Se indlæg
spædbarn i flyet
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/02-2011 12:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
snoopy skrev: Til John Administrator, Jeg syntes du er komplet uretfærdig, at give mig en advarsel for mine "paphoveder" "egoistisk fjols" når du ikke giver andre advarsler for deres udtalelser om mig. F.eks. at hentyde til at jeg drikker, for det gør jeg ikke, men også andre ting. .......................................................................................... Klynke, klynke . Du ligger som du selv har reddet. Det er ikke første gang på dine "utalige indlæg"(10 ) at du benytter det lidet flaterende og delvis nedladende glosar overfor dem som DU er uenig med. Fej, foran din egen dør. Din intolerance over for børn, tyder på enten at du ingen børn har/har haft eller er det længe siden. Jeg er enig med dig at mange små børn især drenge i 4-5-6 års alder som kan være ustyrelige og en pestilence for deres omgivelser. Men jeg ville gerne have set din reaktion, hvis fx. mit barn teede sig åndsvaget og at jeg "hårdhændet" skælde den ud for at få den til at stoppe med at plage/genere andre. Jeg har oplevet de "dræbende "blik" en Thai mor fik. da hun smækkede sit barn i rumpen, efter at hun flere gange prøvede at stoppe ham med at løbe rundt og støde i medpassagerne.(var det i Netto/Fakta i DK, så var hun nok blev anmeldt for vold/misrøgt). Forældrene til spædbørn er lige så ked af det at deres lille "guldklump" har smerter, enten p.g.a. kabintrykudligning eller almindelig sygdom(forkølelse eller nye tænder). Det alleværst som jeg kan huske er den "afmagt" man føler når man ikke kan hjælpe/trøste den lille som lider. Forsat god dag. Håber bare på lidt "overbærendehed" fra din side. Du må gerne være uenig med mig og andre, men uden at være "uvenner med os". Som en anden skrev: Smile til verden og verden smiler til dig selv om nogle gange lyder det mere som : Smile til verden og verden griner af dig . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
born |
Lagt på d. 23/02-2011 12:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
http://ekstrablad...508128.ece |
|
|
snoopy |
Lagt på d. 23/02-2011 12:53
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Til Lung Yao, Jeg vil gerne poientere, at jeg altid har elsket børn og gør det stadigt. Jeg har også fuld forståelse for, at de som du skriver kan have ondt grundet kabinetrykudligningen osv. Dem der har sendt den Thai mor dræbende blikke, er nok de samme som syntes deres dejlige poder som ridser andres biler og smider molotovcocktails efter politiet er de dejligste børn i verden. Nej vi skulle aldrig have indført den lov om at man ikke må give et lille klaps i rumpen. Jeg hader vold og selvfølgelig skal man ikke yde vold mod børn og andre personer, men der må være plads til at tilrettesætte sit barn. Det jeg ikke kan acceptere er de forældre der ikke gør noget for at få deres børn til at være stille. Vi andre passager kan jo ikke stå af ved næste stoppested, det er jo ikke en bus eller tog, men vi har jo betalt en dyr billet og har ikke lyst at få vores tur ødelagt. Man må ikke ryge (er selv ikke-ryger), jeg kunne godt tænke mig, at der også blev indført alkoholforbud og måske kabinen opdelt med væg, så børnefamilier sad sammen, så vi andre kunne få fred på turen. Har heller ikke lyst til at være uvenner med nogen hverken nu eller i fremtiden. Fortsat god dag til dig også....! |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 23/02-2011 15:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Ideen med at opdele dem der rejser med børn, fra de andre,synes jeg lyder som en super ide. Som børnefamilie ville det være rart ikke at skulle være nervøs for at vores poder forstyrer.
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 23/02-2011 19:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
jep og de kunne lege med hinanden uden at folk blev sure.. jeg tvivler dog på du får et flyselskab til at bruge mere plads på dette.. plads er der sjældent nok af i flyveren i forvejen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 23/02-2011 20:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
ja det ville da være super:-)
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 24/02-2011 02:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg er helt enig, der skal helt klart klart være en afdeling for børnefamilier i alle fly til Bangkok. Måske det også var en god ide med et område i flyet til ældre herre med hawaiskjorter der hørmer af øl ? MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2011 02:49
|
|
Begynder Antal indlæg: |
b_j3ns3n skrev: jep og de kunne lege med hinanden uden at folk blev sure.. jeg tvivler dog på du får et flyselskab til at bruge mere plads på dette.. plads er der sjældent nok af i flyveren i forvejen Hvorfor ikke? Jeg kender da flere som glædelige vil betale for 1. klasse, bare den fred og ro der er. Desværre hører jeg ikke til en af dem der har råd De kan da bare dele flyet op i 5 klasser, børne, alkoholikere, 'normale' 1. og svenskere Redigeret af d. 24/02-2011 02:57 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 24/02-2011 09:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Ezal skrev: Hvorfor ikke? Jeg kender da flere som glædelige vil betale for 1. klasse, bare den fred og ro der er. Desværre hører jeg ikke til en af dem der har råd De kan da bare dele flyet op i 5 klasser, børne, alkoholikere, 'normale' 1. og svenskere jamen jeg er da en af dem som gerne købte en plads nede i børneafdelingen, men jeg tror de fleste flyselskaber er profit orienteret i disse år, så jeg kan slet ikke forestille mig, de skulle være interesseret i at experimentere med dette nu hvor jeg bor i sverige, bliver jeg vel ikke automatisk smidt ned i svensker afd Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |