Se indlæg
Nye mærkelige regler her i kongeriget
|
|
click |
Lagt på d. 10/03-2017 04:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Gad vide hvornaar BIBs begynder at foelge op paa denne her: Forhåbentligt da aldrig, jeg har aldrig haft undertøj på her i LOS jeg vil da dø af varmeknopper omkring de ædlere dele korte rør det er sagen, og de skiftes hver dag sammen med t-shirten eller skjorten Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 10/03-2017 18:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hmmmm... du må så tilhøre det klientel der kaldes Farang Kee Nok, sandsynligvis med pispletter på de omtalte "rør". Hvad med T-shirt, er det Chang? Flip-flops, BigC 19 THB? |
|
|
click |
Lagt på d. 11/03-2017 00:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Hmmmm... du må så tilhøre det klientel der kaldes Farang Kee Nok, sandsynligvis med pispletter på de omtalte "rør". Hvad med T-shirt, er det Chang? Flip-flops, BigC 19 THB? Det skal du nok ikke lige regne med men siden jeg kom ud til LOS første gang i 1981 vidste jeg at jeg skulle ikke svede om mine ædlere dele det samme har gjort sig gældende i sydamerika Og NEJ jeg tager heller ikke lange bukser på til kremeringer korte sorte rør & sort skjorte så er det sat på plads Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 11/03-2017 04:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Yep, tak, er på plads nu, vuf-vuf! ............... |
|
Spring til debat: |