Se indlæg
Thai-kvinder... Verdensmestre i manipulation...
|
|
patirak |
Lagt på d. 01/04-2012 10:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
patirak skrev: hugoboerge skrev: Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken. Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet. Det skrev Tick. Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag. Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet. Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv. Ja, hun må have det største hus i Isaan... 35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året! Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet. Shit, jeg kan ikke regne i dag... Det giver (35 mænd x 365 dage x 2000 Bath) = En årsindtægt udbetalt på 25.550.000 Bath. Hvorfor er jeg dog ikke født som kvinde? Selv med en hviledag i ny og næ, ville der være råd til et slot... |
|
|
Lagt på d. 01/04-2012 11:03
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja jeg forstår nu heller ikke den dersens patirak men ok han får da fremhævet sig selv. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 01/04-2012 11:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Ja,må sige en gang mudder kastning og moral er godt men dobbelt moral så godt...... |
|
|
sony |
Lagt på d. 01/04-2012 11:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
patirak skrev: patirak skrev: hugoboerge skrev: Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken. Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet. Det skrev Tick. Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag. Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet. Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv. Ja, hun må have det største hus i Isaan... 35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året! Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet. Shit, jeg kan ikke regne i dag... Det giver (35 mænd x 365 dage x 2000 Bath) = En årsindtægt udbetalt på 25.550.000 Bath. Hvorfor er jeg dog ikke født som kvinde? Selv med en hviledag i ny og næ, ville der være råd til et slot... Kunne du ikke blive ladyboy, det siges de tjener mange penge Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Lagt på d. 01/04-2012 11:34
|
|
Hvis jeg nu skriver, at Danmark er et lorteland og danske kvinder er fede og ækle, og "patriarken" en en stor helt, og ikke mindst at thai ludere er de bedste koner der findes. Er jeg så tilgivet? Eller har jeg glemt noget på debatsiden? |
|
|
patirak |
Lagt på d. 01/04-2012 11:53
|
sony skrev: patirak skrev: patirak skrev: hugoboerge skrev: Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken. Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet. Det skrev Tick. Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag. Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet. Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv. Ja, hun må have det største hus i Isaan... 35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året! Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet. Shit, jeg kan ikke regne i dag... Det giver (35 mænd x 365 dage x 2000 Bath) = En årsindtægt udbetalt på 25.550.000 Bath. Hvorfor er jeg dog ikke født som kvinde? Selv med en hviledag i ny og næ, ville der være råd til et slot... Kunne du ikke blive ladyboy, det siges de tjener mange penge Tror desværre jeg er for høj og tung til det... Der ville ihvertfald ikke være nogle kunder, der ville være i tvivl :-) Så skulle de ihvertfald være helt enorm fulde - eller nærmere bevidstløse. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 01/04-2012 11:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
patirak skrev: sony skrev: patirak skrev: patirak skrev: hugoboerge skrev: Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken. Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet. Det skrev Tick. Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag. Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet. Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv. Ja, hun må have det største hus i Isaan... 35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året! Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet. Shit, jeg kan ikke regne i dag... Det giver (35 mænd x 365 dage x 2000 Bath) = En årsindtægt udbetalt på 25.550.000 Bath. Hvorfor er jeg dog ikke født som kvinde? Selv med en hviledag i ny og næ, ville der være råd til et slot... Kunne du ikke blive ladyboy, det siges de tjener mange penge Tror desværre jeg er for høj og tung til det... Der ville ihvertfald ikke være nogle kunder, der ville være i tvivl :-) Så skulle de ihvertfald være helt enorm fulde - eller nærmere bevidstløse. Dem har jeg da nu set rigtig mange af, fx i Pat pong og Pattaya!!! Er det ikke dem man kalder farangs..... Så mon ikke du skulle have en chance, hvis du en dag fik disse tanker..... Sorry men der skal oz være plads til et lille smil d. 1. april... Ikk? Redigeret af flyer d. 01/04-2012 12:02 Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
patirak |
Lagt på d. 01/04-2012 11:59
|
tick skrev: Hvis jeg nu skriver, at Danmark er et lorteland og danske kvinder er fede og ækle, og "patriarken" en en stor helt, og ikke mindst at thai ludere er de bedste koner der findes. Er jeg så tilgivet? Eller har jeg glemt noget på debatsiden? Tick, få nu hold i det og kom med noget vi kan diskutere som almindelige mennesker... Jeg er kommet videre... er du? |
|
|
patirak |
Lagt på d. 01/04-2012 12:09
|
flyer skrev: patirak skrev: sony skrev: patirak skrev: patirak skrev: hugoboerge skrev: Men bare rolig der er masser der klapper dig på skulderen, så prøv nu at overleve, at jeg faktisk mener du virker komisk, lidt som min første thai venninde, der også var helvedes dygtig, hun kunne klare op til 30 - 40 mand i døgnet på massagekliniken. Og hun var virkelig god, den helt perfekte når man kun tænker under bæltestedet. Det skrev Tick. Den foerste veninde maa da vaere mangemillionaer i dag. Hvis nu vi regner lidt paa det saa har hver mand faaet et sted mellem 36 til 48 minutter per seance og saa taler vi om 24 timers doegndrift uden mad og drikke, soevn og rengoering/klargoering efter hver mand. De maa have staaet i koe. Fantastisk. Udover det saa maa hun have vaeret godt oem et vist sted og ja her taler vi under baeltestedet. Tick mener at Patirak er komist ligesom hans foerste veninde. Jeg kan ikke se hvordan Patirak virker komisk, det er Tick som virker komisk naar man kan komme med ovennaevnte udtalelse osv. Ja, hun må have det største hus i Isaan... 35 mand i døgnet, 7 dage om ugen... til lad os sige 2.000 Bath pr. "næse".... Det giver 490.000 Bath måneden. En udbetalt indtægt på 5.880.000 Bath om året! Hende havde jeg holdt fast i, hvis det havde været mig... Hun kan jo ikke have haft meget tid til, at drive en til vanvid i forholdet. Shit, jeg kan ikke regne i dag... Det giver (35 mænd x 365 dage x 2000 Bath) = En årsindtægt udbetalt på 25.550.000 Bath. Hvorfor er jeg dog ikke født som kvinde? Selv med en hviledag i ny og næ, ville der være råd til et slot... Kunne du ikke blive ladyboy, det siges de tjener mange penge Tror desværre jeg er for høj og tung til det... Der ville ihvertfald ikke være nogle kunder, der ville være i tvivl :-) Så skulle de ihvertfald være helt enorm fulde - eller nærmere bevidstløse. Dem har jeg da nu set rigtig mange af, fx i Pat pong og Pattaya!!! Er det ikke dem man kalder farangs..... Så mon ikke du skulle have en chance, hvis du en dag fik disse tanker..... Sorry men der skal oz være plads til et lille smil d. 1. april... Ikk? Ja, måske har jeg en chance for at score kassen som ladyboy... Hmm...Værd at overveje... 25 mill Bath på et år, er jo alligevel mange penge - hvis altså jeg klarer 35 kunder om dagen... Tror min første investering må være et par knæ-beskyttere... og en hulens masse kondomer...og en spand med glidecreme. |
|
|
baancamp |
Lagt på d. 01/04-2012 12:30
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej Med jer og tak for en underholdende og informativ debat all inclusive. Kan nikke genkendende til mange af tingene - jvf manipulation tja - har haft thaikærester i thailand, både fra esan, nord og syd - også fra barmiljøet - og YES de er gode til manipulation - blev selv totalt taget i r.. af en barpige for s.... var lidt grøn på det tidspunkt, men alligevel fik en fed oplevelse i de 2 uger vi var sammen, vidste det sgu godt inderst inde, og så alligevel... haha, da jeg kom hjem til dk kunne jeg kun grine af mig selv - vi ringede sammen i telefon og konfronterede hende, og endte op med at vi grinte sammen - that is life haha - men faktisk godt for mig, så lærte jeg det. og blev godt klædt på til fremtiden. Jvf deres temperement(jalousi/ejerfornemmelser) oplevede jeg i mit ægteskab i dk med min daværende thaikone - for s.. det var stormfuldt, der var det hele - kærlighed, jalousi all inclusive og i særdeleshed temperement - hun havde sgu også køkkenkniven fremme et par gange - men jeg overlevede haha. Netop pga hendes jalousi/temperement holdt det ikke - det var super ærgerligt men det ødelagde sgu det hele. Nå tilbage til tråden - jvf manipulatioenen - tja den er sgu overalt uanset om det er i barmiljøet eller i esan... men som mange af jer fortæller, så er det tit i mandens interesse jvf at det løser mange konflikter - men klart i hænderne på en "beregnende thaikvinde" kan det blive katastrofalt. Jvf fordomme og hvor man møder sin "girlfriend, kæreste..." kan det ikke være ligemeget - det vigtigste er man er glad for hende - for mig og sikkert også alle jer trænede herinde, er det ens sunde fornuft og at sætte grænser fra start der tæller. Jeg er nået dertil idag, at jeg tager til thailand 2 gange om året, har en fast kæreste som jeg så er sammen med - jeg giver hende en god ferie hvor vi rejser rundt sammen og også lommepenge - det fungerer fint, hun er ikke fra barmiljøet - og så om hun var kunne for f.. være ligemeget det vigtigste er at man selv trives, så må folk jo have en mening om det, fuck det. Hun er da også lidt "manipulerende" sådan er det og egentlig lidt sødt, tingene er sat på plads - så vi glæder os begge hver gang. Ellers tak for en super hjemmeside med god debat og altid en masse supergode råd og vinkler. |
|
|
Lagt på d. 01/04-2012 14:30
|
|
patirak skrev: tick skrev: Hvis jeg nu skriver, at Danmark er et lorteland og danske kvinder er fede og ækle, og "patriarken" en en stor helt, og ikke mindst at thai ludere er de bedste koner der findes. Er jeg så tilgivet? Eller har jeg glemt noget på debatsiden? Tick, få nu hold i det og kom med noget vi kan diskutere som almindelige mennesker... Jeg er kommet videre... er du? Næh, jeg vil aldrig kunne forstå man skriver indlæg på en debat og så ikke vil se og høre andres meninger. Og slet ikke når den eneste måde at hævde sig på er på andres bekostning. Så aldrig vil jeg komme så langt ud, at ville give dig ret i din kritik af Danmark m.m. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 01/04-2012 14:57
|
tick skrev: patirak skrev: tick skrev: Hvis jeg nu skriver, at Danmark er et lorteland og danske kvinder er fede og ækle, og "patriarken" en en stor helt, og ikke mindst at thai ludere er de bedste koner der findes. Er jeg så tilgivet? Eller har jeg glemt noget på debatsiden? Tick, få nu hold i det og kom med noget vi kan diskutere som almindelige mennesker... Jeg er kommet videre... er du? Næh, jeg vil aldrig kunne forstå man skriver indlæg på en debat og så ikke vil se og høre andres meninger. Og slet ikke når den eneste måde at hævde sig på er på andres bekostning. Så aldrig vil jeg komme så langt ud, at ville give dig ret i din kritik af Danmark m.m. Kan kun henvise til mit indlæg nr. 23... Din mening er altid velkommen... men spørgsmålet er om du vil kunne acceptere, at jeg har en anden holdning end dig? Du skal ikke give mig ret... blot acceptere at jeg har en anden holdning end dig. Og det kniber det vist med :-) "Over and Out"... |
|
|
Lagt på d. 01/04-2012 15:18
|
|
patirak skrev: Ja det kan jo aldrig komme på tale, at det er omvendt, at du ikke kan klare en anden holdning end din.tick skrev: patirak skrev: tick skrev: Hvis jeg nu skriver, at Danmark er et lorteland og danske kvinder er fede og ækle, og "patriarken" en en stor helt, og ikke mindst at thai ludere er de bedste koner der findes. Er jeg så tilgivet? Eller har jeg glemt noget på debatsiden? Tick, få nu hold i det og kom med noget vi kan diskutere som almindelige mennesker... Jeg er kommet videre... er du? Næh, jeg vil aldrig kunne forstå man skriver indlæg på en debat og så ikke vil se og høre andres meninger. Og slet ikke når den eneste måde at hævde sig på er på andres bekostning. Så aldrig vil jeg komme så langt ud, at ville give dig ret i din kritik af Danmark m.m. Kan kun henvise til mit indlæg nr. 23... Din mening er altid velkommen... men spørgsmålet er om du vil kunne acceptere, at jeg har en anden holdning end dig? Du skal ikke give mig ret... blot acceptere at jeg har en anden holdning end dig. Og det kniber det vist med :-) "Over and Out"... |
|
Spring til debat: |