Se indlæg
Supertilbud til Thailand på Premium Economy i sommerperioden
|
|
Wangtan |
Lagt på d. 25/06-2016 20:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
yeap der er gode biletter just nu... har lige betalt 5 X 4365 med Thai i November så er vi fri for Arab flights ) |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 26/06-2016 07:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
hugoboerge skrev: Min datter sidder lige nu paa et Qatar fly paa vej til Bangkok. Bliver interessant at hoere om hendes oplevelse. CPH-Doha med en Dreamliner og fra Doha til BKK med en A380. Pris: DKK 3,911.- heraf fuel surcharge DKK 2,100.-. Prisen lyder helt fin efter min mening. Ved juletid sidste aar floej floej hun med mileage points med SIA via Singapore. Prisen udover brug af mileage points var DKK 3,394.-. Datteren vel ankommet i gaar aftes og modtaget af en meget kraftig regnbyge. At flyve med Qatar kaldte hun for en god oplevelse. God service omend langsom. Straekningen Doha - BKK var med en A 380 hvor hun var saa heldig at have booket maaske det bedste saede eftersom der ikke var noget saede foran hende. Herudover havde hun 3 saeder for sig selv. Hun naevnte at muslimske maend har absolut ingen respekt for kvinder. Entertainment systemet var tip-top med masser af udvalg og bedre end Singapore Airlines, hvilket siger en del. Desvaerre havde den arabiske mandlige passager som sad bag ved hende misforstaaet hvad et "touch screen" betoed saa han sad og hamrede loes paa skaermen. Han spillede skak. Drinks manglede heller ikke. En Bloody Mary bestod af et glas 3/4 fyldt med vodka og 1/4 tomat juice. Maden fik ogsaa en god karakter. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 26/06-2016 07:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Hugo B. Jeg skulle citere "chrlau" for sin pris på 11.000 med Qatar. Jeg kikkede på en business der kostede den ca. 17.000 Beklager forvirringen. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
buick |
Lagt på d. 26/06-2016 09:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Ja desværre er der åbenbart rigeligt med væmmeligboere herinde der støtter muslimerne og deres kamp i mod vesten Kanyarat skrev: yeap der er gode biletter just nu... har lige betalt 5 X 4365 med Thai i November så er vi fri for Arab flights ) |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 26/06-2016 12:36
|
buick skrev: Ja desværre er der åbenbart rigeligt med væmmeligboere herinde der støtter muslimerne og deres kamp i mod vesten Kanyarat skrev: yeap der er gode biletter just nu... har lige betalt 5 X 4365 med Thai i November så er vi fri for Arab flights ) Mage til vaas skal man lede laenge efter Mr. Buick. Det har absolut intet at goere med at stoette muslimer eller for den sags skyld at stoette buddhister fordi man flyver Thai og endelig hvis man saa flyver Singapore Airlines saa stoetter man et diktatorisk regime. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2016 13:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
hugoboerge skrev: hugoboerge skrev: Min datter sidder lige nu paa et Qatar fly paa vej til Bangkok. Bliver interessant at hoere om hendes oplevelse. CPH-Doha med en Dreamliner og fra Doha til BKK med en A380. Pris: DKK 3,911.- heraf fuel surcharge DKK 2,100.-. Prisen lyder helt fin efter min mening. Ved juletid sidste aar floej floej hun med mileage points med SIA via Singapore. Prisen udover brug af mileage points var DKK 3,394.-. Datteren vel ankommet i gaar aftes og modtaget af en meget kraftig regnbyge. At flyve med Qatar kaldte hun for en god oplevelse. God service omend langsom. Straekningen Doha - BKK var med en A 380 hvor hun var saa heldig at have booket maaske det bedste saede eftersom der ikke var noget saede foran hende. Herudover havde hun 3 saeder for sig selv. Hun naevnte at muslimske maend har absolut ingen respekt for kvinder. Entertainment systemet var tip-top med masser af udvalg og bedre end Singapore Airlines, hvilket siger en del. Desvaerre havde den arabiske mandlige passager som sad bag ved hende misforstaaet hvad et "touch screen" betoed saa han sad og hamrede loes paa skaermen. Han spillede skak. Drinks manglede heller ikke. En Bloody Mary bestod af et glas 3/4 fyldt med vodka og 1/4 tomat juice. Maden fik ogsaa en god karakter. Det er ikke udelukkende kvinder der oplever det, alle kuffar får arrogancen og foragten at føle, endda tit og ofte fra personalet. Eller hvad med en 120 kg stor tyrker der i alle 10 timer presser sine knæ op i dit ryglæn så du ikke kan læne dig tilbage? Venligt adspurgt om han ku la vær med det, fik man fingeren og et hånligt blik. |
|
|
Chrlau |
Lagt på d. 26/06-2016 13:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 35 |
birkedhoj skrev: Hugo B. Jeg skulle citere "chrlau" for sin pris på 11.000 med Qatar. Jeg kikkede på en business der kostede den ca. 17.000 Beklager forvirringen. Yep det er også normal prisen. De kørte kampagnen i 5 dage og der bestilte jeg så. De kører tit gode tilbud så jeg tilmeldte mig deres nyhedsbrev så jeg blev orienteret i tide |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 27/06-2016 18:58
|
hugoboerge skrev: buick skrev: Ja desværre er der åbenbart rigeligt med væmmeligboere herinde der støtter muslimerne og deres kamp i mod vesten Kanyarat skrev: yeap der er gode biletter just nu... har lige betalt 5 X 4365 med Thai i November så er vi fri for Arab flights ) Mage til vaas skal man lede laenge efter Mr. Buick. Det har absolut intet at goere med at stoette muslimer eller for den sags skyld at stoette buddhister fordi man flyver Thai og endelig hvis man saa flyver Singapore Airlines saa stoetter man et diktatorisk regime. Tjaaa... hvorfor ikke Egypt Air, dejligt trygt og sikkert muslimsk selskab, ikke? http://www.b.dk/g...r-flystyrt På tide at folk kommer til fornuft og indser de barske realiteter i den muslimske verden, de hader os!!!!! Redigeret af JohnBKK d. 27/06-2016 19:06 |
|
|
natty |
Lagt på d. 27/06-2016 19:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
JohnBKK skrev: hugoboerge skrev: buick skrev: Ja desværre er der åbenbart rigeligt med væmmeligboere herinde der støtter muslimerne og deres kamp i mod vesten Kanyarat skrev: yeap der er gode biletter just nu... har lige betalt 5 X 4365 med Thai i November så er vi fri for Arab flights ) Mage til vaas skal man lede laenge efter Mr. Buick. Det har absolut intet at goere med at stoette muslimer eller for den sags skyld at stoette buddhister fordi man flyver Thai og endelig hvis man saa flyver Singapore Airlines saa stoetter man et diktatorisk regime. Tjaaa... hvorfor ikke Egypt Air, dejligt trygt og sikkert muslimsk selskab, ikke? http://www.b.dk/g...r-flystyrt På tide at folk kommer til fornuft og indser de barske realiteter i den muslimske verden, de hader os!!!!! Muligt de hader os, men du ser nu spøgelser hvor der ingen er. De egyptiske myndigheder har sendt boksene til Frankrig for bedre at kunne aflæse dem, står der i linket. Mht. til det juridiske og det franske juridiske system, skal jeg ikke gøre mig klog på, men de har ivæksat en undersøgelse om[ muligt uagtsomt manddrab. Det er vist i den lavere ende af crime efterforskning. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 27/06-2016 19:59
|
Smut du en tur ind på hjørnekontoret med udsigt over Rådhuspladsen, de har sikkert en vammellummerklam PC kommentar til dette, det er vidst bedre, så forstyrres du ikke af urolige og stridbare elementer som jeg der har fat i den virkelige verden, ikke den konstruerede pæne version.. Nå, total trådskid, hvad med denne lille spændende nyhed, var det noget? http://www.bangko...bus-models De har ikke givet op endnu, men der er jo også læssevis af grunker til at holde dem flydende.. og face! Redigeret af JohnBKK d. 27/06-2016 20:05 |
|
|
Chrlau |
Lagt på d. 27/06-2016 20:15
|
Gammel nyhed. Har vidst et stykke tid at Thai får 350'er |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 27/06-2016 20:28
|
Nyheden er fra idag, derfor er den ny, capiche? Du altvidende luftfarts buff kunne jo passende ha informeret os andre idioter om det før, ikke? Men det skete ikke, så derfor poster jeg det, er det i orden? Men lad os nu se om de får betalt lortet, og endnu mere spændende "can the gooks make money" af det nye legetøj, a´tvivler.. Tog lige temp på en lille fiks Thai Air stewardess der stod og ventede på en vogn nede ved gaten i eftermiddag. Ingen smil, intet, nada, selvom jeg hilste venligt på kræet, men hun sparer vel op af den slags til hun er ombord på flyet, så alle thai HiSo´s kan blive betjent i hoved og røv, inbreeding kaldes det.. Redigeret af JohnBKK d. 27/06-2016 20:52 |
|
|
Chrlau |
Lagt på d. 27/06-2016 20:35
|
Jeg kan sgu da ikke informere om alt nyt der sker, og bare fordi du først har set nyheden i dag betyder det jo ikke at andre ikke har læst den før vel. Der er altså flere nyhed sites end bare et. Basta ! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 27/06-2016 20:51
|
Ro på.. jeg tager 2x20Mg Enaril for blodtrykket hver dag, hvad tager du? |
|
|
natty |
Lagt på d. 28/06-2016 02:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
JohnBKK skrev: Tog lige temp på en lille fiks Thai Air stewardess der stod og ventede på en vogn nede ved gaten i eftermiddag. Ingen smil, intet, nada, selvom jeg hilste venligt på kræet, men hun sparer vel op af den slags til hun er ombord på flyet, så alle thai HiSo´s kan blive betjent i hoved og røv, inbreeding kaldes det.. Hold da kæft for en farang idiot. Sørgeligt at du på ingen måde behandles som HiSo af underklassen, som du i egen selvforståelse har fortjent, men skrid dog ned i den nærmeste gogobar i Soi cowboy, og få den temp taget. Btw selvom hun "Kun" er stewardesse, har hun måske en uddannelse som du kun nærmer dig.....meget langsomt. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 08:02
|
Snatty, du burde ha en klumme på en eller anden avis med det skrivetalent, respekt! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 28/06-2016 13:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
natty skrev: Hold da kæft for en farang idiot. Sørgeligt at du på ingen måde behandles som HiSo af underklassen, som du i egen selvforståelse har fortjent, men skrid dog ned i den nærmeste gogobar i Soi cowboy, og få den temp taget. Btw selvom hun "Kun" er stewardesse, har hun måske en uddannelse som du kun nærmer dig.....meget langsomt. Du skulle bare vide... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 28/06-2016 14:19
|
Med den dosis er det muligt at blodtrykket er for lavt ? |
|
|
milex |
Lagt på d. 28/06-2016 15:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
JohnBKK skrev: Nyheden er fra idag, derfor er den ny, capiche? Du altvidende luftfarts buff kunne jo passende ha informeret os andre idioter om det før, ikke? Men det skete ikke, så derfor poster jeg det, er det i orden? Men lad os nu se om de får betalt lortet, og endnu mere spændende "can the gooks make money" af det nye legetøj, a´tvivler.. Tog lige temp på en lille fiks Thai Air stewardess der stod og ventede på en vogn nede ved gaten i eftermiddag. Ingen smil, intet, nada, selvom jeg hilste venligt på kræet, men hun sparer vel op af den slags til hun er ombord på flyet, så alle thai HiSo´s kan blive betjent i hoved og røv, inbreeding kaldes det.. ‘Nyheden’ blev publiceret på nærværende portals forside for et par måneder siden. Og en (h)vis JohnBKK kommenterede den selvfølgelig også. Måske Thai-dessen har læst med - derfor ikke noget smil. Redigeret af milex d. 28/06-2016 16:22 |
|
|
Nero |
Lagt på d. 28/06-2016 16:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
rinpoche skrev: natty skrev: Hold da kæft for en farang idiot. Sørgeligt at du på ingen måde behandles som HiSo af underklassen, som du i egen selvforståelse har fortjent, men skrid dog ned i den nærmeste gogobar i Soi cowboy, og få den temp taget. Btw selvom hun "Kun" er stewardesse, har hun måske en uddannelse som du kun nærmer dig.....meget langsomt. Du skulle bare vide... NEMLIG.! |
|
Spring til debat: |