Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Teenagers entre på den seksuelle scene:
FarangDingDong
Jo, den var nok godt regnet ud af drengens familie. De tilfælde har jeg set før, Prasat, hvor en pige, i en familie med farang, er eftertragtet blandt fyrerne.
Nu kan det jo godt være at det er en god mand og de får skrabet de sidste penge sammen og de får et godt liv sammen.
Tiderne har ændret sig i Thailand. Der er mange par der flytter sammen og får børn og samtidig sparer op til bryllup og sinsot. Jeg har selv været til bryllupper i området hvor det var tilfældet. Denne kutyme gælder nok ikke for farang. Der er det vel stadig den gammeldags måde med penge på bordet med det samme.

Min kones fætter gjorde en 14 årig gravid for 2-3 år siden. Han var selv 16 år og spurgte min kone om han måtte låne penge til ægteskab. Min kone afviste.
Pigen blev udstødt af hendes familie og måtte flytte til hans familie. Da ungen blev født skulle vi selvfølgelig bidrage lidt med lidt penge og gaver.
Nu er de så ved at gå fra hinanden af de sædvanlige årsager, samt at de er for unge til at stifte familie. Det spiller måske også ind at hun nu har mødt nogle thai piger der har farang mænd og dermed velhavende. Det kan være det har givet hende nogle ideer.

Når jeg tænker tilbage på situationens begyndelse kommer jeg på den tanke at jeg burde have tilbudt dem 6.000 bath hvis hun fik en abort. Det ville have sparet alle for besvær.

Spring til debat: