Se indlæg
Bubber i soi Danmark !
|
|
fckguld |
Lagt på d. 11/02-2012 12:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Amagerdreng skrev: Man kan filme ALLE steder hvis man betaler, troede du kendte Thailand.
Nej PRØVE at kunne knalde dem som PIMPS for netop at sætte Danskere der bor i området i dårligt lys.....Men derfor kunne den kære Bubber nu godt have taget et smut på bar på feks Walking Street og snuppe en dame derfra.. Men NEJ det ville man nok ikke for hvad ville den kære dame så sige til at pludselig skulle stå frem foran et kamerahold ?? Og glemte lige dette "Hvordan kan dette kamera hold komme til at optage inden på en bar eller gogobar som det var tilfældet i visse klip ??? Det er totalt bandlyst at gøre dette og ja det var tydeligt at se på optagelser at det var med skjult cam---- Flot gået af dansk tv.............De tør virkelig stå ved hvad de laver......... DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 11/02-2012 12:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
fckguld... stort NEJ. Du tager fejl...Så godt som alle gogobarer i Pattaya tager dine tasker eller poser når du skal ind. Men selvfølgelig kan man idag få et cam med ind de findes jo i meget små størrelser idag. Ja nogle steder siger også direkte til visse personer "Members only" ikke fordi det har noget at gøre med foto men fordi de IKKE vil have denne slags personer ind på deres sted. (Muslimer sorry to say) og spørger personen så "How much" er svaret et sted mellem 3000 og 5000 bath og så forsvinder personen normalt. Og ja jeg kender Pattaya samt resten af Thailand. Redigeret af Amagerdreng d. 11/02-2012 12:57 Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
sputnik |
Lagt på d. 11/02-2012 12:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Mange siger det ikke er det rigtige Thailand man møder i Pattaya,jeg vil påstå at det er op til en selv,hvis det kun er sex og druk der fokuseres på er det selvfølgelig det man ser,men du møder så mange fra det såkaldte rigtige Thailand eks.Isan at der er basis for mange samtaler og samvær med rigtige Thaier,det kræver så at man kan lidt thai og thai-engelsk. Som der bliver sagt af flere er der meget andte at se og gøre i området hvis man bevæger sig lidt ud fra centrum. Pattaya er en kanon base at have på Eastern Seabord,med indkøbs- muligheder,gode hoteller etc. ps er thai gift på 11 år er kommet til Thailand lige så mange år,og ca halvdelen af gangene har vi også været i Pattaya |
|
|
sank |
Lagt på d. 11/02-2012 12:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Tja naturligvis skal jeg ikke blive personlig over for Kokkene eller andre ? men jeg bliver altid sur når nogen nedgøre et sted de ikke aner noget om ? men kun har set Bupper og en avis om byen ? De 13 år vi er kommet her har vi haft det utroligt dejligt og færdes rundt i byen hver dag og som AL 48 skriver er det ikke meget jeg færdes i Nattelivet ? det er kun når vi får gæster så må man jo vise lidt rundt Men vi har sandelig været landet rundt flere gange og tager stadig ture rundt i det dejlige land. Men altid godt at komme hjem igen |
|
|
bo espanto |
Lagt på d. 11/02-2012 14:31
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
jeg var selv med i filmen og kender danskegaden meget godt har lige været der nede med min mor far og søn på 18 år vi var i gaden næsten hver dag og det var en god ferie med golf fiskeri og god mad syndes godt om stedet |
|
|
natty |
Lagt på d. 11/02-2012 15:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
bo espanto skrev: jeg var selv med i filmen og kender danskegaden meget godt har lige været der nede med min mor far og søn på 18 år vi var i gaden næsten hver dag og det var en god ferie med golf fiskeri og god mad syndes godt om stedet Intet andet? Ja hver mand/kvinde sin lyst, men jeg har altid syntes det var mærkeligt, at man rejser den halve klode rundt på ferie, for at komme i dansker barer og sågar i en Soi Danmark. Men nu er jeg nok ved at komme lidt langt væl fra tråden, eller måske ikke. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Lagt på d. 11/02-2012 17:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
bo espanto skrev: jeg var selv med i filmen og kender danskegaden meget godt har lige været der nede med min mor far og søn på 18 år vi var i gaden næsten hver dag og det var en god ferie med golf fiskeri og god mad syndes godt om stedet Jeg kender også flere danskere og danske barer i PTY, jeg møder dem af og til på ferien, det er en helt afslappet og hyggelig stemning, jeg har venner der igennem 10 år, jeg synes det er hyggeligt at mødes derude en gang imellem |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 12/02-2012 09:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Kan huske da admiralen lå for enden af soi ( white house ) nu soi danmark,dengang var gaden op til hotel white house død ! nu er der leben og gang i gaden og for mig at se er de menesker der har valgt at invistere penge og tid i Pattaya pionerer,som kan regnes med nybyggerne i det vilde vesten,i er ærlige gode og helt igennem rigtige danskere i det rigtige Thailand,selv om jeg ikke kender jer,tar jeg hatten af for jeres ærlighed omkring livet/pigerne i jomtien,alle der har været mere end 10 gange i Pattaya ved at kulturen er en helt anden end den er i Danmark,det er ikke os der laver om på dem, det er deres kultur vi bliver en del af,selv i den mindste landsby er der et bordel og det vil der være, om der er Danskere eller ej...... |
|
Spring til debat: |