Se indlæg
 Udskriv debat
Ændre flysæde
energy
kro90 skrev:

Hej Nahm
Troede ikke SAS/Thai personalet havde så meget magt, at de kunne give folk indrejse forbud "får 3 års indrejseforbud" til Thailand eller Danmark.

Ha ha.. og de truede med at hans kæreste ikke ville komme med selvom hun ikke havde gjort noget. :-)
jeg ville klage over den behandling :-)

Nahm
kro90 skrev:

Hej Nahm
Troede ikke SAS/Thai personalet havde så meget magt, at de kunne give folk indrejse forbud "får 3 års indrejseforbud" til Thailand eller Danmark.

....................................................................................

Flot Flot set af dig, det har de heller ikke, men det er der visse myndigheder der har.
Mvh,
Nahm

Nahm
[quote]JohnBKK skrev:

@Nahm: Det er simpel dyrisk misundelse. Gimperne er p!ssed over at du spreder din sæd og gener i Asien, og ikke hos dem, de blåøjede, blonde ariere..

Gi´dem fingeren, med et smil, klart nok!

-----------------------------------------------------

@ JohnBkk,

Lidt sent svar herfra....men ja du har 100% ret, det bunder i misundelse ..he he, jeg mærker det også nogle gange i DK i butikker mm.

De ( gimperne) er nogle gange pissed over at jeg har en mega smuk thai pige, hun er ikke integreret, det høres, vi taler jo thai sammen...og jeg gør ALT for hende, hun får hvad hun ønsker i Supermarkedet...hun fylder bare i indkøbsvognen uden spørgsmål fra mig ..må også være lidt trælst at se på for en enlig midaldrende halvfattig pige/dame i Dk...hun er fuldstændig chanceløs ...måske hun er heldig at vinde i lotto engang den stakkel..
Redigeret af Nahm d. 19/01-2018 23:24
Mvh,
Nahm

Spring til debat: