Se indlæg
Hvor gamle`?
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 21:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Nahm, hvorfor kom det opstød lige ? Jeg har massere af respekt for folk. Men du har helt ret, der er også massere jeg ikke har respekt for. Respekt er noget man gør sig fortjent til, og ikke noget der kommer automatisk, uanset hvor gammel du er. Heino nede fra havnen, som er 50-60 år og suger 30 slots pils om dagen, han har ikke min respekt selvom han er meget ældre end mig. Derimod er der mange andre ældre der har min respekt Kan fortælle dig Amager og jeg ikke har mødt hinanden, så at vi skulle være venner og danne en klike herinde er vidst misforstået på det groveste. Men jeg kan godt se, at fordi EN person deler lidt af mine synspunkter, så må vi være en klike. Fordi alle de 7-10 stykker der var imod mig i en tråd igår, de er jo så ikke en klike vel ? lol man, det er jo helt håbløst. Men Nahm, vi kan da godt mødes nede i Pattaya, så vil du få at se, at jeg sådanset er en meget flink ung mand Men det bliver nok ikke meget bytur for mit vedkomne, jeg drikker nemlig ikke |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 21:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Bjarke85 skrev: Nahm, hvorfor kom det opstød lige ? Jeg har massere af respekt for folk. Men du har helt ret, der er også massere jeg ikke har respekt for. Respekt er noget man gør sig fortjent til, og ikke noget der kommer automatisk, uanset hvor gammel du er. Heino nede fra havnen, som er 50-60 år og suger 30 slots pils om dagen, han har ikke min respekt selvom han er meget ældre end mig. Derimod er der mange andre ældre der har min respekt Kan fortælle dig Amager og jeg ikke har mødt hinanden, så at vi skulle være venner og danne en klike herinde er vidst misforstået på det groveste. Men jeg kan godt se, at fordi EN person deler lidt af mine synspunkter, så må vi være en klike. Fordi alle de 7-10 stykker der var imod mig i en tråd igår, de er jo så ikke en klike vel ? lol man, det er jo helt håbløst. Men Nahm, vi kan da godt mødes nede i Pattaya, så vil du få at se, at jeg sådanset er en meget flink ung mand Men det bliver nok ikke meget bytur for mit vedkomne, jeg drikker nemlig ikke Bjarke85, he he, ja hvorfor kom mit opstød ? og ja, jeg er lidt ældre end dig, men snart er vi lige...ja vi kan da mødes, jeg kender dig faktisk allerede som person..., vi ligner hinanden..vi har trænet begge to....om ikke mange år er du faktisk som mig...så falder du til ro uden at være så hård ved folk.. God tur til Pattaya. Mvh,
Nahm |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 22:03
|
Nahm skrev: Bjarke85 skrev: Nahm, hvorfor kom det opstød lige ? Jeg har massere af respekt for folk. Men du har helt ret, der er også massere jeg ikke har respekt for. Respekt er noget man gør sig fortjent til, og ikke noget der kommer automatisk, uanset hvor gammel du er. Heino nede fra havnen, som er 50-60 år og suger 30 slots pils om dagen, han har ikke min respekt selvom han er meget ældre end mig. Derimod er der mange andre ældre der har min respekt Kan fortælle dig Amager og jeg ikke har mødt hinanden, så at vi skulle være venner og danne en klike herinde er vidst misforstået på det groveste. Men jeg kan godt se, at fordi EN person deler lidt af mine synspunkter, så må vi være en klike. Fordi alle de 7-10 stykker der var imod mig i en tråd igår, de er jo så ikke en klike vel ? lol man, det er jo helt håbløst. Men Nahm, vi kan da godt mødes nede i Pattaya, så vil du få at se, at jeg sådanset er en meget flink ung mand Men det bliver nok ikke meget bytur for mit vedkomne, jeg drikker nemlig ikke Bjarke85, he he, ja hvorfor kom mit opstød ? og ja, jeg er lidt ældre end dig, men snart er vi lige...ja vi kan da mødes, jeg kender dig faktisk allerede som person..., vi ligner hinanden..vi har trænet begge to....om ikke mange år er du faktisk som mig...så falder du til ro uden at være så hård ved folk.. God tur til Pattaya. Du vil forhåbenligt blive ved med at være ældre end mig ellers skal jeg da have noget af den trylledrik du har fundet men jeg ved hvad du mener. Syntes egentlig ikke jeg er så hård ved nogen der er bare nogen der går lidt for hurtigt i defensiven syntes jeg. Men det er nok også meget klart med alle de fordomme der findes. Jeg er allerede godt i gang med at falde til ro har fået kone og bonus barn, lige købt en ny økonomisk bil istedet for den dyre bmw. Og planlægger huskøb inden for 2-3 år. Plus jeg ikke drikker længere. Men jo jo |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 22:22
|
Bjarke85 skrev: Nahm skrev: Bjarke85 skrev: Nahm, hvorfor kom det opstød lige ? Jeg har massere af respekt for folk. Men du har helt ret, der er også massere jeg ikke har respekt for. Respekt er noget man gør sig fortjent til, og ikke noget der kommer automatisk, uanset hvor gammel du er. Heino nede fra havnen, som er 50-60 år og suger 30 slots pils om dagen, han har ikke min respekt selvom han er meget ældre end mig. Derimod er der mange andre ældre der har min respekt Kan fortælle dig Amager og jeg ikke har mødt hinanden, så at vi skulle være venner og danne en klike herinde er vidst misforstået på det groveste. Men jeg kan godt se, at fordi EN person deler lidt af mine synspunkter, så må vi være en klike. Fordi alle de 7-10 stykker der var imod mig i en tråd igår, de er jo så ikke en klike vel ? lol man, det er jo helt håbløst. Men Nahm, vi kan da godt mødes nede i Pattaya, så vil du få at se, at jeg sådanset er en meget flink ung mand Men det bliver nok ikke meget bytur for mit vedkomne, jeg drikker nemlig ikke Bjarke85, he he, ja hvorfor kom mit opstød ? og ja, jeg er lidt ældre end dig, men snart er vi lige...ja vi kan da mødes, jeg kender dig faktisk allerede som person..., vi ligner hinanden..vi har trænet begge to....om ikke mange år er du faktisk som mig...så falder du til ro uden at være så hård ved folk.. God tur til Pattaya. Du vil forhåbenligt blive ved med at være ældre end mig ellers skal jeg da have noget af den trylledrik du har fundet men jeg ved hvad du mener. Syntes egentlig ikke jeg er så hård ved nogen der er bare nogen der går lidt for hurtigt i defensiven syntes jeg. Men det er nok også meget klart med alle de fordomme der findes. Jeg er allerede godt i gang med at falde til ro har fået kone og bonus barn, lige købt en ny økonomisk bil istedet for den dyre bmw. Og planlægger huskøb inden for 2-3 år. Plus jeg ikke drikker længere. Men jo jo @Bjarke, det lyder godt, jeg kan se du giver lidt i replikboxen igen til mig he he, som jeg skrev til dig før, vi ligner hinanden, jeg ved hvorfor du skriver som du gør...jeg var engang som dig, og det som du giver nu har jeg respekt for... dog jeg fik så efter mange "tæsk" af ældre kammerater i Thailand en anden holdning til tingene, og mere respekt for andre også...selvom man har arme på 45-50 , det betyder intet i Thailand....jeg har selv prøvet det du viser på dit profilbillede... Mvh,
Nahm |
|
|
sank |
Lagt på d. 19/07-2013 22:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
http://www.vgtv.no/# !/video/66064/dokumentar-kvinnelig-sexturisme-i-gambia |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 22:29
|
Hehe jeg har så ikke trænet i 5 mdr, så mine arme er kun 42½ nu :-( Det betyder vel det samme i Thailand som i Danmark. Forskellen er nok bare fængselsstraffen er lidt mere kedelig i Thailand, for at sige det på en pæn måde. Men har nu ikke tænkt mig det skulle komme dertil jeg bliver bare frustreret nogen gange, når folk snakker til mig på en måde, som jeg ved de aldrig ville til mit ansigt og så kommer der nogle hjernedøde kommentarer. Men du lyder da som en cool fyr Nahm. Så må vi jo mødes når jeg skal til PTY, så kan vi måle overarme høhø. PS. store overarme betyder noget i Thailand. Jeg fik ihvertfald en del mere opmærksomhed end de andre, næsten så det grænsede sig til det pinlige til sidst plus alle de der show thai boxere ville kæmpe mod mig :-( det havde jeg dog ikke meget lyst til haha. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/07-2013 23:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Bjarke85 skrev:plus alle de der show thai boxere ville kæmpe mod mig :-( det havde jeg dog ikke meget lyst til haha. Det var nok fornuftigt: http://www.phuket...11219.html Som i de gamle kung fu-film med "the drunken master". |
|
|
natty |
Lagt på d. 19/07-2013 23:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Bjarke85 skrev: PS. store overarme betyder noget i Thailand. Jeg fik ihvertfald en del mere opmærksomhed end de andre, næsten så det grænsede sig til det pinlige til sidst plus alle de der show thai boxere ville kæmpe mod mig :-( det havde jeg dog ikke meget lyst til haha. Nu hvor tråden alligevel er fuldstændigt af sporet, og det sker jo ind imellem :-) , var opmærksomheden over dine overarme så positiv eller negativ? Eller bare forundret? Og tag ikke fejl af de der "show thai boxere", nogle af dem er faktisk ret hardcore, senede og hurtige i deres udfald. Nogle tjener penge på shows, selvom de er ganske proffe. Jeg ville i hvert fald ikke komme på tværs af dem, selv med den største overarm. Sproget her på siden, er småting i forhold til en thaibox knockout. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 23:27
|
Kim Ludvigsen skrev: Bjarke85 skrev:plus alle de der show thai boxere ville kæmpe mod mig :-( det havde jeg dog ikke meget lyst til haha. Det var nok fornuftigt: http://www.phuket...11219.html Som i de gamle kung fu-film med "the drunken master". @Kim, det hører sig nok til i en anden tråd , men jeg giver dig da helt ret,,,jeg har set en oprigtig vild slådskamp i Pattaya mellem 2 thai mænd der kørte sammen på motor bike... deres efterfølgende slåskamp var dælme ikke for sjov...jeg skulle ihvertfald ikke blande mig selvom de er nogle splejsede små mænd.... Mvh,
Nahm |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 23:53
|
Hvorfor tror du jeg ikke havde lyst til at slås mod dem ? Netop fordi jeg udmærket er klar over de er ret dygtige. Overarmene, var udelukkende positivt. Både fra Thaier men også indere. Var en der ville tage billede med mig hvor jeg skulle flekse, det var meget spøjst. Og så var pigerne selvfølgelig helt vilde, hvilket irriterede min kone ret meget.. Men de krystal blå øjne gav også opmærksomhed der blev ligefrem piftet og råbt efter mig nogen gange. Grænsen for min kone gik dog, da en pige klappede mig i røven mens vi stod ved et fodgængerfelt, der blev råbt lidt gloser på thai De eneste der var lidt trætte af det, var dem der skulle massere mig haha, "ohh big man, me small thai lady, so hard for me" hæhæ anyway nok om det. Jeg har stadig til gode at se en rigtig slåskamp i Pattaya. Men jeg har så heller ikke siddet på en bar eller disko til kl. langt ud på natten |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/07-2013 00:02
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej Bjarke85, Sig mig engang, hvor kommer du, når du er i Thailand? Imponerede indere, og piger der pifter og klapper en i røven? Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Hvorfor tror du jeg ikke havde lyst til at slås mod dem ? Netop fordi jeg udmærket er klar over de er ret dygtige. Overarmene, var udelukkende positivt. Både fra Thaier men også indere. Var en der ville tage billede med mig hvor jeg skulle flekse, det var meget spøjst. Og så var pigerne selvfølgelig helt vilde, hvilket irriterede min kone ret meget.. Men de krystal blå øjne gav også opmærksomhed der blev ligefrem piftet og råbt efter mig nogen gange. Grænsen for min kone gik dog, da en pige klappede mig i røven mens vi stod ved et fodgængerfelt, der blev råbt lidt gloser på thai De eneste der var lidt trætte af det, var dem der skulle massere mig haha, "ohh big man, me small thai lady, so hard for me" hæhæ anyway nok om det. Jeg har stadig til gode at se en rigtig slåskamp i Pattaya. Men jeg har så heller ikke siddet på en bar eller disko til kl. langt ud på natten |
|
|
zapper |
Lagt på d. 20/07-2013 00:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Bjarne85 lyver af helvede til og er bare en stakkel, der søger den opmærksomhed, han ikke fik som barn. |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 20/07-2013 00:26
|
Robert Kronberg skrev: Hej Bjarke85, Sig mig engang, hvor kommer du, når du er i Thailand? Imponerede indere, og piger der pifter og klapper en i røven? Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Hvorfor tror du jeg ikke havde lyst til at slås mod dem ? Netop fordi jeg udmærket er klar over de er ret dygtige. Overarmene, var udelukkende positivt. Både fra Thaier men også indere. Var en der ville tage billede med mig hvor jeg skulle flekse, det var meget spøjst. Og så var pigerne selvfølgelig helt vilde, hvilket irriterede min kone ret meget.. Men de krystal blå øjne gav også opmærksomhed der blev ligefrem piftet og råbt efter mig nogen gange. Grænsen for min kone gik dog, da en pige klappede mig i røven mens vi stod ved et fodgængerfelt, der blev råbt lidt gloser på thai De eneste der var lidt trætte af det, var dem der skulle massere mig haha, "ohh big man, me small thai lady, so hard for me" hæhæ anyway nok om det. Jeg har stadig til gode at se en rigtig slåskamp i Pattaya. Men jeg har så heller ikke siddet på en bar eller disko til kl. langt ud på natten Robert, i Pattaya sådan cirka midt i det hele Det er måske ikke normalt at opleve ? Zapper, jaja endnu en tråd hvor du kun kan provokere. Må håbe webmaster snart lukker dig ned. Men du kan jo mødes med mig hvis du vil noget, så skal jeg give dig en omgang opmærksomhed du sent vil glemme Edit : Inderen var en fyr, som kontaktede mig mens jeg stod og købte en is. Og spurgte hvordan jeg havde fået så store overarme. Og så ville han have et billede sammen med mig. Som hans kammerat tog. Så jeg tiltrækker også det samme køn ser det ud til men ikke så underligt når det er indere |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/07-2013 00:32
|
Hej Bjarke, Jo, i dette område er det ret normalt, at der bliver piftet, råbt og skreget efter en, selv med mine overarme på 2-3 cm, men jeg har også kun en baggrund inden for shotokan-karate. Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Robert Kronberg skrev: Hej Bjarke85, Sig mig engang, hvor kommer du, når du er i Thailand? Imponerede indere, og piger der pifter og klapper en i røven? Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Hvorfor tror du jeg ikke havde lyst til at slås mod dem ? Netop fordi jeg udmærket er klar over de er ret dygtige. Overarmene, var udelukkende positivt. Både fra Thaier men også indere. Var en der ville tage billede med mig hvor jeg skulle flekse, det var meget spøjst. Og så var pigerne selvfølgelig helt vilde, hvilket irriterede min kone ret meget.. Men de krystal blå øjne gav også opmærksomhed der blev ligefrem piftet og råbt efter mig nogen gange. Grænsen for min kone gik dog, da en pige klappede mig i røven mens vi stod ved et fodgængerfelt, der blev råbt lidt gloser på thai De eneste der var lidt trætte af det, var dem der skulle massere mig haha, "ohh big man, me small thai lady, so hard for me" hæhæ anyway nok om det. Jeg har stadig til gode at se en rigtig slåskamp i Pattaya. Men jeg har så heller ikke siddet på en bar eller disko til kl. langt ud på natten Robert, i Pattaya sådan cirka midt i det hele Det er måske ikke normalt at opleve ? Zapper, jaja endnu en tråd hvor du kun kan provokere. Må håbe webmaster snart lukker dig ned. Men du kan jo mødes med mig hvis du vil noget, så skal jeg give dig en omgang opmærksomhed du sent vil glemme |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 20/07-2013 00:37
|
Robert Kronberg skrev: Hej Bjarke, Jo, i dette område er det ret normalt, at der bliver piftet, råbt og skreget efter en, selv med mine overarme på 2-3 cm, men jeg har også kun en baggrund inden for shotokan-karate. Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Robert Kronberg skrev: Hej Bjarke85, Sig mig engang, hvor kommer du, når du er i Thailand? Imponerede indere, og piger der pifter og klapper en i røven? Hilsen, Robert Bjarke85 skrev: Hvorfor tror du jeg ikke havde lyst til at slås mod dem ? Netop fordi jeg udmærket er klar over de er ret dygtige. Overarmene, var udelukkende positivt. Både fra Thaier men også indere. Var en der ville tage billede med mig hvor jeg skulle flekse, det var meget spøjst. Og så var pigerne selvfølgelig helt vilde, hvilket irriterede min kone ret meget.. Men de krystal blå øjne gav også opmærksomhed der blev ligefrem piftet og råbt efter mig nogen gange. Grænsen for min kone gik dog, da en pige klappede mig i røven mens vi stod ved et fodgængerfelt, der blev råbt lidt gloser på thai De eneste der var lidt trætte af det, var dem der skulle massere mig haha, "ohh big man, me small thai lady, so hard for me" hæhæ anyway nok om det. Jeg har stadig til gode at se en rigtig slåskamp i Pattaya. Men jeg har så heller ikke siddet på en bar eller disko til kl. langt ud på natten Robert, i Pattaya sådan cirka midt i det hele Det er måske ikke normalt at opleve ? Zapper, jaja endnu en tråd hvor du kun kan provokere. Må håbe webmaster snart lukker dig ned. Men du kan jo mødes med mig hvis du vil noget, så skal jeg give dig en omgang opmærksomhed du sent vil glemme 2-3cm er nok i underkanten af det mulige. Vil gætte på du har 27-28 Nu var det ikke for at prale, jeg blev spurgt direkte om det af Nahm. Så hvis det var en smule ironi fra din side og en lille provokation. Så er det fair nok Jeg har ingen fortid inden for kampsport, kun lidt boksning og så fortiden på disko og værtshuse Hvilket belte nåede du at opnå ? |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/07-2013 00:41
|
Kun grønt, men højeste kyu. Hilsen, Robert |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 20/07-2013 00:42
|
Det er da meget flot |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/07-2013 00:51
|
Jeg havde en lille smule for meget fravær til at gå til flere gradueringer, men min ven, som jeg fulgtes med, fik det brune med laveste kyu (inden for bæltet), der er før det sorte. Så reelt er det lidt kikset at bruge så mange år og timer uden at nå det brune, men man kan jo ikke nå det hele. Hilsen, Robert |
|
|
milex |
Lagt på d. 20/07-2013 01:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Det er altså pudsigt, jeg har oplevet nøjagtig det samme i Pattaya. Indere der uopfordret henvender sig til en, piger der fløjter efter mig, massøsen med de samme udtalelser etc. Mangler dog også at se en slåskamp. . |
|
|
PeterS |
Lagt på d. 20/07-2013 03:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 231 |
Der vist gået tour de EPO i tråden. Eller er det bare jeg kan banke dig for jeg er en stor mand. |
|
Spring til debat: |