Se indlæg
Turister risikerer at skulle betale indrejseskat i Thailand
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/10-2013 15:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
OleH skrev: taxidriver990 skrev: Ja HB de er boers noterede. http://www.bangko...age-travel Endvidere har de en kausul der giver dem muligheden for at hoeje international til 1000 o domestic til 500 Kan dog ikke lige huske hvor jeg saa det. Employee bonuses press normalized profit, but extraordinary income to make 4Q13 net profit new high Blissful tourism and continuous expansion of low-cost airlines are likely to boost AOT’s 4Q13 passenger volume (ended September 2013) by 4.3%qoq and 18%yoy, and AOT’s 4Q13 passenger service charge (46% of total income) is projected to grow by 3.8%qoq. Thus, 4Q13 total income would rise by 2.6%qoq to B9.1bn. However, in 4Q13, AOT is projected to recognize bonus expense added from five and half month provision in the previous three quarters. Onkel regner med 450.000 i bonus i aar, Han paastar det er 10 gange maanedsloennen og det stemmer med sidste aar Det er fuldkomment vildt .... Han bor indenfor et lukket omraade, uden at betale husleje og el. Jeg tillader mig at foreslå, at du opretter en ny tråd om din onkel og hans bonus og andre frynsegoder, og eventuelt en tråd om din bilskat, ja, måske en tråd om værkstedscheck af bil før betaling af skat også, således at denne tråd kan begrænses til emnet: " Turister risikerer at skulle betale indrejseskat i Thailand " TAK ! Egentlig har OleH ret, men engang imellem sker der det at emnet "udvides" og hvis vi blot henholder os til emnet "Indrejseskat" saa er der vel ikke saerlig meget at debattere, man kan sige for og imod. Og saa er der ikke mere at sige omkring den sag. Jeg er imod. Men debatten er saa drejet omkring hvad de nuvaerende eller davaerende THB 500 (nu THB 700) bliver brugt til. Formaalet med denne afgift er for AOT at "forbedre" lufthavnene i hele Thailand. Afgiften koerer over billetprisen saa man "maerker" den egentlig ikke. Men nu har Taxi saa tilladt sig at naevne en onkel til konen som tilfaeldigvis arbejder for AOT og som faar en mega bonus og det er i forbindelse med hvad bliver pengene egentlig brugt til ? Saa er vi paa et tidspunkt kommet til at beroere andre afgifter and so what ? |
|
Spring til debat: |