Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways billige billetter.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen skrev:

Girobank skrev:

Vandango, jeg kan godt læse hvad du skrive, men hvor langt tid tager en sådan ekspedition så?

Omkring tre minutter for mit vedkommende, og det kunne sikkert have gået hurtigere, hvis ikke ekspedienten havde problemer med at få en pris frem for en af mine mulige rejsedage.

Til gengæld har jeg endnu ikke fået en mail med bekræftelse af rejsen, men der er nu også god tid (har fået den bekræftet telefonisk, så den skulle være god nok).

Det var den så ikke alligevel. Der skete stadig ikke noget efter den telefoniske bekræftelse. Jeg ringede derfor igen sidste uge, og det lød nu som om, der var problemer med registreringen og prisen - de ville ringe tilbage.

Det gjorde de ikke, så i dag ringede jeg igen. Hende fra sidst var gået på ferie for resten af måneden. Og den nye kunne ikke gennemskue, hvad der var op og ned i bestillingen, men jeg stod åbenbart kun på venteliste på den ene afgang. Hvis hun rykkede til en anden dato, hvor der var en ledig plads, røg prisen op på det dobbelte af den oprindelige pris.

Så resultatet for mit vedkommende er tre uger spildt, en rejse med Turkish Airlines i stedet, og at jeg nok ikke ligefrem vil prøve Thai Airways igen.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
vandango
Hvad hulen sker der?

Har lige checket Momondo.dk, min billet er faldet til 5352 kr., den havde jeg ikke set komme.

Sad

natty
vandango skrev:

Hvad hulen sker der?

Har lige checket Momondo.dk, min billet er faldet til 5352 kr., den havde jeg ikke set komme.

Sad

Tja Vandango, du er jo en erfaren rejsende, så du ved at købe flybilletter er lidt som at spille i lotteriet. Nogen gange går prisen op og uheldigvis falder den også nogen gange efter at man har købt. Vær du bare glad for at du selv synes du har fået en billet til en rimelig pris.

Det er lidt som i gamle dage hvor charterturisterne sammenlignede priserne i flyet til Mallorca, dem som havde betalt fuld pris, syntes ikke det var morsomt at høre en spradebasse fortælle hele flyet, at han havde fået hele rejsen med en uge på luksushotel incl. transport frem og tilbage for 500 kr.
Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

vandango
natty skrev:

vandango skrev:

Hvad hulen sker der?

Sad

Tja Vandango, du er jo en erfaren rejsende, så du ved at købe flybilletter er lidt som at spille i lotteriet. Nogen gange går prisen op og uheldigvis falder den også nogen gange efter at man har købt. Vær du bare glad for at du selv synes du har fået en billet til en rimelig pris.

Det er lidt som i gamle dage hvor charterturisterne sammenlignede priserne i flyet til Mallorca, dem som havde betalt fuld pris, syntes ikke det var morsomt at høre en spradebasse fortælle hele flyet, at han havde fået hele rejsen med en uge på luksushotel incl. transport frem og tilbage for 500 kr.
Grin

Ja det har du ret i, men er lidt overrasket alligevel, idet hjemrejsen jo snapper lidt ind i højsæsonen.
Men pragtfuldt at vi kan få billige billetter. Wink

Rejser igen i 3 eller 5 uger i April Maj måned, måske skulle jeg allerede begynde at kigge efter billetter der, eller blot følge prisudviklingen. Cool

thumbs.dreamstime.com/x/magnifying-glass-emoticon-15563786.jpg

vandango
Tilbud fra Thai Airways.

http://tmcomponen...ierID=1138

milex
Mht. betaling!

Kan kun give John ret.

Man sender penge ud i den 'blå' luft uden nogen som helst garanti at der er en modydelse.

Spring til debat: