Se indlæg
Hævelse af retirement age fra 50 år til 55 år???
|
|
click |
Lagt på d. 14/07-2016 08:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Ups, fredag? Der smuttede lige en dag, hehe..! Det kan da vel være lige fedt om det er torsdag eller fredag i dette Psykedeliske land thaierne heromkring ved sku da ikke engang hvad dato vi har hvorfor så vide om det er torsdag eller fredag Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
buick |
Lagt på d. 14/07-2016 10:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Åhhh gud så køre sangen igen, hvad i alverden er det der gør at faranger tror de er guds gave til Thailand??? Tonsvis af pc krigere bruger det meste af deres liv på at skive om hvor dårligt der er her og hvilkene andre lande de vil tage til istedet for men alligevel tager de hver gang til Thailand. mange expads sidder på samme måde bare her i Thailand Fælles for dem alle er de tror at Thailand vil gå ned uden dem og deres småpenge. HALLO turismen giver 8-10% af økonominen her og af det er de 6-8% asiatiske turister dvs, nabolande og intern turisme 2-4% er fra faranger og heraf 10-20 promille fra expads så ja Thailand vil dårligt mærke hvis vi ikke var her, det er jo ikke ligefrem sådan at hvis vi var væk så kom de få procent aldrig igen uden os vil der bare udvikle sig en anden form for forretning for de der blev ramt og den vil dække det meste af "tabet" Glæd jer istedet for over det her fantastiske land og kan i ikke lide røgen i bageriet så fuck off og find et sted som passer jer bedre nøjagtig på samme måde som de i Danmark efterhånden er klar til at sige til alle de uintegrerbare |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/07-2016 10:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Jamen så er det jo sat på plads, buick, tak for´et.. Men som de fleste PC krigere - for det er du osse - så aner du intet om noget, modsat undertegnede. Farang husbands providing massive boost to economy in Isaan "A study recently carried out by Khon Kaen University has found that foreign men who are married to women from Isaan have boosted gross domestic product in the region by almost 9 billion baht." http://www.samuit...omy-isaan/ Isaan eksisterer ikke i TAT´s bevidsthed, for dem er det kun Malls og Shopping i BKK det handler om. |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/07-2016 17:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
C.V. Jørgensen - Thailand (En inciterende Elefant) Når solen den forsvinder fra de hjemlige himmelstrøg ja så forsvinder jeg også sydøst til Thailand & mit luksus-eksil for at te mig som en tosse i Thailaaaand hvor solen den danser en inciterende elefant i min swimming-pool har keep cool altid været mit motto mit navn er Günther men folk herude kalder mig Otto Så snart jeg så det hele gå ad helvede til var jeg psst-væk over samtlige bjerge & danderer den nu flittigt i dansker-koloni med pension hjemmefra i reserve i Thailaaaand hvor solen den danser en inciterende elefant i min swimming-pool har keep cool altid været mit motto mit navn er Günther men folk herude kalder mig Otto For øjeblikket har vi det herligt her i Thailand i vort ny-nazistiske & asociale sammenhold men den dag røderusserne kommer & det gør de jo nok igen har jeg solgt min condo & købt en ny i Californien En sidste kommentar herfra sku' lige være den at der Führer var en visionær af klasse der såfremt han var til stede den dag i dag ville la' fattigrøve & skvadderhoveder gasse i Thailaaaand hvor solen den danser en inciterende elefant i min swimming-pool har keep cool altid været mit motto mit navn er Günther men folk herude kalder mig Otto Redigeret af The_Horror d. 14/07-2016 18:05 |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 14/07-2016 18:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
oven på CV Jørgensen yderst aktuelle sang om de asociale småborgerlige danske pensionister der forlader Danmark er det nu tid til at være lidt saglig.. Den snak om hvem der bruger mest er irrelevant, ingen tvivl om at turister lægger mest i 'turismekassen', altså rejseselskaber, hoteller, operators samt dag-til-dag forbrug. Denne kasse kan Thailand godt lide at der kommer penge i. Derimod lægger fastboende 'expats' penge i privatforbrug kassen, dvs. mad, detailhandel, servicesektoren, boligmarked, autobranchen m.m. Denne kasse ønsker staten nok ikke bliver fyldt op idet det sparker gang i inflationen, altså prisstigninger. Prisstigninger i denne kasse betyder at almindelige thaier vil have mere i løn, have mere for deres varer og bliver utilfredse med deres situation (jealousi). Nu er jeg ikke økonom, men dette er bare mit ydmyge bud på tingenes tilstand. Men generalen har nok sine grunde. Hvis man skal påpege et sted hvor expats faktisk belaster Thailand, så er sygehusvæsnet måske et sted. Udlændinge uden forsikring: http://scandasia....hospitals/ Tourists, young as old, and retirees living in Thailand are the usual suspects. People working in Thailand usually have a work insurance, so they very rarely loads the hospital, Methanee Mareni explains. Men først og fremmest hælder alle dem som kan betale/er forsikret nok regnestykket i plus og dernæst er der vel statistisk set flere turister uden forsikring end expats. Rent gæt, synes bare man skal have det med i overvejelserne. Redigeret af The_Horror d. 14/07-2016 18:11 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/07-2016 19:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Øh, wtf Hollor? Har du spist de forkerte piller idag? CV Jørgensen er det mest dødssyge borgerdyr der aldrig nogensinde har forladt sit parcelhus i Birkeræd, skam ham! Tillader sig at skrive om danskere der er så friske og heldige at de kan rejse ud og se verden, det har han sgu aldrig prøvet den skiderik, håber han lever for en ussel folkepension nu, kan ikke være meget på kistebunden efter den elendige muzik.. Vi keder os vel lidt, siden en hamrende ligegyldig tråd om et rygte om en ændring der muligvis vil eller ikke vil blive til noget kan hidse os op i den grad. For h..... da, slap dog af alle mand og tøsedrenge, der sker ikke en skid, og hvis der gør bliver det selvfølgelig til vores fordel, os levemænd/imperialparasitter/stenrige pensionister, der holder dette skodland i live, sådan er det, æd det faktum, eller smut hjem til Bællinge, Kyllinge eller Sdr. LigeOvre og hvad h..... det hedder i elendige Darnmark! |
|
Spring til debat: |