Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya look a like
juj
thongsala skrev:

milex skrev:

Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende.

Vi er stadig en del,som stadig rejser-på den ene -eller den anden måde-helt uden,at skade andre.
God dag. Smile

He he Ja. Jeg tager på en lille skovtur i morgen. Posten kom med nogle kaktusfrø, og nogle interesante trøfler.Grin
Så tager på en lille skovtur i morgen. Kender en fin lysning henne i en nærliggende skov.

GAMBIT
juj skrev:

thongsala skrev:

milex skrev:

Har lidt på fornemmelsen at der er en del der har taget skadet af disse rejser - eller stadig er rejsende.

Vi er stadig en del,som stadig rejser-på den ene -eller den anden måde-helt uden,at skade andre.
God dag. Smile

He he Ja. Jeg tager på en lille skovtur i morgen. Posten kom med nogle kaktusfrø, og nogle interesante trøfler.Grin
Så tager på en lille skovtur i morgen. Kender en fin lysning henne i en nærliggende skov.

God tur Juj, disse dejlige nøddesmagende trøfler plejer at trække godt i smilebåndetWink
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

vandango
Så foretrækker jeg et skud morfin hver fjerde time. Sidder lige nu og venter på sygeplejersken kommer og give mig en injektion. Giver lækker fornemmelse i nakken, herefter et sus i hovedet og sukken og total afslapning. Wink

juj
Tak GAMBIT. Det skal nok blive sjovt, og perfekt vejr 22 grader og sol svag vind. Desværre ingen drivende skyer på himlen, det det bedste rent visuelt.Big eyes

Puha Van. Jeg hader at være på morfin. Kan værken skide eller pisse på det stads. God bedring.

ThaiJens2
Ej for den da. Sikke noget forfærdeligt noget. :/

vandango
juj skrev:

Tak GAMBIT. Det skal nok blive sjovt, og perfekt vejr 22 grader og sol svag vind. Desværre ingen drivende skyer på himlen, det det bedste rent visuelt.Big eyes

Puha Van. Jeg hader at være på morfin. Kan værken skide eller pisse på det stads. God bedring.

Takker - er også lidt forsigtig med det stads.

vandango
ThaiJens2 skrev:

Har været syg det meste af tiden siden jeg flyttede herud i sommers, overvejer da også om jeg kan være i thailand grundet bakterierne herude.

milex
vandango skrev:

ThaiJens2 skrev:

Har været syg det meste af tiden siden jeg flyttede herud i sommers, overvejer da også om jeg kan være i thailand grundet bakterierne herude.

Avav . det lyder træls - go' bedring!.

JohnBKK
vandango skrev:

ThaiJens2 skrev:

Har du overvejet om nogen er i færd med at forgifte dig?

Nul, ingen joke, man har hørt om det før..

The_Horror
Bilen er jo i hus for Puttehønen...nu giver det hele mening :-)
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

GAMBIT
The_Horror skrev:

Bilen er jo i hus for Puttehønen...nu giver det hele mening :-)

Hahaha.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

vandango
Har forlængst skaffet mig af med puttehønen, hun var en kæmpe fuser.

Nej nej det er sgutte forgiftninger.

dutling68
var også hele tiden syg de første par år da jeg flyttede her ud div influenzaer og mave problemmer og stress...men med tiden blev det bedre og lægen rådet mig til at rykke ud af bangkok så der kunne komme lidt ro på og det hjælp så på det hele...så nu er vel jeg syg som alle andre et par gange om året eller slet ikke...og går nogle lange ture på stranden og og ellers spiser noget god mad....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: