Se indlæg
Arbejde til min kæreste i Danmark?
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 11/02-2006 21:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 227 |
Hej Roald. Jeg har lige været inde på MSN. Her står Jan's mailadresse som [url][/url] Kig på http://www.msn.com/ mvh Torben. Redigeret af Santhumpon d. 11/02-2006 21:20 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 11/02-2006 23:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Vi kan sagtens mødes, hvis du har lyst til at komme et smut til kbh
|
|
|
Lene F |
Lagt på d. 12/02-2006 08:22
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Jeg spørger igen Locturian Hvorfor er det lige, at det er vigtigt at finde arbejde til din kæreste i Danmark, når hun i Thailand skal sige sit job op. Er det kun i Danmark at ledighed er roden til alt ondt?? Tror du selv på, at din kæreste bliver lykkelig i Danmark? Når jeg ser tilbage på vores tur til Thailand, og ser de piger som jeg kender, de, grinede og pjankede hele tiden, her mener jeg ikke de piger, som på grund af fattigdom er nødt til at prostituerer sig, men de piger som arbejdede på hotel, restaurant, og fodmassagepigerne. Jeg har svært ved at forestille mig, at glæden, og sammenholdet med nye venninder kan blver lige så godt i Danmark. Men jeg erkender jeg har ingen erfaring, jeg kender intet til, hvordan de unge Thailandske kvinder/piger, har det når de kommer på besøg i Danmark - den erfaring kan jeg se du har, så det kunne være sjovt, at høre hvordan det går. Redigeret af Lene F d. 12/02-2006 08:25 |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 12/02-2006 09:47
|
Hej Lene Jeg har svært ved at læse mig frem til hvad dit spørgsmål egentlig går ud på? Grunden til at jeg gerne vil finde beskæftigelse til min kæreste i Danmark, ligger i at hun keder sig ekstremt meget når jeg ikke er hjemme. Hun er også selv interesseret i at arbejde, det er nu ikke fordi jeg forsøger at "overtage" hendes liv og være en slags "alfons". Alle de penge hun nu måtte tjene ville også være udelukkende hendes. Personligt tror jeg at hun får mere ud af at arbejde, end at fjolle den af sammen med nogle veninder - Det ved jeg ihvertfald at jeg selv ville - Thailændere er meget stolte og bryder sig ikke specielt meget om almisser - Hvis de ikke har penge, bidrager de med det de kan... Og Lene, der er meget mere til Thailandske piger end det du lige ser fra turistsiden i massageklinikkerne |
|
|
rolan |
Lagt på d. 12/02-2006 11:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hej loktua et godt råd få din kæreste kone i skole og ikke ud og arbejde de thaier jeg har mødt som er ekstrem dårlige til dansk er dem som kommer ud og arbejde og det er det samme med andre udlænninge |
|
|
jylland55 |
Lagt på d. 12/02-2006 11:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Hej har fået mail! mange tak! men Jeg søger ikke arbejde til min kæreste som kommer her op, da hun normalt arbejder 12 timer 6 dage om ugen syntes Jeg at hun skal holde ferie, men hun har dog sagt at hun har fyldt kufferten med frisør artikler da hun er frisør... Ps Jeg bor i Århus men hvis man kan få privatlære i engelsk og dansk vile det være dejligt! God søndag |
|
|
roald |
Lagt på d. 12/02-2006 13:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
En der har været vant til at lave så meget (12 timer 6 dage om ugen) kommer hurtig til at kede sig hvis hun skal bare lave ingenting. At hun er frisør er jo alletiders, så kan hun da klippe familie og venner, så har man også en anledning til at komme forbi til en kop kaffe eller spisning.Viste du at der i århus er en dansk-thai forening med 400 medlemmer som laver fester flere gange om året i andledning af de thailandske højtider. Hvis det miljø hun kommer fra i thailand har været godt tror jeg ikke du skal være bange for at hun for nogle forkerte venner her i danmark |
|
|
skytte |
Lagt på d. 12/02-2006 14:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Lene! Loc har ingen erfaring på det område, han er og bliver en novice Da min X-kone kom her til Dk i 86 havde hun kun lidt problemer i starten og det pga hvilke p-piller hun skulle bruge.Men hun startede i skolen 4 dage efter hun kom herop, med datteren på armen og i bare tæer og efter kun 8 måneder talte hun perfekt dansk.Men så kom hun ind på Royal Hotel og så gik det hurtigt ned af bakke med sproget, da alle talte Thai eller Engelsk og så lærte hun selfølgelig også området ved hovedbanegården at kende Henrik |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/02-2006 15:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Lene F skrev: Jeg spørger igen Locturian Hvorfor er det lige, at det er vigtigt at finde arbejde til din kæreste i Danmark, når hun i Thailand skal sige sit job op. Er det kun i Danmark at ledighed er roden til alt ondt?? Tror du selv på, at din kæreste bliver lykkelig i Danmark? Når jeg ser tilbage på vores tur til Thailand, og ser de piger som jeg kender, de, grinede og pjankede hele tiden, her mener jeg ikke de piger, som på grund af fattigdom er nødt til at prostituerer sig, men de piger som arbejdede på hotel, restaurant, og fodmassagepigerne. Jeg har svært ved at forestille mig, at glæden, og sammenholdet med nye venninder kan blver lige så godt i Danmark. Men jeg erkender jeg har ingen erfaring, jeg kender intet til, hvordan de unge Thailandske kvinder/piger, har det når de kommer på besøg i Danmark - den erfaring kan jeg se du har, så det kunne være sjovt, at høre hvordan det går. Du er sq da en underlig fisk. Suk Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 13/02-2006 12:51
|
skytte skrev: Lene! Loc har ingen erfaring på det område, han er og bliver en novice Da min X-kone kom her til Dk i 86 havde hun kun lidt problemer i starten og det pga hvilke p-piller hun skulle bruge.Men hun startede i skolen 4 dage efter hun kom herop, med datteren på armen og i bare tæer og efter kun 8 måneder talte hun perfekt dansk.Men så kom hun ind på Royal Hotel og så gik det hurtigt ned af bakke med sproget, da alle talte Thai eller Engelsk og så lærte hun selfølgelig også området ved hovedbanegården at kende Henrik Hov hov, det var vist lidt hårdt sagt - At jeg ligefrem forbliver en novice - Du siger dermed at jeg aldrig bliver klogere... tsk tsk Jeg kan af gode grunde kun skrive ud fra egne erfaringer og meninger, og det gør jeg også. Jeg skriver ingen usandheder og det jeg har fortalt med mine indlæg i denne tråd er baseret ud fra egne indtryk og oplevelser. |
|
|
skytte |
Lagt på d. 13/02-2006 15:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
LOC! Jeg trækker ordet Novice tilbage. Meget Pardon!!!! Henrik |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 13/02-2006 17:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Mærkeligt udsagn Lene der kommer med.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
swaddii |
Lagt på d. 13/04-2006 10:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
Hej Suk! jeg kan heller ikke blive klog på hvad det er Lene mener? mig og min kone har det nu udmærket med at hun ar arbejde her og desuden har mange veninder her både danske og thailandske mvh Sirorat og Falang en gang Isaan altid Isaan
|
|
Spring til debat: |