Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » กลุ่มภาษาไทย (kun til thai) » รักและแต่งงาน
 Udskriv debat
ศิราณี
sol
คุณ Suk ฮ้า

ไหน บอก ว่า ไป เรียน ภาษา ไทย ทุก วัน อาทิตย์ ทำไม ยัง อ่าน ไม่ ออก ละฮ้า?

latour82
Suk`og hans oplevelse på en spiseresturant, minder mig om en Dansker som jeg kender sporadisk.
Han har været gift med en kataoy i over 2 år, og har først fundet ud af det for kort tid siden.

Til en fest sad han før han forstod sammenhængen, og hældte vand ud af ørene og kiggede jaloux på vores 2 piger, fordi han kunne ikke forstå hvorfor de ikke kunne få børnSad

Jeg havde aldrig set ham/hende, havde hørt fra min kone at det var en katoy.

En dag vi vadede rundt i Århus spottede jeg på lang afstand en meget høj og maskulin kvinde, det viste sig så at være den førnævnte katoy.
Jeg må indrømme at jeg var tæt på at skrige af grin, men holdt mig i skindet da jeg havde en fornemmelse af at min frue, måske kunne finde på at kommentere at jeg grinte højtCool.

Det overstiger min fatteevne at manden ikke kunne se at det ikke var en født kvinde, uden at jeg har en mening om hvorfor de gør det.
Det er jo deres egen sag og det vil jeg ikke blande mig i.

Men min kone er med sikkerhed ikke katoyPfft

Niels

Suk Rak Ning
[b]sol skrev:
คุณ Suk ฮ้า

ไหน บอก ว่า ไป เรียน ภาษา ไทย ทุก วัน อาทิตย์ ทำไม ยัง อ่าน ไม่ ออก ละฮ้า?

Hej Sol.
Ja vi er nogen stykker her i Bkk der bliver undervist i Thai hver Søndag, men inden vi kan læse Thai tror jeg at det er en god ide' at kune tale sproget først...................Wink

Mvh. Suk........Cool[/b]

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sol
Suk.

เมื่อไร คุณ จะ พูด ไทย ได้ ละ ฮ้า?

ถ้า คุณ พูด ไทย ได้ เมื่อ ไร แล้ว เจอ กัน ดี ไหม ฮ้า? ( หวัง ว่า แฟน คง ไม่ หึง นะฮ้า!!!!!!Grin)

mazzachre
Umidlbart kan man nemt "tage fejl" en del gange, en del af de piger, min kæreste inklusive, er både smukkere og mere kvindelige en "fødte" piger... Jeg havde nu før jeg mødte min kæreste ikke drømt om at jeg skulle prøve noget sådant, eller at jeg ligefrem ville flytte sammen med katoy, men sådan sker der ting i ens liv. Wink

Og til dem der snakker om dobbeltspil... Man kan da bare spørge... Har endnu ikke mødt en katoy der ikke sagde noget om det (så vidt jeg ved... Grin) Og dem som ikke er opererede (som min kæreste) plejer at være meget stolte af at de er katoys... Og er meget feminine...

Mads

Spring til debat: