Se indlæg
2 thaipiger søger mænd
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 18:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Der er vist ikke fuld styrke i din pære. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 22/04-2016 18:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Up to you (det bliver man hurtigt træt af at høre). Men hvis du kan få nogle i fælden så er o for mig |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/04-2016 18:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Der er mange krejlere i Thy, og Lars Larsen kommer derfra, så jeg vil da råde trådstarter til at betragte det som en kompliment. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 22/04-2016 19:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Jeg har aldrig skrevet det efter 10 år på DTW,men i mine øjne er du snot dum! Jeg skriver det med fare for at blive udelukket. Men jeg ved godt at overskrider reglementet,så jeg vel nøjes med en næse,som i folketinget. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 21:21
|
kylling skrev: Jeg har aldrig skrevet det efter 10 år på DTW,men i mine øjne er du snot dum! Jeg skriver det med fare for at blive udelukket. Men jeg ved godt at overskrider reglementet,så jeg vel nøjes med en næse,som i folketinget. Denne tråd udvikler sig godt nok komisk, nu er jeg både fra thy og snotdum. Ja havde jeg magt som agt, så var du nu blevet friturestegt. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 22/04-2016 21:43
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Pingus skrev: Jeg har kontakt til to rigtig søde piger som søger ægteskab med en dansker. Begge pigerne er 39 og 40 år, og har to børn som passes af familien. Pigerne er flytbare og er klar til at spæde til den daglige husholdning, når alt det med de danske prøver er overstået. De er begge ok engelsktalende, så her er Line og Skype anvendeligt, som så mange andre piger er de ikke ret gode til at læse og skrive engelsk. Begge pigerne har haft en udenlandsk kæreste før. Jeg har kendt de to piger igennem 5 år og havde jeg ikke allerede en pige, ville de begge være interessante for mig, for de er rigtig søde og render ikke om hjørner med en evnt. kæreste De vil begge gerne bo og leve i DK også uden børn. Min rolle i denne sag er udelukkende dette indlæg for at skabe kontakt til et par seriøse bejlere. Jeg formidler foto og telefonnr kontakt, og så er jeg ude af billede med mindre der ønskes min hjælp i enhver henseende. Pigerne arbejder selv men ønsker nok en sponsor der kan spæde lidt til husholdningen, det kan I selv aftale hvor meget beløbet skal være, men en 15.000 - 20.000 Baht i måneden er nok ikke helt ved siden af. Pige A har haft en englænder som kæreste de sidste 8 år, men han døde sidste år efter længere tids sygdom. Så hun har lidt penge på kistepungen, men ønsker selvfølgelig ikke at tære for meget på hovedstolen. Hun har købt ny bil til familien og huset hende mor bor i er også hendes. Hun er 40 år og har en søn der lige er blevet indkaldt til militæret samt en pige der læser på universitetet. Hun er rigtig sød og med hende får du en pige der vil ære og respekterer dig og yde dig den gode service vi danske mænd sætter pris på. Hun vil servicerer dig i hoved og røv, og vil være det sikre valg til en tilværelse med en mild og sød pige der er omkring de 170 cm og 58 kg. Pige B har haft en tysker som kæreste og det er samme økonomiske beløb, der nok snakkes om. Hun er pigen der er let til smil, lille og spinkel og med ønskes om lidt større bryster. Hun er den aktive massage pige der vil frem i verden og gerne have sit eget sted. Hun påstår hårdnakket hun aldrig har lavet en happy endning, så det er op til dig selv at tro på eller ej. Hun har i 5 år været i Savanna massage klinikken på hjørnet af 2.road ved springvandet ned mod Pattaya Beach Road. Hun har været 6 måneder i Rusland som massageklinik. Så vil gerne være noget med massage også i DK. Send en pb hvis du er seriøs. Vi bringer lige trådens udgangspunkt op igen, da tråden er drejet over i en noget uheldig retning. Jeps, emnet er kontroversielt og det er ok at have en holdning for eller imod men prøv nu alligevel at holde tungen lige i munden og undgå personfnidderen. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
handy |
Lagt på d. 23/04-2016 05:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
synes også det er totalt usmageligt men det er jo Thailand hvor intet andet en penge tæller men ligefrem at skulle formidle kontakt på andres vegne som at sætte en vare til salg som john også skriver kunne det lige så godt være slået op der min mening. |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 23/04-2016 11:04
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Jeg er med paa en sober tone, samt at man skal holde tungen lige i munden, men det er altsaa et noget mystisk indlaeg traadstarter kommer med.....Men nu har jeg vent boetten og nu sidder jeg blot og smaagriner en smule. Holda op en kamel at sluge. Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 23/04-2016 12:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Uddrag fra annoncen: Begge pigerne er 39 og 40 år, og har to børn som passes af familien. De vil begge gerne bo og leve i DK også uden børn. Pige A har haft en englænder som kæreste de sidste 8 år. Spoergsmaal: Hvor mange boern er involveret ? Har de to hver ? Hvor gamle er boernene ? Det er soergeligt at laese at boernene "passes af familien" ogsaa at de to damer ikke har noget imod at efterlade deres boern i Thailand. Hvis dame A har vaeret kaereste med en englaender i 8 aar mener jeg det ville vaere naturligt hvis boern(ene) boede hos moderen. Et medlem spurgte hvorfor "en dansker" ? naar de er vant til at omgaas henholdsvis englaender og tysker. Maaske er det fordi traadstarter viser sig at vaere en flink og rar dansk mand der har gjort udslaget. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 23/04-2016 13:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
hugoboerge skrev: Uddrag fra annoncen: Begge pigerne er 39 og 40 år, og har to børn som passes af familien. De vil begge gerne bo og leve i DK også uden børn. Pige A har haft en englænder som kæreste de sidste 8 år. Spoergsmaal: Hvor mange boern er involveret ? Har de to hver ? Hvor gamle er boernene ? Det er soergeligt at laese at boernene "passes af familien" ogsaa at de to damer ikke har noget imod at efterlade deres boern i Thailand. Hvis dame A har vaeret kaereste med en englaender i 8 aar mener jeg det ville vaere naturligt hvis boern(ene) boede hos moderen. Et medlem spurgte hvorfor "en dansker" ? naar de er vant til at omgaas henholdsvis englaender og tysker. Maaske er det fordi traadstarter viser sig at vaere en flink og rar dansk mand der har gjort udslaget. Sørgeligt, ja.. men det er jo mere reglen end undtagelsen blandt de mennesker.. |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 23/04-2016 13:25
|
Jeg maa give jer ret, det er soergeligt at evt. boern ikke har boet med mor og farang.....En enlig kvinde fra landet overlader jo ofte sit barn til hendes foraeldre hvis hun tager til bangkok for at arbejde paa en evt. fabrik, ja det kan jeg bedre foelge. Men deto A og B..........OMG ! Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 23/04-2016 13:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
måske et par vellignende fotos ville gavne på den sag |
|
|
lek |
Lagt på d. 23/04-2016 15:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 299 |
hugoboerge skrev: Uddrag fra annoncen: Begge pigerne er 39 og 40 år, og har to børn som passes af familien. De vil begge gerne bo og leve i DK også uden børn. Pige A har haft en englænder som kæreste de sidste 8 år. Spoergsmaal: Hvor mange boern er involveret ? Har de to hver ? Hvor gamle er boernene ? Det er soergeligt at laese at boernene "passes af familien" ogsaa at de to damer ikke har noget imod at efterlade deres boern i Thailand. Hvis dame A har vaeret kaereste med en englaender i 8 aar mener jeg det ville vaere naturligt hvis boern(ene) boede hos moderen. Et medlem spurgte hvorfor "en dansker" ? naar de er vant til at omgaas henholdsvis englaender og tysker. Maaske er det fordi traadstarter viser sig at vaere en flink og rar dansk mand der har gjort udslaget. nu ikke så vanskelig... det er altså almindelig at farang betaler familien.... læs faderen...... for at tage sig af div. yngel... nå ja han kaldes så som reglen bror eller onkel |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 23/04-2016 15:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
nu er det jo meget almindeligt, børn passes hos bedsteforældrene, eller andre familiemedlemmer, der er jo ingen kommunal passing garanti i thailand, det behøver der ikke og være noget galt i, hvad angår de to damer, så kender jeg dem ikke, men der er jo mange ,,eksperter" herinde der kender alt til dem, eller hva.............hvad angår ,,annoncen" så synes den er ok, den giver ikke mig moralske opstød,....... |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 23/04-2016 15:55
|
Vi bringer lige trådens udgangspunkt op igen, da tråden er drejet over i en noget uheldig retning. Jeps, emnet er kontroversielt og det er ok at have en holdning for eller imod men prøv nu alligevel at holde tungen lige i munden og undgå personfnidderen. Tak - Admin - Kære web Du må have mig meget undskyldt, at du finder mit indlæg kontroversielt, det forstår jeg altså ikke. Der dukker af og til en kontakt annonce op i dette forum fra danske mænd. Så derfor lavede jeg mit indlæg under en rubrik som hedder KONTAKTER. Nu beder man gudhjælpemig mig også om at se fotos af pigerne, hehe ja det så ville ulvekoblet da gå helt amok. Dertil kan jeg blot svare, at de der har skrevet til mig har fået tilsendt foto og yderligere information. Så min mission er som sådan lykkedes, så må fremtiden vise om der kommer noget lykkeligt ud af kontakterne. Jeg føler mig svigtet af dig i denne tråd, du har tilladt pøblen og alle mulige andre båtnakker at ødelægge mit seriøse indlæg om at skabe en kontakt mellem to søde thailandske piger og to interesserede danske mænd. Jeg forstår ikke, du tillader denne tråd vridning ikke kun i denne tråd, men i mange andre før denne. Og ja jeg ved godt det er din side og du kan gøre som du har ret til, men derfor kan jeg stadig undre mig over din svage tilgang som moderator. At jeg skal beskyldes for at være fx snotdum og andre ubehageligheder havde jeg nu ikke forestillet mig, da jeg forsøgte at skabe en seriøs kontakt mellem thai og danskere. Men her slipper nogle folk åbenlyst godt af sted med deres rendestens sprog, og de har haft held til at trække niveauet ned på et for mig for lavt niveau. Jeg har derfor besluttet at indstille min aktivitet her på dette forum, og dette er mig absolut sidste indlæg. Webmaster er mere end velkommen til at slette mig fra dd. Jeg er hermed stemplet ud 23.04.2016 kl. 15.57 |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 23/04-2016 16:37
|
Det er jo ikke et markede hvor man blot fanger fisk og tjener lidt paa, dit indlaeg er helt ude i hampen.....jeg synes at du skulle stoppe med at saelge fisk. Aldrig har jeg laest noget saa sygt som dette og jeg har laest og hoert meget !
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 23/04-2016 16:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Der har du en pointe Pingus. Det er ikke rettidig omhu. :-)) Ærligt ment Flyver PE med THAI altid
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 23/04-2016 16:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
?? synes lige jeg så en kommentar fra pingus, som jeg kommenterede på. Men den er væk nu. (ang. billeder) Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 23/04-2016 16:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Sådan noget sludder!!!! Han udstiller sig selv som alfons for gamle udslidte golddiggers. Og forsøger bagefter at bebrejde Web. .... Stikker man snuden frem på så dum en måde som Pingus har gjort her. Så må man sgu tage de klø det gir ! |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/04-2016 16:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Pingus skrev: Vi bringer lige trådens udgangspunkt op igen, da tråden er drejet over i en noget uheldig retning. Jeps, emnet er kontroversielt og det er ok at have en holdning for eller imod men prøv nu alligevel at holde tungen lige i munden og undgå personfnidderen. Tak - Admin - Kære web Du må have mig meget undskyldt, at du finder mit indlæg kontroversielt, det forstår jeg altså ikke. Der dukker af og til en kontakt annonce op i dette forum fra danske mænd. Så derfor lavede jeg mit indlæg under en rubrik som hedder KONTAKTER. Nu beder man gudhjælpemig mig også om at se fotos af pigerne, hehe ja det så ville ulvekoblet da gå helt amok. Dertil kan jeg blot svare, at de der har skrevet til mig har fået tilsendt foto og yderligere information. Så min mission er som sådan lykkedes, så må fremtiden vise om der kommer noget lykkeligt ud af kontakterne. Jeg føler mig svigtet af dig i denne tråd, du har tilladt pøblen og alle mulige andre båtnakker at ødelægge mit seriøse indlæg om at skabe en kontakt mellem to søde thailandske piger og to interesserede danske mænd. Jeg forstår ikke, du tillader denne tråd vridning ikke kun i denne tråd, men i mange andre før denne. Og ja jeg ved godt det er din side og du kan gøre som du har ret til, men derfor kan jeg stadig undre mig over din svage tilgang som moderator. At jeg skal beskyldes for at være fx snotdum og andre ubehageligheder havde jeg nu ikke forestillet mig, da jeg forsøgte at skabe en seriøs kontakt mellem thai og danskere. Men her slipper nogle folk åbenlyst godt af sted med deres rendestens sprog, og de har haft held til at trække niveauet ned på et for mig for lavt niveau. Jeg har derfor besluttet at indstille min aktivitet her på dette forum, og dette er mig absolut sidste indlæg. Webmaster er mere end velkommen til at slette mig fra dd. Jeg er hermed stemplet ud 23.04.2016 kl. 15.57 Måske du kunne tage det lidt med ro, og ikke være så nærtagende over nogle brugeres respons på dit indlæg - Du burde vide med den slags emne at det vil få nogen op af stolen, ind i det røde fælt og miste kammertonen. Du har trods alt været bruger i mere end en md. Hvorfor skulle Web fare op og svinge med pryglestokken med ét der smides lidt med mudder. Han har måske tænkt du var erfaren nok til at få det under kontrol? Personligt har jeg intet imod den slags indlæg, fordi at jeg ikke kan se nogen ofre i denne annonce, andet end måske de modige to bejlere der tager chancen, alt held og lykke til dem. Men det var da godt du nåede at lege Kirsten Giftekniv inden du pigefornærmet smækker døren bag dig. En tynd kop the, efter min mening. |
|
Spring til debat: |