Se indlæg
Bubber i Pattaya
|
|
flyer |
Lagt på d. 24/12-2011 11:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
patirak skrev: iThai skrev: hn skrev: Amagerdreng skrev: Ak IGEN skal PTY fremstilles som en (sorry udtrykket) LUDER BY.... selv om der findes så meget andet rundt omkring PTY.. SUK men glæder mig til at se udsendelsen. Der skrives i artiklen "for åbent camera" gad vide hvad de så har betalt hende for at være med i denne udseldelse ???. Gad vide hvilke danskere der har været med i disse optagelser ?? Skulle nogle af disse evt være her på DTW så fortæl.... Og så lige en ting mere.. Bubber er IKKE den eneste "Kendte" Dansker der har løbet rundt i PTY (med eller uden dame) og han slå hårdt så gæt selv.....Intet navn nævnt ingen glemt..... Det er vel fordi, det er en luderby ! Dejligt at nogen vil sige sandheden...tsk tsk. Hvorfor andre konstant holder hånden over byen, er mig ubegribeligt. Tag nu den by for at være det den er, og kom så videre i livet!!! Ingen grund til at forsvare at man kommer i Thailand, uanset om det er Pattaya eller et andet sted, man er alligevel stemplet med div. fordomme af familien og andre. Jeg har boet hernede i 15 år, og har da forlængst lært at leve med de simple, uvidende, og kulturelt ubegavede danske holdninger, forestillinger og kommentarer... Kom videre folkens, og lad den stakkels pøbel hjemme i skide kolde, dyre og Jante lovs plagede lorte Danmark rende rundt efter deres egen hale. Det er så rigtigt som det er sagt!!!! Jeg elsker folks blik når jeg siger jeg bor i Bangkok... De tror helt sikkert jeg er sammen med en luder der... Og det har de faktisk ret i! Ja og de er skide misundelige, for de kunne oz godt tænke sig at få noget dejlig fisse af en nougatfarvet skønhed, men de tør sgu ikke tage springet, så derfor er det os men en dejlig Thai, der er helt galt på den, lur mig om ikke det er så´n mange tænker og lad dem tænke hvad de vil... dont care Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/12-2011 12:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
DK skrev: ........................................................ Det er nemlig helt rigtigt. Den ligger i Jomtien og kaldes Soi White House. Eller idag dødens gade, fordi der ikke længere kommer ret mange pga. det høje pris niveau på drinksene. Kom tilfældigt forbi Roskilde Bar, den dag de optog interviewet. Og så den danske indehaver sidde og sole sig i projektør lyset, samtidig med at han klogede sig for åben mikrofon. Bare vent og se. Lyder spændende . Hvilke "artigheder" ville komme frem i lyset: Bubber, - Jeg undrer mig over, hvorfor de har valgt at slå sig ned midt i en sexindustri i stedet for i nogle af de naturskønne områder i Thailand. Hvorfor er de flygtet til et andet land og holder stadig fast i deres egen kultur? Lever de også af prostitution, eller bliver man blind for, hvad der sker?, forklarer Bubber, der ender med at få barejerne til at svare på spørgsmålet . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 25/12-2011 19:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
thaikurt1 skrev: ja lige som udsendelserne fra halmtorvet og skelbækgade, der kommer folk jo heller ikke fordi der er så smukt.
Det er det samme hver gang man lave en udsendelsen eller en avis artikel om Pattaya handel det om det samme emme. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 25/12-2011 19:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
mr tirak skrev: Endelig en ærlig mand , i stedet for alt det kællinge snak fra dem der bor der . Det er sgu da intet galt i at ville leve sit liv med barer og ludere- men for fanden - stå da ved det .Lad være med alt det kultur pis , pat er en druk bule og et horerhus- fedt for dem der vil have det.
Hvad er der dog galt i at kalde en skovl for en skovl. Pattaya er og bliver verdens største horehus, en stor del af turismen der er baceret på dette. Og ja selv en hore karl spiller vel lidt golf og skal have noget at spise, så der er både golf baner og spise steder i Pattaya. Mr Tirak DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
30411717 |
Lagt på d. 25/12-2011 20:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
hej er der nogle der hved hvor nor det kommer på tv 2 det med bubber |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 25/12-2011 20:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jeg spurgte i indlæg 17 som følger "Jer der kun kan se negativt på Pattaya ja i har vel været der og selvfølgelig også på div barer og damer for ellers kan man ikke udtale sig om byen kan man ???." Det har jeg egentelig ikke fået nogle svar på fra nogle af jer så hvorfor mon ?? Så kom on.... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 25/12-2011 21:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Amagerdreng skrev: Jeg spurgte i indlæg 17 som følger "Jer der kun kan se negativt på Pattaya ja i har vel været der og selvfølgelig også på div barer og damer for ellers kan man ikke udtale sig om byen kan man ???." Det har jeg egentelig ikke fået nogle svar på fra nogle af jer så hvorfor mon ?? Så kom on.... OK, så får du her MIT svar: JA, JEG har været i Patty i 1992 - 93 , så byen , barene , Walking street, tog et par damer med på hotellet (da jeg ikke drikker eller meget sjældent, så har jeg undgået at en "Kopivare" med,) , men jeg fandt hurtigt ud af at Patty, DET var bare ikke MIG, om andre fandt at det var bare så skønt, måtte de selv om. Årene efter tog jeg på "opdagelses rejser" i landet , fik set en hel del og især en MERE ÆGTE side af Thailand. I 1995 mødt jeg min nuværende kone i København og jo vi har været forbi Patty et par gange (ja 2 gange på 16 år) når vi skulle med svigefamilien til Jomtien, da vi har en ven der har kondo der. Men vi tager ikke på ferie der ( som nogle gører, år efter år ), foretrækker heller Krabi/Ao Nang - Phuket (kun Kata) - Koh Samui (ved Big Buddha) - Rayong + Koh samet - Koh Chang. Så gik derefter turene nordpå til Udon Thani - Chiang Mai - og meget mere. Men Pattaya overlader jeg helt og holden til JER andre, som enten ville bo der eller være "stamgæst" i byen og møde "gutterne". Det er JERES valg, uden at (for)dømme jer. Smag og behag er jo forskelige. . Redigeret af Lung Yao d. 25/12-2011 21:39 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 25/12-2011 22:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Lung Yao.. Nu er du jo heller ikke den STORE PTY hader men tak for dit svar. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 25/12-2011 23:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Hvem er Pattaya-haderne? Man er vel ikke Pattaya-hader, blot fordi man kalder en skovl en skovl?
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2011 23:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Kim Ludvigsen skrev: Hvem er Pattaya-haderne? Man er vel ikke Pattaya-hader, blot fordi man kalder en skovl en skovl? Jeg har faktisk ondt af dig din stakkel.... Hvad lavede du i PTY...har du evt. traumer derfra ? er der slet ikke nogle gode minder for dig ? el. har du evt. ikke været der endnu ? |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/12-2011 00:05
|
Hvad har du ondt af? Jeg har været i Pattaya i to dage. Jeg besøgte Mini Siam, Sanctuary of Thruth, et tempel, et udsigtspunkt, "dansker-gaden", Beach Road, Walking Street og lidt til. Jeg har ingen traumaer i den forbindelse. |
|
|
Lagt på d. 26/12-2011 01:06
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Hvad har du ondt af? Jeg har været i Pattaya i to dage. Jeg besøgte Mini Siam, Sanctuary of Thruth, et tempel, et udsigtspunkt, "dansker-gaden", Beach Road, Walking Street og lidt til. Jeg har ingen traumaer i den forbindelse. Ok, du har været i PTY 2 dage, så er du jo "erfaren" vi behøver ikke diskutere mere...."master".....utroligt du ikke klapper hesten,,,,du er jo på udebane.....hvis du vil vide noget om Pattaya så meld dig ind på Pattayaportalen, der er du velkommen.... Redigeret af d. 26/12-2011 01:13 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/12-2011 01:18
|
Jeg har på fornemmelsen, at hvis vi ser bort fra barer og lignende, så har jeg set mere af Pattaya på de to dage, end du har i meget længere tid. Og ellers er du da velkommen til at belære mig, hvad jeg er gået glip af i stedet for at komme med intetsigende indlæg. |
|
|
Lagt på d. 26/12-2011 01:26
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Jeg har på fornemmelsen, at hvis vi ser bort fra barer og lignende, så har jeg set mere af Pattaya på de to dage, end du har i meget længere tid. Og ellers er du da velkommen til at belære mig, hvad jeg er gået glip af i stedet for at komme med intetsigende indlæg. @kim, hvis du interesserer dig for PTY, så er du velkommen inde på pattayaportalen.dk Pattaya er ikke kun en by med barer osv. godt nytår, soi7. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/12-2011 02:13
|
Jeg ved godt, at der er andet end barer og lignende i Pattaya, men det er nattelivet, som langt de fleste turister besøger byen for. Og jeg kan altså ikke få øje på så meget andet end nattelivet og golf for turisterne. De andre turistting kan findes bedre og i mere indbydende form andre steder i landet. Jeg er sikker på, at nattelivet også er det, der trækker, for hovedparten af de danskere der bosætter sig i byen. Ikke for alle, men for de fleste. Og uanset om vi snakker turister eller fastboende, så ændrer det ikke på, at Pattaya er verdens største forlystelsescenter for mænd. Med hensyn til min interesse for Pattaya: Jeg besøgte byen, fordi jeg skal skrive lidt om den til min hjemmeside. Jeg bryder mig ikke om barer og lignende og jeg drikker ikke - jeg fandt ikke noget, der fik mig til at ønske at komme tilbage. Det skal ikke udlægges som noget fordømmende, jeg er hverken frelst eller religiøs. Hver sin smag. |
|
|
natty |
Lagt på d. 26/12-2011 02:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Pattaya er fint nok. hvis man ønsker at opholde sig i en luderby, kald en spade for en spade, det gør mine thai venner i det meste. Glemt alt det kulturpis, En ludergade er en ludergade,
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 26/12-2011 05:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
nu ved jeg godt ,at pattya ikke er en storby men både london,amsterdam og for den sags skyld også københavn og aalborg har dere4s luderkvaterer ,men der er så meget andet og se, at hvis man ikke vil behøver man ikke og opsøge luderkvatererene, det gælder5 også pattya,,,,,,,, |
|
|
Allan73 |
Lagt på d. 26/12-2011 06:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Mig bekendt hoerer Jomtien under Pattaya by, saa det er vel rigtigt nok at kalde Soi Denmark en del af Pattaya. Naar det er sagt saa har jeg selv boet en del aar i Jomtien og plejer jeg nu ogsaa at dele Jomtien og Pattaya op, nogenlunde omkring Thepprasit. Det er mig en gaade som nogle brugere her paa siden altid skal nedgoere Pattaya. Hvis man ikke kan lide Patty hvorfor saa komme der? Og hvis man ikke kommer der, hvordan kan man saa udtale sig saa konsekvent negativt. Har I jeres viden fra pressen (EB og Bubber) eller hvorfra? Pattaya eller Sin City er "The Sex Capital of the World" og har helt sikkert sin del af medfoelgende daarlig domme. Men man kan sagtens bo her uden at hverken se eller foele det i hverdagen. Den store del af vesterlaendinge der har bosat sig har ogsaa medfoert indkoebscentre og supermarkeder med meget bredt udvalg. Uden at vaere den store bruger af Pattaya's natteliv, kan jeg da kun sige at jeg syntes det er en dejlig by og jeg glaeder mig til at komme der igen. Pattaya en Luder by? Ja. Man kan vel kalde Thailand et luderland. Jeg har ihvertfald aldrig set nogen andre steder hvor prostitution har vaeret saa udbredt og socialt accepteret. Er enig i at der Er for mange russere i Jomtien og Pattaya, men efter hvad jeg hoerer er det nu ved at vaere det samme i Phuket, paa Mallorca og flere andre steder. En del af det indtryk skyldes vel at de fylder utrolig meget med deres manglende pli, forstaaelse og sprog formaaen. Er der 20% russere faar man nemt det indtryk at det er over halvdelen Jeg har ioevrigt det indtryk at en del der startede deres Thailands bekendtskab i Pattaya/Jomtien og som siden er flyttet til "Det rigtige Thailand" saa er det fordi de ikke havde raad til at bo I Patty eller som et forgaeves forsoeg paa at komme deres alcoholisme til livs. Godt nytaar Man skal ikke spise gul sne.
|
|
|
ingolf |
Lagt på d. 26/12-2011 06:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
chaingmai skrev: nu ved jeg godt ,at pattya ikke er en storby men både london,amsterdam og for den sags skyld også københavn og aalborg har dere4s luderkvaterer ,men der er så meget andet og se, at hvis man ikke vil behøver man ikke og opsøge luderkvatererene, det gælder5 også pattya,,,,,,,, Problemet er jo bare at de ikke kan lade väre at opsöge de sjove kvateren--de skal jo bare kikke Når de så sidder oppe i risfeltene med deres lolita--som de iövrigt har mödt uden for et universitet--og er ved at kede sig ihjäl, og tänket, "hvordan f..... kunne jeg havne i sådan en eländig situtiation", kommer de frem til, at det var fordi de ikke kunne holde sig väk fra de sjove kvaterer Hvis skyld er det så at de har tänkt med det forkette hoved--for det er ihvertfald ikke deres egen-- jo det er selvfölgelig de sjove piger, som nu er blevet til ludere, og de sjove steder og byer der nu er blevet horehuse og ludderbyer Om man nu vil kalde en skovl for en skovl, hvorfor kalder man så ikke sig selv for en idiot, når det går op for en, at man er en idiot Jeg har selv slået mine folder i Pattaya för jeg lige var forbi universitetet og hente min lolita, og jeg har det såmen meget godt hernede i Ban Phe--måske fordi jeg har lidt at rive i--men livet er ikke altid en dans på roser, men det er da hverken pigerne i Pattaya's skyld eller byen'es skyld---kan kun tänke tilbage på Pattaya tiden med gläde Dobbbeltmoral er ikke altid dobbelt så godt--kan nogen nävne en by på denne klode, som ikke har glädespiger?? Og der er s'gu da ikke pigernes eller byens, skyld at vi opsöger dem Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
natty |
Lagt på d. 26/12-2011 07:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Om man er i Jomtien eller Patty, det er en stor luderby. Hvorfor ikke indrømme det, og ikke noget galt med det. Nogen kan lide det, andre løber skrigende væk. Men Patty og Jomtien er "the biggest horehouse in the world" Sådan er det bare, og der er ingen "kultur", måske en gtolfbane.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |