Se indlæg
 Udskriv debat
Underskud i et samfund med overskud
thaikurt1
swed

Jeg diskuter aldrig med idioter, de trækker mig ned på deres niveau og vinder over mig med deres erfaring
Redigeret af thaikurt1 d. 16/11-2010 18:38

http://nej
Djan
thaikurt1 skrev:
swed

Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder over dig med erfaring.

Hvorfor er det idiotisk at undre sig over, hvordan en DF'er kan gifte sig med en thai?
Jeg undrer mig oprigtigt.
DF siger jo lige ud, at thai'er ikke er værdige til at komme til Danmark. Jo, måske de få thai'er, der har en universitetsgrad - og det er vist ikke flertallet i Isaan (hvor langt de fleste, der gifter sig med en dansker, kommer fra) , der har det.

Amagerdreng
Kære FCKguld. Jeg har intet indlæg lavet her så hvad snakker du om. Hold venligst mig uden for.

thaikurt1 skrev:

Jeg diskuter aldrig med idioter, de trækker mig ned på deres niveau og vinder over mig med deres erfaring

Thaikurt er et glimrende eksempel på en af de ghetto immigranter DF vil bekæmpe, han snakker ikke sproget der hvor han bor, ligesom han ikke bor i samme områder som de lokale, han følger nyhederne hjemmefra, i stedet for der hvor han bor, ligesom hans opfattelse af det samfund han forlod, er fastfrosset, så samfundet i hans øjne, ikke har udviklet sig siden han rejste.
I flertallets af DF vælger øjne, ligger han og knepper med en neger, fra en laver stående civilisation, som ikke er på højde med den danske.

jeg forstår godt at han har stemt på DF før, men at støtte dem nu, giver ingen meningDead
Redigeret af d. 16/11-2010 19:21

Webmaster
Synes tråden er gået over i lidt for personlige bemærkninger nu.
Tråden er derfor låst.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: