Se indlæg
Hvad bliver det første Trump gør som præsident?
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 13/11-2016 14:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
Først og fremmest vil jeg sige at jeg ikke tror en skid på amerikansk politik...det hele bliver styret bagved af magtelitens storfamilier fx. Rothschild, Rockefeller, Morgan, Du Pont, Soros, Kissinger, Summers m.fl....altså næsten alle dem som ikke fremgår af Forbes rigmandslister. USA styres derfor ikke af én magtfuld kransekagefigur som mange fejlagtigt tror. Samtidig skal alt igennem kongressen; house of representatives og senatet samt supreme court m.m. Så uanset hvad én mand siger så bliver alting styret fra maskinerummet, et maskinrum smurt ind i oliepenge og hemmelige dagsordener. Er man alligevel så dum at man tror på en magtfuld præsident, så vær dog trods alt fornuftig nok og lad manden vise sit værd inden man skyder ham ned. Folk der foragter Trump på nuværende tidspunkt er ligeså dumme som de folk der gav Obama en Nobels fredspris stort set inden manden havde holdt sin første tale som præsident. Derudover ved halvdelen af dem som gør grin med Trump ikke en dyt om manden el. hvad han står for...de fleste har bare set et photoshoppet billede af ham i en uheldig position el. hørt nogle citater fra en tale. Som sagt er jeg hverken for el. imod manden, men lad ham nu få en chance. Der er ingen som har patent på den 'rigtige' holdning og han har trods alt sagt ligeså mange gode ting som dårlige ting. Han er måske bare lidt mere direkte end Hillary og den slags for man mange fjender på. Obama er en af de mest tiltalende og veltalende præsidenter jeg har hørt, men han fik jo absolut ikke ændret en dyt for landet, og de problemer der opstod undervejs fik han ikke rettet op på. Så handling vejer højere end ord. Personligt har jeg ikke fulgt meget med i valget da det ikke siger mig meget...det er efter min mening blot et røgslør som skal underholde masserne og give dem en følelse af demokrati mens eliten gør deres ting. Og helt ærligt, passer Donald J. Trump egentlig ikke perfekt som præsident for USA? USA og Trump er vel lige obskure. Han repræsenterer USA helt perfekt og stereotypisk. Samtidig er det forkert at sammenligne nordisk politik med USA...vi har helt forskellige historier og baggrunde...Bernie Sanders og Clintons drøm om en skandinavisk model til USA er sympatisk men helt og aldeles dødsdømt og naivt. nå, men her er lidt uddrag jeg fandt om hans løfter: - sænke selskabsskatten fra 35 til 15 procent. - sænke skatten på op til 35 procent, for dem der tjener mindst i samfundet og for middelklassen. - 'fjerne' alle illegale indvandrere og sende dem hjem. Hvis landene nægter at tage imod deres statsborgere, så vil Trump fjerne deres visum. - Stoppe indvandring fra 'terrorlande', dvs. suspendere immigrationen fra terror-plagede regioner i verden. - USA's tilstedeværelse i andre lande nedtrappes. - hæve mindstelønnen til 12 dollars i timen. Lige nu ligger den på lige over syv dollars. Set med amerikanske briller, kan man så være meget uenig i overstående? Redigeret af The_Horror d. 13/11-2016 15:20 |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 13/11-2016 15:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
The_Horror Rart at se dig smide et langt respons hvori du skriver det er dig lige gyldigt.... Illegale indvandrere er 99% mexikanere som arbejder i landbruget i USA... kun 78% af den samlede arbejdsstyrke i amerikansk landbrug...... Hvem vil tage deres jobs hvis de bir udvist ? Jeg kan også godt lide at du skriver at det er forkert at sammenligne styreformer og demokrati på tværs af landegrænser...... Noget helt nyt fra din side efter alt det lort du lukkede ud for et par uger siden!!! Skal vi ikke bare konkludere at du ved lige så lidt om amerikansk politik som Thailandsk |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/11-2016 15:31
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
The_Horror skrev: Folk der foragter Trump på nuværende tidspunkt er ligeså dumme som de folk der gav Obama en Nobels fredspris stort set inden manden havde holdt sin første tale som præsident. Helt enig, det var en underlig absurd tildeling på daværende tidspunkt. I dag hvor hans perioder som præsident så er ved at udløbe kunne man debattere for og imod en Nobel-pris. Men at tildele ham (eller andre) en Nobel-pris på forhånd er vanvittigt. Så kan de jo ligeså godt give Trump en på nuværende tidspunkt. Men hva' fanden, efter Arafat fik én i sin tid så gik glansen ligesom af den pris.... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/11-2016 15:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
The_Horror. Ja efter at røgen har lagt sig, begynder man at ane hans politiske budskaber. Det med at han vil have amerikanske arbejdspladser tilbage fra Kina, finder jeg særdeles sympatisk. Jeg tror også at en storskrydende Trump, kan vise os vejen for, hvad der foregår inde i mange amerikaneres hoveder. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 13/11-2016 15:56
|
Asian Farmer skrev: The_Horror Rart at se dig smide et langt respons hvori du skriver det er dig lige gyldigt.... Illegale indvandrere er 99% mexikanere som arbejder i landbruget i USA... kun 78% af den samlede arbejdsstyrke i amerikansk landbrug...... Hvem vil tage deres jobs hvis de bir udvist ? Jeg kan også godt lide at du skriver at det er forkert at sammenligne styreformer og demokrati på tværs af landegrænser...... Noget helt nyt fra din side efter alt det lort du lukkede ud for et par uger siden!!! Skal vi ikke bare konkludere at du ved lige så lidt om amerikansk politik som Thailandsk kan kun grine af dig mester..jeg ved tydeligvis mere end dig om både Thailand og trods min ringe interesse altså også om USA. Det har jeg efterhånden bevist i flere år herinde. Ja, måske jeg faktisk ved mere om alting i forhold til dig? Men who cares? det er kun dig der har travlt med at sætte andre brugere i bås som dummere end dig selv. Der findes forskellige kilder men lad os fx holde os til denne: http://www.pewres...n-the-u-s/ Først og fremmest udgør mexicanere kun 50% af de illegale indvandrere. Mod dine 99%. Derudover arbejder de ikke alle i landbruget som du nævner, men kun ca. 3-4 % af dem. Allerede her bør jeg overveje om jeg gider bruge mere tid på dig og dine underlige påstande. There were 11.1 million unauthorized immigrants in the U.S. in 2014, a total unchanged from 2009 and accounting for 3.5 % of the nation’s population. Så nej, USA går ikke ned hvis man smider en del af de illegale indvandrere ud. Antallet af illegale arbejdere i USA og deres indflydelse på økonomien er stærk overvurderet. Desuden er der en arbejdsløshed på ca. 5 % i USA, måske disse kunne komme i arbejde? Man kunne også blot gøre dem legale og nytte deres arbejdskraft. Din påstand køber jeg ikke. Derudover ved vi begge at robotter kommer til at tage flere og flere jobs bl.a. i landbruget indenfor nærmeste fremtid. Derudover vil jeg sige at jeg aldrig har sammenlignet dansk og thailandsk politik. Det er stadigvæk noget du bilder dig selv ind fordi du ikke tager dig tid til at læse mine indlæg men blot opfinder din egen fortolkning. Men så er det jo også nemmere at svine mig til. Så vidt jeg husker nævnte jeg i en diskussion om den thailandske konge, ét sted nogle eksempler på ældre danske politikere i et forsøg på at fortælle at alder ikke nødvendigvis er lig med 'rigtigere' holdninger. Dette får du så kogt ned til at jeg blander dansk og thailandsk politik. Flot, rigtig flot. og hvad blander du dig i det hele taget i tråden for? hidtil har det eneste bræk du har beriget os med været en ligegyldig og intetsigende one liner: Trump finder ud af at verden ikke er sort/hvid, og ender op som ringere end Bush klaphattene! flot, rigtig flotte ord fra en klog mand som dig. Du kan åbenbart både afkode Donald Trumps psykologiske profil OG se ud i fremtiden. Redigeret af The_Horror d. 13/11-2016 16:19 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 15:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Jeg tror det bliver svært for ham, både pga. de gamle familier og bankerne, kapitalen m.fl. - som Horror nævner - men en anden vigtig ting der vil hindre ham i at fungere ordentligt i det embede, er hans egen personlighed. Efter min opfattelse er han ekstrem pertentlig og perfektionist, helt ude i OCD (Obsessive Compulsive Disorder) området, detaljen skal være 100% i orden, og den går sgu ikke i det job, der skal files, fifles, laves kompromis efter kompromis, kort sagt, laves politik, det aner han jo slet ikke hvad betyder! Kig denne video om hans private jet, så vil man få en fornemmelse af hvordan han er indrettet oppe under "Horse Ass" frisuren.. https://www.youtu...ygETK3-oN4 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 17:44
|
Øh, hvorfor har han ikke givet Paul Ryan et los i røven og ud af vagten? Ryan: 'We are not planning on erecting a deportation force' http://edition.cn...index.html Flump får ikke et ben til jorden med de folk, Gingrich, Ryan, Giuliani m.fl. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 13/11-2016 18:12
|
The_Horror skrev: Asian Farmer skrev: The_Horror Rart at se dig smide et langt respons hvori du skriver det er dig lige gyldigt.... Illegale indvandrere er 99% mexikanere som arbejder i landbruget i USA... kun 78% af den samlede arbejdsstyrke i amerikansk landbrug...... Hvem vil tage deres jobs hvis de bir udvist ? Jeg kan også godt lide at du skriver at det er forkert at sammenligne styreformer og demokrati på tværs af landegrænser...... Noget helt nyt fra din side efter alt det lort du lukkede ud for et par uger siden!!! Skal vi ikke bare konkludere at du ved lige så lidt om amerikansk politik som Thailandsk kan kun grine af dig mester..jeg ved tydeligvis mere end dig om både Thailand og trods min ringe interesse altså også om USA. Det har jeg efterhånden bevist i flere år herinde. Ja, måske jeg faktisk ved mere om alting i forhold til dig? Men who cares? det er kun dig der har travlt med at sætte andre brugere i bås som dummere end dig selv. Der findes forskellige kilder men lad os fx holde os til denne: http://www.pewres...n-the-u-s/ Først og fremmest udgør mexicanere kun 50% af de illegale indvandrere. Mod dine 99%. Derudover arbejder de ikke alle i landbruget som du nævner, men kun ca. 3-4 % af dem. Allerede her bør jeg overveje om jeg gider bruge mere tid på dig og dine underlige påstande. There were 11.1 million unauthorized immigrants in the U.S. in 2014, a total unchanged from 2009 and accounting for 3.5 % of the nation’s population. Så nej, USA går ikke ned hvis man smider en del af de illegale indvandrere ud. Antallet af illegale arbejdere i USA og deres indflydelse på økonomien er stærk overvurderet. Desuden er der en arbejdsløshed på ca. 5 % i USA, måske disse kunne komme i arbejde? Man kunne også blot gøre dem legale og nytte deres arbejdskraft. Din påstand køber jeg ikke. Derudover ved vi begge at robotter kommer til at tage flere og flere jobs bl.a. i landbruget indenfor nærmeste fremtid. Derudover vil jeg sige at jeg aldrig har sammenlignet dansk og thailandsk politik. Det er stadigvæk noget du bilder dig selv ind fordi du ikke tager dig tid til at læse mine indlæg men blot opfinder din egen fortolkning. Men så er det jo også nemmere at svine mig til. Så vidt jeg husker nævnte jeg i en diskussion om den thailandske konge, ét sted nogle eksempler på ældre danske politikere i et forsøg på at fortælle at alder ikke nødvendigvis er lig med 'rigtigere' holdninger. Dette får du så kogt ned til at jeg blander dansk og thailandsk politik. Flot, rigtig flot. og hvad blander du dig i det hele taget i tråden for? hidtil har det eneste bræk du har beriget os med været en ligegyldig og intetsigende one liner: Trump finder ud af at verden ikke er sort/hvid, og ender op som ringere end Bush klaphattene! flot, rigtig flotte ord fra en klog mand som dig. Du kan åbenbart både afkode Donald Trumps psykologiske profil OG se ud i fremtiden. Igen igen har du ikke læst hvad der blir skrevet! 99% af illegal arbejdskraft i landbruget skrev jeg. Ikke I USA eller Uganda....... 78 % af al arbejdskraft i amerikansk landbrug er mexicansk- men det var nok også for svært at læse. Overvejet et læse let kursus, eller måske bare forholde dig til hvad der blir skrevet uden at tro alt er person angreb? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 19:02
|
Nå, okay... det hjalp jeg ringede ham op, tøhø! http://ekstrablad...re/6403083 |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 13/11-2016 19:04
|
@AsianFarmer Du sejler rundt min ven, så ja, du har ret, jeg fatter ikke hvad du skriver og jeg bliver forbavset hvis andre forstår det, for du skriver i tåger og da dine indlæg absolut intet indhold har og samtidig slutter af som de gør, kan det kun tolkes som person angreb pga. bitterhed over dine pinligheder i sidste diskussion. Asianfarmer: Illegale indvandrere er 99% mexikanere som arbejder i landbruget i USA Hvad f*ck mener du? at en illegal immigrant med 99 % sandsynlighed defineres som en mexicaner arbejdende i landbruget? Men så lad mig spørge? Du ved altså åbenbart med sikkerhed at 99 % af de illegale arbejdere i landbruget udgøres af Mexicanere? dette selvom mexicanere kun står for ca. 50 % af samtlige illegale immigranter. Jeg tillader mig at tro at det også bare er en påstand ligesom de 78 % som du også tager fejl af. Men lad os antage at du har ret. Hvad fanden skal du/vi så bruge den information til? En illegal immigrant er en illegal immigrant? så er det vel lige meget hvor de kommer fra? Men det lød da godt med lidt procenter på osv...det må jeg give dig. I øvrigt var idéen om deportation noget som blev luftet under Obama administrationen, da man ønskede ordentlige arbejdsforhold og undgå at lønnen blev trykket. Jeg ved egentlig ikke hvorfor du åbnede et så ligegyldigt emne? Årsagen til at Trump vil rydde op handler mig bekendt primært om den kriminalitet og anarkisme som det medfører når folk bare krydser grænsen som det passer dem el. lever sort i landet. Er det ikke meget rart at få ryddet op i? Det er vel det han vil symbolisere her. En erhvervsmand som ham fører det jo nok ikke ud i virkeligheden hvis USA går fallit af den grund. Der bliver i øvrigt kun snakket om ca. 2-3 millioner mennesker, så mon ikke at de finder ud af det økonomiske. Man kunne evt. give dem med job en arbejdstilladelse og nogle bedre forhold. Men jeg gider ikke snakke flere ligegyldige politiske problemstillinger, bare give min holdning til det at tilsvine en mand før han har gjort sig fortjent til dette. Der er sgu ingen grund til at male fanden på væggen pga. en grim frisure. Han har trods alt opnået noget mere end dig, sidst jeg tjekkede, så mon ikke at han ved lidt om hvordan USA hænger sammen? Hold du dig til at tælle din førtidspension og skubbe lidt rundt med en gammel fræser i Nakhon Ratchasima og bild dig selv ind at du er en rigtig "Asian Farmer". Redigeret af The_Horror d. 13/11-2016 19:30 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 19:10
|
Horror skrev: "Så nej, USA går ikke ned hvis man smider en del af de illegale indvandrere ud. Antallet af illegale arbejdere i USA og deres indflydelse på økonomien er stærk overvurderet. Desuden er der en arbejdsløshed på ca. 5 % i USA, måske disse kunne komme i arbejde? Man kunne også blot gøre dem legale og nytte deres arbejdskraft. Din påstand køber jeg ikke. Derudover ved vi begge at robotter kommer til at tage flere og flere jobs bl.a. i landbruget indenfor nærmeste fremtid." De 5% du nævner er ret tvivlsomme, ligesom i DK, hvor man ved at flytte folk rundt i div. kasser har bragt ledigheden ned, altså på papiret. http://www.zerohe...g-question Den ligger nærmere de 20-25%.. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 13/11-2016 19:12
|
The_Horror skrev: @AsianFarmer Du sejler rundt min ven, så ja, du har ret, jeg fatter ikke hvad du skriver og jeg bliver forbavset hvis andre forstår det, for du skriver i tåger og da dine indlæg absolut intet indhold har og samtidig slutter af som de gør, kan det kun tolkes som person angreb pga. bitterhed over dine pinligheder i sidste diskussion. Men så lad mig spørge? Du ved altså åbenbart med sikkerhed at 99 % af de illegale arbejdere i landbruget udgøres af Mexicanere? dette selvom mexicanere kun står for ca. 50 % af samtlige illegale immigranter. Jeg tillader mig at tro at det også bare er en påstand ligesom de 78 % som du også tager fejl af. Men lad os antage at du har ret. Hvad fanden skal du/vi så bruge den information til? En illegal immigrant er en illegal immigrant? så er det vel lige meget hvor de kommer fra? Men det lød da godt med lidt procenter på osv...det må jeg give dig. I øvrigt var idéen om deportation noget som blev luftet under Obama administrationen, da man ønskede ordentlige arbejdsforhold og undgå at lønnen blev trykket. Jeg ved egentlig ikke hvorfor du åbnede et så ligegyldigt emne? Årsagen til at Trump vil rydde op handler mig bekendt primært om den kriminalitet og anarkisme som det medfører når folk bare krydser grænsen som det passer dem el. lever sort i landet. Er det ikke meget rart at få ryddet op i? Det er vel det han vil symbolisere her. Han fører det jo nok ikke ud i virkeligheden hvis USA går fallit af den grund. Der bliver i øvrigt kun snakket om ca. 2-3 millioner mennesker, så mon ikke at de finder ud af det økonomiske. Man kunne evt. give dem med job en arbejdstilladelse og nogle bedre forhold. Men jeg gider ikke snakke flere ligegyldige politiske problemstillinger, bare give min holdning til det at tilsvine en mand før han har gjort sig fortjent til dette. Der er sgu ingen grund til at male fanden på væggen pga. en grim frisure. Han har trods alt opnået noget mere end dig, sidst jeg tjekkede, så mon ikke at han ved lidt om hvordan USA hænger sammen? Så nu er det mig der ikke har fattet hvad tråden går ud på? Du smed et kilometer langt intet sigende indlæg om noget du intet ved om. At du ikke kan li det svar du fik, betyder ikke at du har ret. Kun som du hidtil har udstillet dig selv - Direkte dum! |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 13/11-2016 19:20
|
JohnBKK skrev: Horror skrev: "Så nej, USA går ikke ned hvis man smider en del af de illegale indvandrere ud. Antallet af illegale arbejdere i USA og deres indflydelse på økonomien er stærk overvurderet. Desuden er der en arbejdsløshed på ca. 5 % i USA, måske disse kunne komme i arbejde? Man kunne også blot gøre dem legale og nytte deres arbejdskraft. Din påstand køber jeg ikke. Derudover ved vi begge at robotter kommer til at tage flere og flere jobs bl.a. i landbruget indenfor nærmeste fremtid." De 5% du nævner er ret tvivlsomme, ligesom i DK, hvor man ved at flytte folk rundt i div. kasser har bragt ledigheden ned, altså på papiret. http://www.zerohe...g-question Den ligger nærmere de 20-25%.. Enig i det med tallene, men jeg har dem fra nyeste opdatering fra US Bureau of Labor Statistics, Eurostat (june 2016). Disse tal er dem som aktiemarkedet hver gang kigger spændt på. Men selvfølgelig er de svære at vurdere, jeg kan dog ikke bare gætte tal som Asian Farmer gør det så derfor må man følge de officielle kilder. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 19:32
|
Farmeren er vel gået til køjs, han skal op og hive i kwai patter i mojn tidlig! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/11-2016 21:02
|
JohnBKK skrev: Øh, hvorfor har han ikke givet Paul Ryan et los i røven og ud af vagten? Ryan: 'We are not planning on erecting a deportation force' http://edition.cn...index.html Flump får ikke et ben til jorden med de folk, Gingrich, Ryan, Giuliani m.fl. Så er der udbrudt politisk krig hos republikanerne: Går i flæsket på Trump efter overraskende melding http://www.bt.dk/...rump-efter |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/11-2016 06:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Det klæder sgu USA at få en mand der tør åbne sin gale mund. Hvem ved? han kunne faktisk gøre noget godt for landet - Jeg sympatiserer hverfald langt mere med Trump end jeg gør med Hillary - desuden skal kvinder egentlig bare finde deres plads og lade være med at møve sig ind hvor de ikke har noget at gøre. Jeg glæder mig til at følge 4 års realityshow med konsekvenser. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/11-2016 06:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: Øh, hvorfor har han ikke givet Paul Ryan et los i røven og ud af vagten? Ryan: 'We are not planning on erecting a deportation force' http://edition.cn...index.html Flump får ikke et ben til jorden med de folk, Gingrich, Ryan, Giuliani m.fl. Giuliani er een af hans store stoetter og bliver sikkert Attorney General. Det gaar maaske ud over Hillary ? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/11-2016 07:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Webmaster skrev: The_Horror skrev: Folk der foragter Trump på nuværende tidspunkt er ligeså dumme som de folk der gav Obama en Nobels fredspris stort set inden manden havde holdt sin første tale som præsident. Helt enig, det var en underlig absurd tildeling på daværende tidspunkt. I dag hvor hans perioder som præsident så er ved at udløbe kunne man debattere for og imod en Nobel-pris. Men at tildele ham (eller andre) en Nobel-pris på forhånd er vanvittigt. Så kan de jo ligeså godt give Trump en på nuværende tidspunkt. Men hva' fanden, efter Arafat fik én i sin tid så gik glansen ligesom af den pris.... Underlig udtalelse fra The_Horror eftersom han siger han ikke har fulgt med i noget som helst og saa kalde de folk for dumme som foragter Trump. Hvis man har fulgt lidt med i de 3 debatter plus VP debatten forstaar man hvorfor man foragter Trump og det er naesten 50% af den amerikanske befolkning. Bare de udtalelser han er kommet med plus alle hans loegne under debatterne. Det er helt utroligt. |
|
|
click |
Lagt på d. 14/11-2016 07:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
50% af den amerikanske befolkning. Bare de udtalelser han er kommet med plus alle hans loegne under debatterne. Det er helt utroligt. Hvor har du det fra HB Bare fordi du ikke kan lide manden er det jo ikke sikkert at 50% af amerikanerne er af samme opfattelse (eller mangel på opfattelse ) som dig Men du så sikkert hellere Hillary som præsident Det viser igen din mangel på opfattelse af tingene En gang Clinton i det hvide hus er en gang for meget Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/11-2016 08:05
|
Folk har den opfattelse at USA udelukkende er New York og Los Angeles/Hollywood, fordi der bor de der kæfter op i medierne, på film og i musik. Imellem de to yderpunkter findes der faktisk en stor befolkning der har forsøgt at overleve globaliseringen samt 2008 krisen, hvilket er blevet umuligt, jobs er væk, byer er lagt øde, folk gået fra hus og hjem - og de folk har Trump talt til. Hillary C.? Couldn´t care less, kællingen.. samme med Obongo, kun floskler, ingen handling. |
|
Spring til debat: |