Se indlæg
 Udskriv debat
smorre brod
bastian
nå men det er da godt at det kun er mig der tænker på sprut og damer .....så er der jo mere til mig

bastian
det er bare fordi min bedste ven lige har ringet fra hua hin han sidder med 2 piger og 1 katoy..spurgte mig om han ikke skulle ordne hele lortet....han snakkede ikke om leverpostej eller medister ....lolGrin

Good for Falang
Jeg smutter til april og er begyndt at glæde mig til jeg skal vælter rundt i billig sprut og damer

Good for FalangCool

jorn
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin Suk for fanden!!!!! stop!GrinGrinGrinGrin

At tage sin danske kaerste med til Thailand er som at tage broed med til bageren!

At bo i thailand med sin thailandske kaerste, er som bo i en bager butik og saa maa man ikke spise af wienerbroedet!

Jo! nan kan godtblive helt nostalgisk naar man taenker tilbage paa den tid hvor det var en ferie, single, man var paa i thailand!WinkCoolCool

“Music is the only language I whirly understand"

thaikurt1
Jorn de tider kommer jo nok ikke tilbage men saa kan man jo taenke paa alle de man har vaere sammen med da man kun var paa ferie. Grin
Redigeret af thaikurt1 d. 28/01-2006 10:09
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Jeg er glad i dag.
Ning ( konen ) har været ude at handle i dag og kom hjem med rugbrød samt dåseleverpostej fra Tulip..........Grin

Mvh.Suk..............Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: