Se indlæg
billige fly billetter
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/09-2011 22:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Kim Ludvigsen skrev: ....................................................................................................... Bortset fra det, så irriteres jeg meget mere af alle dem, som ikke kan finde ud af at klippe i det, de citerer, så man skal rulle forbi en lang gentagelse - samtidig med at man lige er nødt til at skimme teksten, fordi nogle indsætter deres svar i citatet. Derfor ville du opleve at jeg tit i citater indsætter en eller to linier med prikker for nemlig at gøre opmærksom at dette her er taget ud af en helhed og at jeg har kun beholdt det som jeg synes var relevant og som jeg svarer på. Mest irriterende er når folk svarer på en citat, af en citat, af en citat af en citat (5-6 potens) når det er KUN den sidste citat at de ville svare/kommenterer. Sværere kan det ikke være at markere den "overflødig" tekst og DEL/fjerne det. M.h.t. svar i citat, skyldes det at folk skriver deres svar og derefter markere hele de teksten (Citat+svar) og bruger Citat knappen bagefter. Som jeg har lige gjorde her. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/09-2011 22:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Lung Yao skrev: Derfor ville du opleve at jeg tit i citater indsætter en eller to linier med prikker for nemlig at gøre opmærksom at dette her er taget ud af en helhed og at jeg har kun beholdt det som jeg synes var relevant og som jeg svarer på. Det kan gøres endnu bedre, men ok, det kræver lidt mere arbejde. Lung Yao skrev: Mest irriterende er når folk svarer på en citat, af en citat, af en citat af en citat (5-6 potens) når det er KUN den sidste citat at de ville svare/kommenterer. Ja, så mister man hurtigt overblikket - og lysten til at læse. Lung Yao skrev:Sværere kan det ikke være at markere den "overflødig" tekst og DEL/fjerne det. Nemlig. Men hvis man vil være rigtig flink, så kopierer man citatkoderne, så citatet opdeles, hvorefter man svarer under de forskellige citatklip. Dermed kan alle nemt se, hvad der er citat og svar. Men jeg er måske miljøskadet, fordi jeg startede med at debatere på BBS'er og senere i nyhedsgrupperne, og der fik man god citatteknik ind med modermælken. |
|
Spring til debat: |