Se indlæg
 Udskriv debat
Farang døde i Thailand juli måned
sudsakhon
Nogen gange lykkes det for afdøde at sætte på sig en kniv i ryggen på sig selv, mens de er bagbundet.

Og så er det bogført som et åbenlyst selvmord.

Måske dansk politi skulle på studieophold, for at få lidt mere skred i opklaringen i DK?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
PeterS
Hvorfor kommer der ingen og kritiserer den utrolige negative holdning i denne tråd?

Webmaster
PeterS skrev:

Hvorfor kommer der ingen og kritiserer den utrolige negative holdning i denne tråd?

Hvis du kun deltager her på siden for at afspore trådene, så er du gået forkert i byen.
Jeg forventer ikke at se flere af den slags indlæg fra dig.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
patirak
sudsakhon skrev:

Nogen gange lykkes det for afdøde at sætte på sig en kniv i ryggen på sig selv, mens de er bagbundet.

Og så er det bogført som et åbenlyst selvmord.

Måske dansk politi skulle på studieophold, for at få lidt mere skred i opklaringen i DK?

Kan faktisk godt lade sig gøre.. hvis altså du først klistrer en kniv fast til væggen og så løber baglæns ind i den, mens du er bagbundet. Hvordan man bagbinder sig selv, er så nok lidt mere udfordrende, men mon ikke man kan få en ven i baren til det og så løbe hjem derefter. Man skal jo så lige huske at sørge for, at sætte kniven fast til væggen med tape INDEN, da man ellers skal til at gøre det bagbundet... Jooo... helt sikkert selvmord Grin

Du har helt ret. Dansk politi kunne lære meget af den fremragende politistyrke her i Thailand. Wink

Glæder mig ikke til jeg sætter træskoene her i Thailand... Ikke mindst pga. de fremragende detaljer journalisterne formår at få med i artiklerne og gruppefotoerne med liget. Thailændere er altså lidt underlige på det punkt. Du må ikke stikke dine fødder op i hovedet på en eller klappe en på hovedet. Men gruppebilleder sammen med halvnøgne lig er helt ok....

flyer
patirak skrev:
[quote]

Glæder mig ikke til jeg sætter træskoene her i Thailand... Ikke mindst pga. de fremragende detaljer journalisterne formår at få med i artiklerne og gruppefotoerne med liget. Thailændere er altså lidt underlige på det punkt. Du må ikke stikke dine fødder op i hovedet på en eller klappe en på hovedet. Men gruppebilleder sammen med halvnøgne lig er helt ok....

Moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt... Grin

Det er jo oz lidt nemmere at være politichef når man kan bøje de svære regler lidt, der er jo ingen der har sagt at det skal være svært at passe sit arbejde, så jo friere hænder de har, des højere opklaringsprocent har de og det er jo det de vil have.....

Men mon ikke vi bare skal holde vores politi her, tror egentlig det går nogenlunde!!

Høj sol over VestegnenSunflower
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

on og kent
det er vel egentlig foruroligende, at tænke på hvor mange der tager på ferie i thailand (for at begå selvmord).
ved ikke hvordan det ser ud med andre lande.
men har dog lidt svært ved at tro på de mange selvmord der er i Thailand, virkelig er selvmord.
tror at det er meget få der tager på ferie og har det i tankerne.
men hvem ved.

Webmaster
on og kent skrev:

det er vel egentlig foruroligende, at tænke på hvor mange der tager på ferie i thailand (for at begå selvmord).
men har dog lidt svært ved at tro på de mange selvmord der er i Thailand, virkelig er selvmord.
men hvem ved.

Der var på et tidspunkt et rejsebureau som havde et slogan noget i stil med "Ferier man ikke vil hjem fra". Rejsebureauet havde vist også rejser til Thailand, men jeg tvivler på sloganet var ment helt bogstaveligt.
Men ikke desto mindre så er der en del som lever devisen ud i forbindelse med Thailand. Nogle får tilsendt penge hjemmefra, andre lever på en sten, andre igen platter sig bedst muligt gennem tilværelsen, men fælles for dem alle er at de ikke vil hjem igen.

Og så er der dem som af og til bider i det sure æble og tager hjem til Danmark. Dog kun med det ene formål at lave mønt til at komme afsted igen.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

sank
Frown Jo og en del som ikke har været så heldige i hjemlandet ? og så finder de en dejlighed i Thailand som beundre dem og er den stor kærlighed ?? og pludselig finder dejligheden en anden. Ja nogen går helt ned med flaget. Frown

Lung Yao
Webmaster skrev:

on og kent skrev:

men hvem ved.

Der var på et tidspunkt et rejsebureau som havde et slogan noget i stil med "Ferier man ikke vil hjem fra". Rejsebureauet havde vist også rejser til Thailand, men jeg tvivler på sloganet var ment helt bogstaveligt.
Men ikke desto mindre så er der en del som lever devisen ud i forbindelse med Thailand. Nogle får tilsendt penge hjemmefra, andre lever på en sten, andre igen platter sig bedst muligt gennem tilværelsen, men fælles for dem alle er at de ikke vil hjem igen.

Og så er der dem som af og til bider i det sure æble og tager hjem til Danmark. Dog kun med det ene formål at lave mønt til at komme afsted igen.

Man skulle næsten tro at Du var "medforfatter" til manuskriptet til . " 30 grader i februar ". Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Webmaster
Lung Yao skrev:
Man skulle næsten tro at Du var "medforfatter" til manuskriptet til . " 30 grader i februar ". Angel

Må indrømme at jeg ikke engang har set den endnu. Men mon ikke at jeg når det på et tidspunkt.
Med venlig hilsen

Webmaster

Spring til debat: