Se indlæg
Kondomer i thailand
|
|
Henrik45 |
Lagt på d. 04/06-2011 22:57
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Robert Kronberg skrev: Henrik45 skrev: Hej Sikke en ballade og postyr et par spørgsmål kan udløse, bar fordi jeg har været væk nogle dage men jeg har alså et arbejde og børn og kone jeg skal passe. Straks får man en moral prædiken fra de sædvanlige tråd ødelæggere som js og natty. Det med lidt sidespring finder jeg helt selv ud af, og forøvrigt får jeg masser af fiduser her på min arbejdsplads i lufthavnen fra kollegaer som har thaikoner og kærster, moral herude er IKKE eksisterende alle knalder til højre og venstre , det har de sikkert lært af deres kærster og koner som kommer fra et yderst moral løst arbejde i thailand. Som nogle er inde på Ja så er jeg ret stor forneden 22,5 cm og der for søger jeg oplysninger om kondomer i thailand, det er jo lissom lidt svært for mig at gemme en hel katon i vores fælles kuffeter ikke ? Der er ikke kommet nogen brrugbare svar endnu , skal jeg tolke det som at danske mænd her på siden ikke bruger kondomer når i er sammen med prostitueret i thailand ? seriøse og brugbare svar ønskes , det skulle nødig ende med at jeg må købe en motorcykelslange og slå knude på den , så bliver konen da først mistænkelig. seriøse svar TAK hej henrik Ja, du er 7.5 cm over gennemsnittet og derved langt over gennemsnittet for hvad en lille Thai-kvinde kan magte, så måske er kondomerne ikke længere det egentlige problem, om end 7-Eleven har store størrelser i nogle små pakker et andet sted end de sædvanlige. Hilsen, Robert hej robert Endelig et brugbart svar, kan forstå at du også er ret stor dernede . Vedrørende størrelsen er jeg 22,5 cm og i omkreds ca. 16 cm svarende til ca. 5-6 cm i diameter , tror du virkelig at det bliver svært at finde nogle thaipiger som vil gå med mig ? jeg har en kammerat som jeg svømmer med , vi er nongenlunde lige store og han fortæller at det ikkke er det store problem når han er i thailand, kun 1 gang var der en der sagde nej til ham. Har du firma navn på de kondomer og er de stærke nok,alså kvaliteten iorden, på forhånd tak robert hej henrik |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2011 07:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Der har da vaeret masser af brugbare og serioese svar. 7Eleven, Apotek osv. Men nu er vi kommet over i en helt anden boldgade, nu er vi kommet over til spoergsmaalet omkring stoerrelse, laengde, diameter osv. Det endelige svar maa da vaere "Tag dog de kondomer med hjemmefra" de kan da ikke fylde saa meget med mindre du skal ud og have det sjovt adskillige gange hver dag/aften/nat mens du er i Phuket. Manden overvejer skilsmisse fra sin kone og det ser ud til at han er godt paa vej til at det bliver konen som oensker skilsmisse. Hvorfor egentlig spoerge DTW forum om emnet naar du kan faa masser af gode raad fra venner og kolleger paa din arbejdsplads ? Jeg oensker rigtig god tur og god fornoejelse. Det ville da vaere sjovt at hoere lidt omkring dine erobringer naar du kommer tilbage, men DTW er nok det forkerte forum. |
|
|
AP7100 |
Lagt på d. 05/06-2011 07:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Det er da ellers noget af en kaempe "slange" du render rundt med der.......naeppe, mange Thai piger der kan overhovedet faa saadan en kleppert ind ! Tror simpelthen hendes "entre" skal udbygges, hvis dine lyster skal realiseres her i Thailand, hvis du vil finde en kvinde her. Se forovrigt, penisstoerrelser i gennemsnit, ud over hele verden her : http://www.target... - har desvaerre intet direkte link, men gaa ned under "Most viewed maps" og du kan finde "The Penis Size Worldwide (country). Det er dog naeppe tilraaedligt at lade konen se dette link, da hun maaske faar lyst til at rejse til et andet land, hvis altsaa stoerrelsen er det afgoerende.... he he.... :-) |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/06-2011 09:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Jeg har en kammerat som render rundt med en arm i bukserne, han har aldrig fundet kondomer der passer i thailand.. så han medbringer hjemmefra.. nu har jeg aldrig målt hans men den er en del STØRRE end gennemsnittets og det lyder som om du lider af samme problem.. mit råd er tag en pakke eller to med hjemmefra, du kan vel gemme en pakke eller to, der er vist 10 i såvidt jeg husker, det burde da række til lidt ballade med konen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 05/06-2011 09:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
hugoboerge skrev: Der har da vaeret masser af brugbare og serioese svar. 7Eleven, Apotek osv. Men nu er vi kommet over i en helt anden boldgade, nu er vi kommet over til spoergsmaalet omkring stoerrelse, laengde, diameter osv. Det endelige svar maa da vaere "Tag dog de kondomer med hjemmefra" de kan da ikke fylde saa meget med mindre du skal ud og have det sjovt adskillige gange hver dag/aften/nat mens du er i Phuket. Manden overvejer skilsmisse fra sin kone og det ser ud til at han er godt paa vej til at det bliver konen som oensker skilsmisse. Hvorfor egentlig spoerge DTW forum om emnet naar du kan faa masser af gode raad fra venner og kolleger paa din arbejdsplads ? Jeg oensker rigtig god tur og god fornoejelse. Det ville da vaere sjovt at hoere lidt omkring dine erobringer naar du kommer tilbage, men DTW er nok det forkerte forum. Det er sgu da vanvittigt, som du har gang i den Hugobørve. Skal du nu til at bestemme, hvad andre må spørge om. manden kom lidt langsomt i gang, måske er han lidt forlegen, men han har et ærinde. Han vil have sex, det skal være sikker sex, og hans penis er større end normalen. Det er mandens helt relevante spørgsmål. Der henvises til 7eleven, som ikke har kondomer i store størrelser, de passer måske til dig, Hugobørge, men så hører du altså til gennemsnittet. Jeg kan blive bare så forbandet, når jeg ser behandlingen af manden, som begyndte tråden. HVis ikke du fatter problemet med kondomstørrelse, så lad dog bare andre komme til, som kender til samme problem, Hugobørge. Det er ikke længden af penis, som betyder noget, men hvor mange millimeter der er, når man måler rundt om den. der tales om ml fem og seks cm. det er alene mindst 3 forskellige kondomstørrelser vi taler om der. 2 mm betyder alt, hvis kondomet er 2 mm for stramt, trykker det bare alle vegne, men passer det, er det en fornøjelse. Og thaipigerne kan sagtens nappe de store noen, de skal måske gejles lidt mere op, eller bruge lidt mere creme, men vær ikke bange for det |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2011 10:12
|
Nu mens vi er roeget under baeltestedet saa er her lidt statistik: Journal of Urology (1996?) L12.9 cm (5.08", International Journal of Impotency (1998?) 13.6 cm (5.35", and LifeStyles Condoms (2002?) 14.9 cm (5.9": range nearly an inch (conclusion: most are between 5-6.5": less is small; more is big (not huge), Flaccid 3.5" and Erect 6" (like me): another Soft 3" and 5" hard, 2" soft and 4.5" (225%), p. 51 this dude is 5.5", The results from three studies of penis size where the measurements were taken in a laboratory setting give the following ranges: * Average penis length (flaccid/not erect): from 3.4 inches to 3.7 inches (8.6 cm to 9.3 cm) * Average penis length (erect): from 5.1 inches to 5.7 inches (12.9 cm to 14.5 cm) * Average penis girth (circumference when erect): from 3.5 inches to 3.9 inches (8.8 cm to 10 cm). Only 4.5% are over 7" and only 1% are over 8" (Lifestyle stats). From 1,500 males the results are as follows: 1%-----------are 8" when erected (1 out of a 100). 0.3%--------are 8.25" to 8.5" when erected (3 out of thousand). 0.1%--------are 8.75" to 9" when erected (1 out of a thousand). Your guy at over 10" or over is one out of 10,000 or more. But in a large city there could be a large number of such guys. No discussion of penis size is complete without a discussion of vagina size: A key to good sex is match because vagina sizes vary just as penis sizes vary. He wants to be a fit or match for a good number of women (not every women in the world): most women's vagina start out at 3" to 5" unarroused and expand under arousal in a inverse manner like flaccid penises (growers vs. showers) 200% for smaller ones and as little as 25% for larger ones so that 70% can handle a average L6" and 4.7" girth penis with pleasure. Length of the average unaroused vagina according to several textbooks I've read, the length of the vagina should be 3-4 inches long (7-10cm) (ref: Tim Chard, Basic Sciences for Obstetrics and Gynecology)Golfcrazie 03:32, 23 August 2007 (UTC) Other studies and articles I've read the unaroused and unpenetrated vagina is from 2-4 inches long (3" on average). Measurements are slightly different depending on whether you're measuring across the anterior or posterior wall, and position women is in (e.g. sitting, standing, etc...). (Comment: if 3" and increases 100% that gives only 6" max (but showers/growers may apply here and that being smaller vaginas may be able to increase a bit more percentage wise than large ones; clearly a 6-7" capacity would easily accommodate the average penis). The vagina has a cannon or barrel opening of about 2" in and here are some nerves; deeper in is the back space with no nerves but where the cervix resides. Only the first two inches envelope your penis. A bigger penis will need a larger vagina to avoid soreness and pain from hitting the cervix or he will have to avoid hard pounding some ladies like and going deep. And my lady does not like manufactured lubrication: it irritates her insides. He wants a match that can be felt but not too tight and not too loose. The tightness of virgins and most new encounters is results more from the nervousness of the female than her size or your size if both are average in equipment. Now there are some ladies (about 18% more or less) who have a larger vagina and need a larger penis for a good fit. But you have the size to fulfill such a women: and like men you can't tell by the size of their body. But be careful: no woman wants to be pounded raw and they hate it when a penis hits their cervix. |
|
|
natty |
Lagt på d. 05/06-2011 12:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
hold da kæft, det handler jo ikke om størrelsen men om gørelsen. Og nej jeg har ingen problemer med størelsen, men det har andre åbenbart, siden det skal være et emne. PS da størrelsen åbenbart er et problem, vil jeg foreslå ,at du i den første og bedste 7-11 åbner dine bukser, de vil helt sikkert give dig et svar på størrelsen. Redigeret af natty d. 05/06-2011 12:49 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2011 12:57
|
natty skrev: hold da kæft, det handler jo ikke om størrelsen men om gørelsen. Og nej jeg har ingen problemer med størelsen, men det har andre åbenbart, siden det skal være et emne. PS da størrelsen åbenbart er et problem, vil jeg foreslå ,at du i den første og bedste 7-11 åbner dine bukser, de vil helt sikkert give dig et svar på størrelsen. Det lyder helt rigtigt men nu har vedkommende som har startet traaden jo meldt ud om stoerrelsen og derfor er det vigtigt at han selv medtager hvad der nu passer ham hjemmefra istedet for at loebe ind i et stoerrelses problem ved ankomst til Thailand. Naa det var et "sidespring". |
|
|
natty |
Lagt på d. 05/06-2011 13:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg har et spørgmål. Håber i er søde imod mig. Jeg tror jeg er ved at blive skildt, men har en ordendlig børge, Kan jeg, da jeg er ved at være utro, købe kondomer over 30 cm? i Thailand, Jeg ønsker kun seriøse svar Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
milex |
Lagt på d. 05/06-2011 14:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Så lykkedes det OP at skabe en tråd om størrelse. Eller hvad det nu er han prøver at gøre opmærskom på. Undrer mig, at en person der åbenbart arbejder i lufthavnen - CPH formoder jeg - og har omgang med en masse kollegaer, åbenbart gift/samlevende med løsagtige thai-piger, eller er det mændene der er løsagtige?, ikke kan få et svar fra disse hvorvidt kondomer er til salg i Thailand. Tænk, han kunne ikke kommentere oprindeligt indlæg her, da han skulle tage sig af børn(ok), kone(?), arbejde(tja). Kan også godt lide OP's kommentar 'som jeg 'svømmer med'. Hm -så ta'r vi lige en måling - din eller min:-) Nu er jeg så også faldet i - og har svaret på dette debile indlæg. Ps.: hvordan måler man om ens erigerede penis er 22cm, 22,5cm eller 23cm. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 05/06-2011 17:00
|
http://en.wikiped...penis_size Laes her omkring maal etc. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/06-2011 17:53
|
Antal indlæg: 3779 |
Henrik45 skrev: Robert Kronberg skrev: Henrik45 skrev: Hej Sikke en ballade og postyr et par spørgsmål kan udløse, bar fordi jeg har været væk nogle dage men jeg har alså et arbejde og børn og kone jeg skal passe. Straks får man en moral prædiken fra de sædvanlige tråd ødelæggere som js og natty. Det med lidt sidespring finder jeg helt selv ud af, og forøvrigt får jeg masser af fiduser her på min arbejdsplads i lufthavnen fra kollegaer som har thaikoner og kærster, moral herude er IKKE eksisterende alle knalder til højre og venstre , det har de sikkert lært af deres kærster og koner som kommer fra et yderst moral løst arbejde i thailand. Som nogle er inde på Ja så er jeg ret stor forneden 22,5 cm og der for søger jeg oplysninger om kondomer i thailand, det er jo lissom lidt svært for mig at gemme en hel katon i vores fælles kuffeter ikke ? Der er ikke kommet nogen brrugbare svar endnu , skal jeg tolke det som at danske mænd her på siden ikke bruger kondomer når i er sammen med prostitueret i thailand ? seriøse og brugbare svar ønskes , det skulle nødig ende med at jeg må købe en motorcykelslange og slå knude på den , så bliver konen da først mistænkelig. seriøse svar TAK hej henrik Ja, du er 7.5 cm over gennemsnittet og derved langt over gennemsnittet for hvad en lille Thai-kvinde kan magte, så måske er kondomerne ikke længere det egentlige problem, om end 7-Eleven har store størrelser i nogle små pakker et andet sted end de sædvanlige. Hilsen, Robert hej robert Endelig et brugbart svar, kan forstå at du også er ret stor dernede . Vedrørende størrelsen er jeg 22,5 cm og i omkreds ca. 16 cm svarende til ca. 5-6 cm i diameter , tror du virkelig at det bliver svært at finde nogle thaipiger som vil gå med mig ? jeg har en kammerat som jeg svømmer med , vi er nongenlunde lige store og han fortæller at det ikkke er det store problem når han er i thailand, kun 1 gang var der en der sagde nej til ham. Har du firma navn på de kondomer og er de stærke nok,alså kvaliteten iorden, på forhånd tak robert hej henrik Hej Henrik, Næ, nej, jeg er ganske almindelig, og det er jeg egentlig glad for, og det er min kone på lidt over 40 kg sikkert også... Men jeg har blot bemærket, at 7-Eleven, fx i Pattaya, har nogle andre pakker - jeg har derfor i nysgerrighed spurgt, hvad det er, og svaret var, at det er store størrelser. Min erfaring er, at kvaliteten i Thailand er ligesom i Danmark. Hilsen, Robert |
|
|
milex |
Lagt på d. 05/06-2011 18:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
OK, - beklager du ikke forstod ironien. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 05/06-2011 20:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Henrik 45 skrev: hej robert Endelig et brugbart svar, kan forstå at du også er ret stor dernede . Vedrørende størrelsen er jeg 22,5 cm og i omkreds ca. 16 cm svarende til ca. 5-6 cm i diameter , tror du virkelig at det bliver svært at finde nogle thaipiger som vil gå med mig ? jeg har en kammerat som jeg svømmer med , vi er nongenlunde lige store og han fortæller at det ikkke er det store problem når han er i thailand, kun 1 gang var der en der sagde nej til ham. Har du firma navn på de kondomer og er de stærke nok,alså kvaliteten iorden, på forhånd tak robert Hej Henrik! Hvis ikke balloner i str. 56 er store nok.......... MÅ JEG GIVE DIG RET. SÅ HAR DU ET PROBLEM!!! Tror at det er DEN største str. i 7-Eleven >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Henrik45 |
Lagt på d. 05/06-2011 22:45
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hej tak for alle svarene brugbare som direkte dumme. Har idag talt med min svømmekammerat , han køber sine kondomer på en gay bar i pattya og de hedder durex comfort xl de skulle være 5,7cm i diameter og 21,5cm lange, dem vil jeg prøve at få fat på . Håber ikke de er for stramme det er nemlig ikke særlig behagligt, Er der nogen der ved om man kan købe dem i 7-11 eller på et apotek ? de ser såden ud. Jeg kan IKKE skjule dem for min kone så jeg skal købe dem i thailand jeg har fået en mail fra en her på forum som forslår at jeg lave en trekant med min kone og en thaipige, det tænker jeg meget over fordi det måske kan give nyt liv i mit ægteskab ,men på den anden side er min kone ved at være for gammel og jeg har rigtig meget lyst til nogen unge smukke thai piger, så det bliver som jeg har planlagt og prøver en masse thai piger og så bliver det skilsmissen hej Henrik [img]http://www.durex.com/SiteCollectionImages/Product-Images/Market-UK/10039137-Durex-Condoms-XL-12-Pack.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Joe |
Lagt på d. 05/06-2011 23:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Det lyder fint med den trekant. De fleste ægteskabsrådgivere opfordrer også at man krydrer ægteskabet med den slags. Du lyder som en fornuftig mand, og jeg er sikker på at du & din kone har mange lykkelige år sammen forude. Hvis du har flere spørgsmål omkring kondomer, og føler vi ikke har hørt nok om din tissemands størrelse, er du meget velkommen til at skrive direkte til mig. |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 06/06-2011 01:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Henrik45 skrev: Hej tak for alle svarene brugbare som direkte dumme. Har idag talt med min svømmekammerat , han køber sine kondomer på en gay bar i pattya og de hedder durex comfort xl de skulle være 5,7cm i diameter og 21,5cm lange, dem vil jeg prøve at få fat på . Håber ikke de er for stramme det er nemlig ikke særlig behagligt, Er der nogen der ved om man kan købe dem i 7-11 eller på et apotek ? de ser såden ud. Jeg kan IKKE skjule dem for min kone så jeg skal købe dem i thailand jeg har fået en mail fra en her på forum som forslår at jeg lave en trekant med min kone og en thaipige, det tænker jeg meget over fordi det måske kan give nyt liv i mit ægteskab ,men på den anden side er min kone ved at være for gammel og jeg har rigtig meget lyst til nogen unge smukke thai piger, så det bliver som jeg har planlagt og prøver en masse thai piger og så bliver det skilsmissen hej Henrik [img]http://www.durex.com/SiteCollectionImages/Product-Images/Market-UK/10039137-Durex-Condoms-XL-12-Pack.jpg[/img] is not a valid Image. Har lige varet forbi min lokale 7/11 ikke en falang omraade jeg bore i den stoeste de har er 56mm men er af samme merke som du viser paa dit bilde Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/06-2011 02:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Går ind på et apoteket / pharmacy i thailand og bede om farang kondom da de fleste sælger dem, de har som regel både de "små" thai kondom samt de store farang kondom. De sælges i en pakke med 3 stk til 50 eller 60 baht, hvis jeg husker rigtige... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/06-2011 11:55
|
noisnabo skrev: "Det er sgu da vanvittigt, som du har gang i den Hugobørve. Skal du nu til at bestemme, hvad andre må spørge om. manden kom lidt langsomt i gang, måske er han lidt forlegen, men han har et ærinde. Han vil have sex, det skal være sikker sex, og hans penis er større end normalen. Det er mandens helt relevante spørgsmål. " Jeg har paa intet tidspunkt givet udtryk om at bestemme hvad andre maa spoerge om skulle jeg hilse og sige. . |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 06/06-2011 14:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
Sikker et tråd som handler om sidespring, kondomer, størrelse, admin og moral Udover 7-11, kan du også prøve at kigge i Matas-agtigt butikker som Boots eller Watson, de plejer at have flere varianter end 7-11. Og bedste at du købe flere slags fordi jeg kender fra flere at størrelse passe ikke altid. Og ikke stol altid på den kondom som piger tager med, det kan være noget billigt noget eller værre. I den mindste du tænker på at bruge kondomer som jeg synes det er en god tænk, både for dig selv, kone og de thai pige(r). |
|
Spring til debat: |