Se indlæg
 Udskriv debat
Så er den nye udlændingeaftale på plads:
thaikurt1
og hvorfor tror du så det, fordi DF har fordrejet virkeligheden, Rolll

http://nej
DKPete
suk..... glemt det Kurt - du misser total pointen - vi taler om at folk der får FS ikke må ligge samfundet til last, at de skriver under på at de vil lære dansk, at de vil deltage aktivt i det danske samfund uanset hvor de bor. desforuden er der sgu da heller ikke nogen der skal fortælle hvor man skal bo !! Hvis du ikke kan se det er du da helt fortabt

thaikurt1
suk..... glemt det Kurt - du misser total pointen - vi taler om at folk der får FS ikke må ligge samfundet til last, at de skriver under på at de vil lære dansk, at de vil deltage aktivt i det danske samfund uanset hvor de bor. desforuden er der sgu da heller ikke nogen der skal fortælle hvor man skal bo !! Hvis du ikke kan se det er du da helt fortabt

Nej men jeg har bare ikke samme menig som dig.

Ja det er godt klar over.

Min opfatte af dig er at du er modstande af de ny regler.

Som jeg så støtte.

Jeg skriver at man også i ghetto få FS men de samme regel som du beskriver.

Er det noget jeg har misforstået.Hmmmmmm

DKPete
thaikurt1 skrev:

Nej men jeg har bare ikke samme menig som dig.

Ja det er godt klar over.

Min opfatte af dig er at du er modstande af de ny regler.

Som jeg så støtte.

Jeg skriver at man også i ghetto få FS men de samme regel som du beskriver.

Er det noget jeg har misforstået.Hmmmmmm

Enige er vi så langt fra. Jeg er ikke fremmed fjendsk som du jo åbenbart er. jeg mener at alle borgere bør yde noget til det samfund de bor i - uanset hvilket land. Jeg er imod overførsels indkomster, kontanthjælp etc. Men jeg kan ikke have ondt af at folk bor der, hvor der også bor andre landsmænd. At de landsmænd der så her tænkes på er 2 & 3 generations indvandrer der for en stor del er kriminelle og ikke interesseret i at yde noget til det danske samfund er jo ikke Ghettoens skyld. Jeg har selv boet i ghetto her i Danmark (Avedøre), i USA (solvang), og i Egypten (Maadi - dansker koloni). Og jeg er hverken kriminel eller arbejdsløs... Men set ud fra en DF hjerne burde jeg jo nok have været "sendt i bad"

Djan
Stadig ubegribeligt, at man kan være fremmedfjendsk, når ens kæreste/kone har den forkerte religion, farve/race og kommer fra et ikke-vestligt land.
Går ud fra, at thaikurt1 bor i Thailand - og det bør han nok blive ved med, for i Danmark vil han være til grin hos både de fremmedfjendske og de fremmedtolerante. De fremmedfjendske fordi han er race-forræder og hos de fremmedtolerante fordi han hader "det", han er gift med.

thaikurt1
Jeg er ikke fremmed fjendsk som du jo åbenbart

Er det fordi man menig at danmark ikke skal være verden socialkontor og at man stille krav til for at bo i danmark.

Jeg er imod overførsels indkomster, kontanthjælp

Mange af dem der leve i ghetto leve af overførsels indkomster, kontanthjælp der er også menneskerne der arbejde.

jo ikke Ghettoens skyld.

Hvem er det så Hmmmmmm

Når en ung mand udtaler sig at han hele vil begår kriminelle end går på arbejde ( en avis artikel )

Jeg har selv boede i en ghetto i 25 år i Ishøj så jeg ved også hvordan det er at bo i en ghetto men den gang var det ikke som er i dag.

Bo nu i Thailand ikke i en dansker koloni med med andre udlændinge fra mange lande og hvor der også leve thai.

Men set ud fra en DF hjerne burde jeg jo nok have været "sendt i bad
"

Din sidste du skriver ved jeg ikke hvor du har fået den opfatte af en DF Hmmmmmm.

DKPete
-> Djan - LOL LOL enig
-> Kurt du forstår ikke hvad jeg og andre skriver. FS SKAL VÆRE SELVFORSØRGENDE !!! Og ikke ligge Danmark til last - uanset om de bor i Ghetto eller i Hellerup.
Og nej folk bliver altså ikke kriminelle af at bo i Ghetto. Der er mange studerende der bor i Fex Gellerup fordi der ikke er andet at få.
Det danske problem er at vi har taget alt for mange "gæstearbejdere" ind før i tiden og deres børn og børnebørn er dem der ikke arbejder og laver kriminalitet. ydermere har vi modtaget en del flygtninge af forskellig art - hvor nogen er fuldt integrerede og nogle aldrig bliver det.

Du skriver som om du er DF'er - derfor - og dine argumenter lyder iøvrigt ligesom Pia K's - grebet ud af luften uden hold i den virkelige verden.

b_j3ns3n
Det ser ud som om at fremtidens venstre måske er klogere Smile

http://ekstrablad...454230.ece

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

men det er den samme risse i pladen de alle kører i,
Han lægger op til, at udlændinge skal have betalt skat i Danmark i fire - fem år, før der skal åbnes for velfærdsydelser.

men sådan er regler da som absolut minimum allerede nu, man kan i teorien tidligst modtager fx. kontanthjælp efter 7 år, men først skal man lige optjene 100 point i et point system der blev indført tilbage i starten af året, som ingen rigtig kan finde rundt i, men de 100 point tager typisk ca. 10 år at nå.

det er så usselt at vi gang på gang skal høre at familiesammenførte, kan modtage overførselsindkomst, og nu skal vi lige stramme det lidt. Den jævne dansker, og personer med en intellekt som DF’er der bor i Pattaya, bliver jo fastholdt i at tro på, at overførselsindkomst følger med familiesammenføring.
Redigeret af d. 18/11-2010 22:59

Jeg tror faktisk at regeringen og df virkelig fortryder det ved næste valg....de har virkelig skidt i nællerne nu big time......de mister rigtig rigtig mange stemmer på det helt urimelige tiltag- de mister også min stemme næste gang det er 100%, jeg er flov over at have hjulpet dem til regeringsmagten.....udlændinge reglerne var rigelig stramme før,,,utilgiveligt at man nu ikke kan gifte sig med en thai der ikke er uddannet.
Thaier der kommer hertil integrerer sig jo godt og er satme ikke kede af at arbejde, de laver fx. gerne natrengøring på virksomheder mm som danskere ikke gider...
Redigeret af d. 18/11-2010 23:16

thaikurt1 skrev:
Du prøve med dit indlæg at beskriver ghetto i danmark som lyserød

Det er ikke sådan den danske befolkning opfatte ghettoen når de læse aviser eller tv.

Det er et hvor der meget kriminalitet folke der leve af overførest indkomst bandereelt vold røveri, tyveri , narko osv

Det er korte beskrives af en ghetto i danmark 2010

Og hvad har dette problem med de nyeste familiesammenførte at gøre.
kan du fortælle mig nogle eksempler på nogen der flytter til Danmark som familiesammenført i år 2010 som lever af overførselsindkomst.
næ vel
For det er aktive samfundsborger, hvilket de andre beborer i området ofte ikke er,
man skal da være en afsporet DF uden sans for hvad der sker i danmark, hvis man går inde for den ide.

chaingmai
man bliver ikke kriminel af, at bo i en ghetto men der bor mange kriminele i en ghetto, jeg mener det er kriminelt at stene ambulance folk og brandvæsnet , og så er det godt at se at man er flov over hvor man har sat sit X men at man selv skal rammes før man lukker øjnerne op, tjaa.Read the rules

thaikurt1
Politiken har lave tester nye pointsystem
gennem seks tænkte eksempler på udlændinge, der ønsker at flytte til Danmark for at bo med deres ægtefælle eller partner.

http://politiken....i-danmark/

Man kan vil være case tage stilling til, om du mener, at personen bør få adgang til Danmark
.
Redigeret af thaikurt1 d. 19/11-2010 06:31

thaikurt1
soi7

Det skal du nok ikke være så sikke på at VK mister regeringsmagten.

Nu er der jo langt tid til valg og danskerne har med at glemme.

Det kommer ane på hvad der bliver valgt tema om S-SF tør et valg på udlændingen politikken eller de vælge økonomier.

thaikurt1
Man kan så naiv at man ikke vil ankende der er store problemer i ghetto og at det kun dreje sted kast imod ambulance og brandvæsnet.

Selv politi har svært ved at ophæve lov og orden.

Så er der de parti der tro at man løsninger problemet ved at give flere penge til ghetto så man lave mere socialarbejde
det har bare vis at det er ikke vej frem til at løse problemene.
Redigeret af thaikurt1 d. 19/11-2010 07:28

har thaikurts kageblad ikke nogle eksempler på familiesammenførte fra 2010 der lever af overførselsindkomst, og som nu udgør en store fare for befolkningen i ghettoerne,
Redigeret af d. 19/11-2010 11:27

chaingmai skrev:
man bliver ikke kriminel af, at bo i en ghetto men der bor mange kriminele i en ghetto, jeg mener det er kriminelt at stene ambulance folk og brandvæsnet , og så er det godt at se at man er flov over hvor man har sat sit X men at man selv skal rammes før man lukker øjnerne op, tjaa.Read the rules

he he, hvad mener du så lige med det???
jeg kunne da ikke vide at man her i 2010 ville lave disse regler vel....det er derfor jeg er utilfreds og så kan man jo stemme anderledes næste gang, det er jeg nok ik den eneste der gør....håber jeg da ikke....jeg mener bare det er helt grotesk at regeringen laver sådanne indgreb, at jeg som dansk statsborger ikke selv må bestemme hvem jeg vil giftes med og at pengene også skal bestemme....

Gokinok
thaikurt1 skrev:
Man kan så naiv at man ikke vil ankende der er store problemer i ghetto og at det kun dreje sted kast imod ambulance og brandvæsnet.

Selv politi har svært ved at ophæve lov og orden.

Så er der de parti der tro at man løsninger problemet ved at give flere penge til ghetto så man lave mere socialarbejde
det har bare vis at det er ikke vej frem til at løse problemene.

Det går da udmærket synes jeg, det var vel bedre hvis de kunne håndhæve lov og orden!

Sorry Kurt, ku´ ikke lade være...Wink

Nej, de skal ikke ha´ flere penge, de skal tilbage til den møg-kultur de kom fra.

Angry

Doc Gok

chaingmai
Til hesthej soi 7, nej det kunne du ikke vide, men det borgelige danmark har aldrig villet den ,,lille" noget godt og siden de har lukket d.f. ind i varmen er det blevet endnu være

thaikurt1
har thaikurts kageblad ikke nogle eksempler på familiesammenførte fra 2010 der lever af overførselsindkomst, og som nu udgør en store fare for befolkningen i ghettoerne

Gamle dansk ordsprog som passe udmærker til dit svar.
Den der le sidste le bedst
Rolll

Da man oprette Facebook-gruppen 'Send en citronmåne til Dansk Folkeparti!', i sted for det bliv negativ for Dansk Folkeparti med de citronmåne har det vis det har givet masser af opmærksomhed desværre for dig ikke negativ er det blevet prostiv omtale af DF.

At man nu på Lokalavisen.dk fået skrabe spillet citronhalvmåner har 25.000 læsere forsøgt at skrabe sig frem til de tre citronhalvmåne. til Torsdag eftermiddag.

Som er blevet en god reklame for DF

http://lokalavise...19203/1051

Spring til debat: