Se indlæg
Sådan forsøgte thai-kvinde
|
|
natty |
Lagt på d. 17/08-2015 21:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Hvorfor går du med en damecykel John
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 17/08-2015 22:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Fordi jeg har great balls, det kniber at få det hele hevet op og på plads på en herrecikle.. så jeg foretrækker at glide diskret ind på min damesaddel, eller bare trække lortet afsted. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 18/08-2015 04:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
Sådan forsøgte thai-kvinde at ruinere Matthias Mon ikke det skulle havde stået. Sådan forsøgte Matthias at ruinere sig selv !!! Men det er vel typisk at sådan "nogle mænd" heller vil give en Thai kvinde skylden, Frem for at stå ved de er dem selv der er nogle store fjolser. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 18/08-2015 04:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Sådan - så røg denne tråd også af sporet.. og giv ikke mig skylden...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/08-2015 06:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: Hun virker som en dygtig kvinde med en god forretning. Kunne godt tænke mig at kende hendes historie, fra Thailand til dansk ægteskab og skilsmisse, og hvor godt hun klarer sig idag. Det er godt med nogle forbilleder frem for fordomme om thai kvinder. Vandango du er inde paa noget rigtigt der - men nu kan man saa undre sig over hvorfor EB med deres dybdeborende journalistiske evner ikke har fundet paa at bore lidt i hendes baggrund. Hvad lavede hun i Thailand foer hun kom til DK ? Hvor mange aar var hun gift med sin danske mand ? Hvorfor blev de skilt ? og hvor meget flaaede hun saa manden for ifm skilsmissen ? saa hun kunne starte sin biks med en rigtig god startkapital. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 18/08-2015 08:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Bade-Dyr skrev: Sådan forsøgte thai-kvinde at ruinere Matthias Mon ikke det skulle havde stået. Sådan forsøgte Matthias at ruinere sig selv !!! Men det er vel typisk at sådan "nogle mænd" heller vil give en Thai kvinde skylden, Frem for at stå ved de er dem selv der er nogle store fjolser. Lige præcis. Med førtidspensionen oven i, har fjolset rigtig spillet vandango i Thailand, ser også hans type hænge ud overalt på billige soibarer og kigge barpigerne ud. Der er dog to positive ting i hans historie. Nemlig en god historie vi kan grine af, nogen præventiv virkning har den næppe på danske mænd og heller ikke Matthias på sigt. Der ér rent faktisk gået penge til uddannelse. Redigeret af vandango d. 18/08-2015 09:04 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 18/08-2015 09:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
hugoboerge skrev: vandango skrev: Hun virker som en dygtig kvinde med en god forretning. Kunne godt tænke mig at kende hendes historie, fra Thailand til dansk ægteskab og skilsmisse, og hvor godt hun klarer sig idag. Det er godt med nogle forbilleder frem for fordomme om thai kvinder. Vandango du er inde paa noget rigtigt der - men nu kan man saa undre sig over hvorfor EB med deres dybdeborende journalistiske evner ikke har fundet paa at bore lidt i hendes baggrund. Hvad lavede hun i Thailand foer hun kom til DK ? Hvor mange aar var hun gift med sin danske mand ? Hvorfor blev de skilt ? og hvor meget flaaede hun saa manden for ifm skilsmissen ? saa hun kunne starte sin biks med en rigtig god startkapital. Tror du så vi finder en ny Matthias og en beregnende kynisk thaikvinde? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/08-2015 09:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
nu skal man også huske på at der er ret stor forskel på en thai kvinde der har boet og arbejdet i Danmark i mange år og snakker godt dansk sammenlignet med en pige frisk fra Thailand. Ja, de vil selvfølgelig gerne have en god mand der elsker dem, sommetider går de mere op i om mændene elsker dem end om de elsker mændene...men vejen til succes kræver at de ofrer sig på vejen til målet. men disse ufejlbare piger lider ingen nød, der findes jo mange skytsengler som Amagerdreng, der kan holde hånden over pigernes 'reputation'. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/08-2015 12:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: hugoboerge skrev: vandango skrev: Hun virker som en dygtig kvinde med en god forretning. Kunne godt tænke mig at kende hendes historie, fra Thailand til dansk ægteskab og skilsmisse, og hvor godt hun klarer sig idag. Det er godt med nogle forbilleder frem for fordomme om thai kvinder. Vandango du er inde paa noget rigtigt der - men nu kan man saa undre sig over hvorfor EB med deres dybdeborende journalistiske evner ikke har fundet paa at bore lidt i hendes baggrund. Hvad lavede hun i Thailand foer hun kom til DK ? Hvor mange aar var hun gift med sin danske mand ? Hvorfor blev de skilt ? og hvor meget flaaede hun saa manden for ifm skilsmissen ? saa hun kunne starte sin biks med en rigtig god startkapital. Tror du så vi finder en ny Matthias og en beregnende kynisk thaikvinde? Maaske - vi ved det ikke - men det hvorfor ikke ? |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 18/08-2015 13:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Kære JS - jeg holder skam ikke hånden over nogle damer / piger.. Er da selv blevet skilt fra en thaikvinde og thats life. Men livet går videre og jeg bærer ikke nag til nogle.. Men jer der er taget i røven af en dame / pige og aldrig er kommet videre .. Tja jeres syn på thaikvinder er så at alle er ens. Slå vand i blodet og kom videre med jeres liv. Eller søg tilbage til Danmark og de dejlige Danske kvinder - men en sådan kan visse af jer vel næppe få... Så snup endnu en kold bajer og nyd den i fulde drag i stedet for.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 18/08-2015 13:22
|
Amen, og "move on" - sgu´ da utroligt så meget ævl over en dansk klovn der fatter nul og niks når det gælder thai madammer. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/08-2015 13:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg har brændt nallerne flere gange og jeg er i den grad kommet videre...men ligesom når man snakker flygtninge/indvandrer, så er der nogle ting som bare går igen...en vis mentalitet eller mønster...og det nytter ikke noget ignorer det el. endnu værre, at sige det ikke findes...'det kun et fåtal' el. 'du kan ikke generalisere', bliver altid brugt for at nedtone og nærmest negligere problemerne, istedet for at se djævlen i øjnene og tage kampen. Jeg ved at der findes mange fantastiske thai kvinder, men vi skal ikke bagatalisere når så noget sker, det er bare at gøre sådanne kvinder en bjørnetjeneste. danskeren omtalt i indlægget har brændt nallerne og er sikkert kommet videre...men han skulle alligevel fortælle sin historie og græde ud sammen med familien danmark og i morgen er der en ny dansker der træder i spinaten, so what!..ligesom i buddhismen så fortsætter cirklen. Han lyttede ikke til vennerne, ligesom INGEN vil tage af lære af denne historie.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 18/08-2015 13:28
|
"Jamen, min er anderledes"! "Jeg mødte hende godtnok i et PingPong show i Patpong, men det er OK, både ping pong balls og baren er pillet ud af hende". |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 18/08-2015 13:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
JS skrev: danskeren omtalt i indlægget har brændt nallerne og er sikkert kommet videre...men han skulle alligevel fortælle sin historie og græde ud sammen med familien danmark og i morgen er der en ny dansker der træder i spinaten, so what!..ligesom i buddhismen så fortsætter cirklen. Han lyttede ikke til vennerne, ligesom INGEN vil tage af lære af denne historie.. Såre sandt. Det sker at folk beder om råd i en sådan situation. Men de lytter aldrig, med mindre de råd de bliver præsenteret for, er i tråd med hvad de allerede har besluttet sig for. På et lidt mere personligt plan. Mit forhold til min ex og hendes omgangskreds har gjort at jeg den dag i dag ikke ønsker nogen som helst interaktion med det thailandske samfund her i Danmark. Jeg ved dette er et udslag af indhøstede erfaringer fra en kreds af thailandsk herboende, der ikke just var Guds bedste børn. Og samtidig ved jeg også, at der er mængder af thailandsk bosiddende her i Danmark, som ikke går op i spil, face og penge. Som lever stilfærdige, produktive liv med deres bedre halvdele. Jeg har blot set og oplevet så meget shit med den thailandske population her, at jeg mistror dem alle over èn kam. Ikke mindst da jeg i min purunge naivitet - og på min kones foranledning - skulle agere som tolk i diverse sager overfor offentlige myndigheder. DET fik jeg hurtigt nok af. Magen til løgn og bedrag skal man lede længe efter. Den dag i dag, kan jeg godt lide thailændere, de skal blot ikke bo her i landet. Hvor de også hurtigt mister deres "thainess". |
|
Spring til debat: |