Se indlæg
hotel i bkk
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 19/10-2013 12:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 195 |
Smid et par hundrede baht oveni, så kan i bo på Dream hotel på soi 15 http://www.agoda....rmU&tyra=1 |16 |
|
|
HOJ |
Lagt på d. 19/10-2013 12:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Har flere gange brugt First hotel ligger meget centralt med gå afstand til Pantip Placa ( elektronik i 6 etager ) Platinium billigt pige/dametøj i 6 etager med flere hundrede vsmå shops og det store tøjmarked Pratunarm og BayokeTower der er et kæmpe taselv morgenmad med inkluderet i priserne http://www.firsth...ngkok.com/ Web: HOJ
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/10-2013 13:25
|
Antal indlæg: 3779 |
Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? Hilsen, Robert HOJ skrev:
Har flere gange brugt First hotel ligger meget centralt med gå afstand til Pantip Placa ( elektronik i 6 etager ) Platinium billigt pige/dametøj i 6 etager med flere hundrede vsmå shops og det store tøjmarked Pratunarm og BayokeTower der er et kæmpe taselv morgenmad med inkluderet i priserne http://www.firsth...ngkok.com/ Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
DeeJ |
Lagt på d. 19/10-2013 14:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 195 |
Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? Hilsen, Robert Dén i cph burde i hvert fald være på sådan en liste |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/10-2013 11:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Robert Kronberg skrev: Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? Hilsen, Robert HOJ skrev: Har flere gange brugt First hotel ligger meget centralt med gå afstand til Pantip Placa ( elektronik i 6 etager ) Platinium billigt pige/dametøj i 6 etager med flere hundrede vsmå shops og det store tøjmarked Pratunarm og BayokeTower der er et kæmpe taselv morgenmad med inkluderet i priserne http://www.firsth...ngkok.com/ First Hotel er vel nok et sted mellem 45 og 50 aar gammelt og maa vaere totalt nedslidt. Mig bekendt catered det til GIs fra Vietnam som var paa 5 dages R&R. Det bringer da lidt minder frem fra dengang eftersom jeg kan erindre der var rigtig god jazz i hotellets bar til saadan ca. kl. 4 om morgenen saa det var svaert at moede paa kontoret kl. 8. Men det lykkedes da. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 20/10-2013 11:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Robert Kronberg skrev: Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? Hilsen, Robert [quote]HOJ skrev: Igen en "perle" fra Oraklet i BKK. Hvad med at fortælle om DINE egne erfaringer i stedet. 3de hånds meninger kan VI ikke bruge til en sk... . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/10-2013 11:31
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lung Yao skrev: Robert Kronberg skrev: Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? Hilsen, Robert [quote]HOJ skrev: Igen en "perle" fra Oraklet i BKK. Hvad med at fortælle om DINE egne erfaringer i stedet. 3de hånds meninger kan VI ikke bruge til en sk... . Lad os nu undgå det personfnidder herinde. Det klæder ikke debatten. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
HOJ |
Lagt på d. 20/10-2013 11:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Robert Kronberg skrev: Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hej Robert den har jeg også set det inden jeg brugte hotellet ved ikke hvad ham/hende der har lavet denne guide sammenligner med jeg har været på adskillige hoteller i Bk og Pat i samme prisklasse hvor de ikke optræder i den guide men er en del ringere både medhensyn støj myg og andet kravl der er jo også nogle herinde der sværger til Stable Lodge boede der selv en del år medens Buda var levende -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men sammenlignet med f.eks. Stable Lodge er det luksus, rengjorte værelser, med 2 svømmebassiner der også kan bruges af børn på Stable er mindste dybde 2m så selv voksne skal passe på airconen kan indstilles og virker, på Stable er der kun en mulighed on eller of hvis de virker. og det er ikke nødvendig at bestille værelser i forvejen så se værelset og sig til eller fra. http://www.firsth... så hvis man kan undvære Dansk mad hvad jeg ikke gider spise på en ferie. eller hvis det er Øl.F.... og hornmusik man går efter ja så er soi Cowboy og Nana sikkert et ok valg Redigeret af HOJ d. 20/10-2013 11:50 Web: HOJ
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/10-2013 12:22
|
HOJ skrev: Robert Kronberg skrev: Jeg har læst i en undersøgelse af de dårligste hoteller i verden, at First hotel var med på denne list? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hej Robert den har jeg også set det inden jeg brugte hotellet ved ikke hvad ham/hende der har lavet denne guide sammenligner med jeg har været på adskillige hoteller i Bk og Pat i samme prisklasse hvor de ikke optræder i den guide men er en del ringere både medhensyn støj myg og andet kravl der er jo også nogle herinde der sværger til Stable Lodge boede der selv en del år medens Buda var levende -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men sammenlignet med f.eks. Stable Lodge er det luksus, rengjorte værelser, med 2 svømmebassiner der også kan bruges af børn på Stable er mindste dybde 2m så selv voksne skal passe på airconen kan indstilles og virker, på Stable er der kun en mulighed on eller of hvis de virker. og det er ikke nødvendig at bestille værelser i forvejen så se værelset og sig til eller fra. http://www.firsth... så hvis man kan undvære Dansk mad hvad jeg ikke gider spise på en ferie. eller hvis det er Øl.F.... og hornmusik man går efter ja så er soi Cowboy og Nana sikkert et ok valg Der var faktisk en artikel i Bangkok Post med ejeren af First Hotel hvor han fortalte om hotellets historie og hvilke tiltag han havde foretaget nu for at forbedre. Naar man ser websiten ser det da fornuftigt ud. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/10-2013 19:29
|
Antal indlæg: 3779 |
Altså, Lung Yao, jeg kan se First Hotels røde skilt på taget fra min plads i sofaen, når jeg drejer hovedet til højre og kigger ud ad vinduet mod balkonen. Og når jeg bevæger mig ud på gaden, så sker det, at jeg passerer det. Hilsen, oraklet i Bangkok |
|
|
Frank |
Lagt på d. 21/10-2013 07:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Vi har aldrig boet på et hotel, hvor vi synetes at det var så godt, at vi gentog fornøjelsen på en efterfølgende rejse. Vi plejer at bo i prisniveauet B 1.600-3.500 for et almindeligt værelse uden morgenmad. Konen har altid ment, at det var horribelt dyrt. Så næste gang får hun lov at bestemme 100 %. Jeg er spændt på hvor vi ender - det føles næsten som før første tur til Bangkok... |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 21/10-2013 09:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
For god ordens skyld saa er First Hotels en norsk ejet hotelkaede, i cph er der mange af dem, selv fodbolblandsholdets gamle hotel i Vedbaek er blevet et first hotels. 2 er gaaet konkurs indenfor det seneste halve aar fordi hotel gruppen ikke har betalt hotellernes husleje; Oesterport hotel og hotel Neptun Og kaeden er i knae og har vaeret saadan et stykke tid. ( Ihvertfald den danske del ) Kan laese om dette paa Borsen.dk Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 21/10-2013 09:42
|
taxidriver990 skrev: For god ordens skyld saa er First Hotels en norsk ejet hotelkaede, i cph er der mange af dem, selv fodbolblandsholdets gamle hotel i Vedbaek er blevet et first hotels. 2 er gaaet konkurs indenfor det seneste halve aar fordi hotel gruppen ikke har betalt hotellernes husleje; Oesterport hotel og hotel Neptun Og kaeden er i knae og har vaeret saadan et stykke tid. ( Ihvertfald den danske del ) Kan laese om dette paa Borsen.dk First Hotel i Bangkok er mig bekendt ikke en del af en kaede men et familieejet hotel gennem 45 - 50 aar. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 21/10-2013 09:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Jeg skrev som svar paa indlaeg #43 og #44 Og den srtikel der naevnes om de daarligeste hoteller i verdenen Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 21/10-2013 10:56
|
taxidriver990 skrev: Jeg skrev som svar paa indlaeg #43 og #44 Og den srtikel der naevnes om de daarligeste hoteller i verdenen Det er en skandinavisk kaede, Norge, Sverige og Danmark. Der er sikkert mange hoteller rundt omkring i verden som har navnet "First Hotel". |
|
|
kanut |
Lagt på d. 21/10-2013 16:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Ja så skal vi til det igen jeg vil gerne anbefale Stable Lodge på Sukhumvit soi 8. Den ligger lige i smørhullet med transportmuligheder til alle mulige centre bla. MBK. Der er heller ikke langt til suda resturang på soi 13 ( tror jeg nok ) Jeg har boet på boet Stable lodge hvert år i nogle dage i de sidste 25 år. og har aldrig fortrudt det. Og til nogle mistroiske størelser her på siden , vil jeg sige, nej jeg får ikke provision for at skrive dette igen og igen, men måske var det på tide at jeg fik en skilling for ulejligheden af Stable lodge MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 21/10-2013 17:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Kanut-ganske enig. Nogle kan lide moderen andre datteren. Hvis du læser Tripadvisor, så kan jeg se at andre ikke er enig med mig i , hvad jeg har skrevet om de forskellige steder vi har boet. Så jeg tager det med en gran salt og tester selv stedet, inden jeg kommer med for eller imod. Khao San Road m.v. har også mange gode steder til rimelige penge. Bruger max 1500 B pr./døgn for overnatning- resten er spildte penge. Norge gange er man heldig og andre gange det modsatte, så derfor er mit råd, lad være med at booke for mange overnatninger på et hotel, du ikke kender selv. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/10-2013 17:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
kanut skrev: Ja så skal vi til det igen jeg vil gerne anbefale Stable Lodge på Sukhumvit soi 8. Den ligger lige i smørhullet med transportmuligheder til alle mulige centre bla. MBK. Der er heller ikke langt til suda resturang på soi 13 ( tror jeg nok ) Jeg har boet på boet Stable lodge hvert år i nogle dage i de sidste 25 år. og har aldrig fortrudt det. Og til nogle mistroiske størelser her på siden , vil jeg sige, nej jeg får ikke provision for at skrive dette igen og igen, men måske var det på tide at jeg fik en skilling for ulejligheden af Stable lodge Kanut, Problemet med Stable Lodge, er deres priser.! Som slet, slet ikke matcher kvaliteten og andre hotel muligheder i området. Udover det, har de ikke morgenmad inkluderet i den høje pris og alle deres priser på mad, overnatning og drinks, pålægges extra gebyrer i form af service charge, vat, etc. så feks. en hakkebøf på spise kortet til 350 bht. havner på en pris som ligger pænt over 400 bht. Og det er fandeme dyrt i Thailand. Det ved du også godt. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 21/10-2013 18:02
|
Nu skal man ikke tro for meget paa Trip Advisor, der bliver manupuleret saa daarligdomme ryger ud. Min svigerdatter skrev noget daarligt om Royal Cliff Beach som blev censureret bort. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 21/10-2013 18:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
DK skrev: kanut skrev: Ja så skal vi til det igen jeg vil gerne anbefale Stable Lodge på Sukhumvit soi 8. Den ligger lige i smørhullet med transportmuligheder til alle mulige centre bla. MBK. Der er heller ikke langt til suda resturang på soi 13 ( tror jeg nok ) Jeg har boet på boet Stable lodge hvert år i nogle dage i de sidste 25 år. og har aldrig fortrudt det. Og til nogle mistroiske størelser her på siden , vil jeg sige, nej jeg får ikke provision for at skrive dette igen og igen, men måske var det på tide at jeg fik en skilling for ulejligheden af Stable lodge Kanut, Problemet med Stable Lodge, er deres priser.! Som slet, slet ikke matcher kvaliteten og andre hotel muligheder i området. Udover det, har de ikke morgenmad inkluderet i den høje pris og alle deres priser på mad, overnatning og drinks, pålægges extra gebyrer i form af service charge, vat, etc. så feks. en hakkebøf på spise kortet til 350 bht. havner på en pris som ligger pænt over 400 bht. Og det er fandeme dyrt i Thailand. Det ved du også godt. Hakkebøf med bløde løg og kogte kartofler bliver 462 baht alt i alt. Det er bare ikke ok. Hvad koster det store kolde bord i weekenden? Og hvad koster smørebrødet? |
|
Spring til debat: |