Se indlæg
Loi Kratong
|
|
Lagt på d. 25/11-2007 13:50
|
|
Begynder Antal indlæg: |
mgj skrev: [quotehvor har du mailet dem hen Jeg har ikke set dem endnu bamsen Jeg har mailet til den adresse der står her på DTW, fik endda en mail (for at forhindre spam) jeg skulle returene!!! Ellers sender jeg dem sgu bare til Kim istedet?? Martin[/quote] Davs Ja jeg har ikke modtaget dem Men send dem bare til kim bamsen |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/11-2007 19:08
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
mgj skrev: hvor har du mailet dem hen Jeg har ikke set dem endnu bamsen Jeg har mailet til den adresse der står her på DTW, fik endda en mail (for at forhindre spam) jeg skulle returene!!! Ellers sender jeg dem sgu bare til Kim istedet?? Martin Beklager jeg ikke har fået checket min mail før nu og derfor har forsinket Mgj's billeder. Men de er hermed lagt op, så alle kan se dem :-) Beklager forsinkelsen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
mgj |
Lagt på d. 29/11-2007 20:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Tak Kim Og billederne er fra den fine fest i Århus, men mange mennesker og god stemning! Også rart med nogle arrangementer i Jylland, har tit været misundelig over de mange arrangementer på Sjælland Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/11-2007 10:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Fine billeder :-) Hvor blev festen holdt, har selv vaeret med til Div. Thaifester i Aarhus............... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
mgj |
Lagt på d. 01/12-2007 00:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Suk skrev: Fine billeder :-) Hvor blev festen holdt, har selv vaeret med til Div. Thaifester i Aarhus............... Hej Suk Festen blev holdt på Gjellerupvej ved Samet Møbel import!!! Første gang jeg var der, og et godt sted bortset fra at dame lokummet ikke kunne følge med, og blev stoppet til Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
Spring til debat: |