Se indlæg
 Udskriv debat
bange for at blive dræbt på vej til pat
filihankat
OleOrm skrev:

Fordommene trives fint herinde Violin

og nu kan der vist ikke presses mere næring ud af denne tråd Dead

Jo, lidt endnu Smile Pattaya-haderne på DTW kan altid finde noget mere at kritisere........

vandango
filihankat skrev:

vandango skrev:

sleipner skrev:

vandango skrev:

Vælg Bell Travel, som nok er den billigste, idet du bliver kørt helt til hotellet.

troede da du fik penge af puttehønen til en taxi. Så falang kan ankomme standsmæssig til sin girlfriend Kiss kiss

Hun er forlængst udskiftet med et ordentligt kvindemenneske. Wink

Hov! Er der noget du har glemt at fortælle??

Jah - måske at jeg skal giftes i år. Pibe

OleOrm
i Thailand eller i Danmark ?

Anonym Bruger
filihankat skrev:

OleOrm skrev:

Jo, lidt endnu Smile Pattaya-haderne på DTW kan altid finde noget mere at kritisere........

og Pattaya-elskerne står altid i kø for at følge sig forfulgt og trådt på...

for mit vedkommende var kommentaren om ulykker mest ment i sjov og det skal siges at jeg ikke hader Pattaya, men blot ser lidt mere kritisk (se: realistisk) på stedet end andre..især når man sammenligner med resten af det smukke land...

men hvad skal vi med resten af Thailand når der går busser og taxier direkte til Pattaya fra lufthavnen...3-4 uger dér og så tilbage til DK...det var den drukferie...år efter år...

og statistisk set er der vel flere der kommer galt afsted i Pattaya end på vej dertil...

fx. død, tyveri, hiv osv...

filihankat
JS skrev:

filihankat skrev:

OleOrm skrev:

og Pattaya-elskerne står altid i kø for at følge sig forfulgt og trådt på...

for mit vedkommende var kommentaren om ulykker mest ment i sjov og det skal siges at jeg ikke hader Pattaya, men blot ser lidt mere kritisk (se: realistisk) på stedet end andre..især når man sammenligner med resten af det smukke land...

men hvad skal vi med resten af Thailand når der går busser og taxier direkte til Pattaya fra lufthavnen...3-4 uger dér og så tilbage til DK...det var den drukferie...år efter år...

og statistisk set er der vel flere der kommer galt afsted i Pattaya end på vej dertil...

fx. død, tyveri, hiv osv...

Tja, man kunne jo nemt komme til at tro at du hader Pattaya - især i betragtning af at du alene idag har haft TO negative bemærkninger om byen.......

Webmaster
Det er vist på tide at tråden vender tilbage til udgangspunktet i trådens første indlæg.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
filihankat
Ja, sådan går det jo altid. Pattaya-haderne på DTW kan få lov at sidde og give hinanden ret i indlæg efter indlæg, men så snart nogen der holder af byen tager tråden op, så skal debatten da bare lukkes.

Webmaster
Det er ikke sådan det skal foreståes Filihankat, jeg har bare ikke set at tråden var kommet på afveje før nu. Sidst jeg kiggede ind i tråden omhandlede den stadigvæk udgangspunktet i trådens første indlæg.

Det er helt tilfældigt at mit forrige indlæg kom lige efter et af dine indlæg. Så læg venligst ikke mere i det end at jeg bare prøvede at få tråden tilbage til udgangspunktet.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
filihankat skrev:

Ja, sådan går det jo altid. Pattaya-haderne på DTW kan få lov at sidde og give hinanden ret i indlæg efter indlæg, men så snart nogen der holder af byen tager tråden op, så skal debatten da bare lukkes.

----------------------------------------------------------

Helt enig filihankat.

Sært at nogle af dem der kritiserer byen også gider genbesøge byen ???

Hvorfor bliver de ikke bare laaaangt væk ?

Dem der synes det første indtryk af byen er dårligt, og det næste også evt. også, hvorfor bliver de folk så ikke langt væk fra PTY ???

Og dem der kun har været der 1-2 gange og ikke ved en skid, de skulle jo slet ikke udtale sig på et forum.

Jeg går selvfølgelig ud fra at dem der er negative overfor PTY kun har 1 el 2 rejser dertil ? det normale er da at finde andre steder man så kan lide bedre.......

Anonym Bruger
Jeg tror i bund og grund at I misforstår noget..der er stor forskel på at hade noget og så se kritisk på noget..man kan sagtens elske Pattaya og samtidig være kritisk over for selvsamme...

hvis I fx elsker noget, betyder det så at I aldrig forholder jer kritisk til det? det kan være Danmark, jeres koner, jeres bil, jeres familie, jeres arbejde, jer SELV osv...

jeg skrev blot at jeg var enig i at der nok er farligere i PTY end på taxi turen dertil..og at jeg derfor nok selv ville fokusere på byens farer frem for at blive røvet i en taxi..det var ironisk HAHA..så slap dog af med jeres 'pattaya hader' geil....fat det, jeg kan godt lide pattaya for det som pattaya er...dermed behøves alt ikke være lyserødt og på roser hver gang vi snakker om byen...det kaldes en 'nuanceret debat' og jeg er åbenbart én af dem der prøver at skabe en sådan bl.a. senest ved at fortælle min synspunkt på stranden og vandkvaliteten der og undskyld hvis det ramte i hjertet på jer at stranden ikke er den bedste i TH efter nogle's mening..

undskyld webbie, tilbage til tråden...
Redigeret af Anonym Bruger d. 09/03-2012 23:03

JS skrev:

Jeg tror i bund og grund at I misforstår noget..der er stor forskel på at hade noget og så se kritisk på noget..man kan sagtens elske Pattaya og samtidig være kritisk over for det..

hvis I fx elsker noget, betyder det så at I aldrig forholder jer kritisk til det? det kan være Danmark, jeres koner, jeres bil, jeres familie, jeres arbejde, jer SELV osv...

jeg skrev blot at jeg var enig i at der nok er farligere i PTY end på taxi turen dertil..og at jeg derfor nok selv ville fokusere på byens farer frem for at blive røvet i en taxi..det var ironisk HAHA..så slap dog af med jeres 'pattaya hader' geil....fat det, jeg kan godt lide pattaya for det som pattaya er...dermed behøves alt ikke være lyserødt og på roser hver gang vi snakker om byen...det kaldes en 'nuanceret debat'..

undskyld webbie, tilbage til tråden...

---------------------------------------------------

JS/JAY

Osv, ......

Drop dit udenomssnak, du ødelægger altid debatter om PTY....bliv nu væk fra byen - det er jo ikke et sted for dig...rejs et andet sted hen...du har altid været mega kritisk....bliv nu væk fra byen ok....tag til nordthailand or what ewer............

ingolf
Nu skal i snakke pänt om vores älskede Pattaya!Wink

Men kan holde med om, at det ikke er så sjovt som för i tiden, må nemlig ikke komme de sjove steder mere Sad
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

filihankat
Nå, men jeg kan jo så konstatere at det åbenbart er tilladt liiiige at snige endnu en bemærkning med i debatten blot man er ironisk, kritisk eller realistisk......

Så lad mig dog blot være lidt ironisk

Hvis man skal bruge den samme alternative form for læsning af statistik som JS bruger, så kunne man jo også sige at der faktisk er langt flere der kommer til skade udenfor Pattaya end i Pattaya.

Det gælder altså til enhver tid om at opholde sig så meget som muligt i Pattaya, hvilket jeg har tænkt mig at gøre....

sank
Smile Ja nu er vi kun turister men har været det nogle år i Pattaya og køre ofte med Bell ? både til Lufthavn og BK. Men har nu ikke prøvet at mellemlande i Klang. Men rigtigt de køre ind til flere Hoteller og aflever folk. Men tager du Taxa fra Bus stationen her og der så tror jeg Bell er den bedste ?

DanJo
Brug den sunde fornuft, så skal det nok gå alt sammen.. Personligt har jeg aldrig været bange for de konsekvenser, for man kan være uheldig uanset hvad man vælger og uanset om det er i DK eller TH.. Og så skulle man jo gå og tænke på konsekvenser hele tiden..

Lung Yao
DanJo skrev:

Brug den sunde fornuft, så skal det nok gå alt sammen.. Personligt har jeg aldrig været bange for de konsekvenser, for man kan være uheldig uanset hvad man vælger og uanset om det er i DK eller TH.. Og så skulle man jo gå og tænke på konsekvenser hele tiden..

Nemligt, for sandsynlighed for at blive dræbt i trafikken er størere ved at krydse Secound Rd i Patty om aftenen end at køre med Taxa til/fra BKK.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

filihankat
Lung Yao skrev:

DanJo skrev:

Nemligt, for sandsynlighed for at blive dræbt i trafikken er størere ved at krydse Secound Rd i Patty om aftenen end at køre med Taxa til/fra BKK.

.

Og det ved du som et fakta? Eller ævler du bare igen?

DanJo skriver jo netop at den slags kan man ikke gå rundt og bekymre sig om altid.

Spring til debat: