid=76212 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ttah |
Lagt på d. 25/01-2009 09:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
Hej er der nogle bruger her der ved hvor man kan købe gps kort på Phuket, over Thailand til Garmin 670-fm jeg vil blive meget glad hvis der er nogle der kan hjælpe Venligs ttah Redigeret af ttah d. 25/01-2009 09:14 Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
Lagt på d. 25/01-2009 11:33
|
|
tråden har været oppe her flere gange kan blot henvise til http://forum.ppcw...eement.php der er 2 store over thailand garmin og IGO... God søndag . mvh Thordk |
|
|
ttah |
Lagt på d. 25/01-2009 14:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
Tak for henvisningen, men jeg kan ikke finde det ønskede kort der og gerne vil købe et originalt på eng. Ps.: jeg har ikke det store kørekort i eng. Redigeret af ttah d. 25/01-2009 14:32 Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
Spring til debat: |