Se indlæg
 Udskriv debat
T v program om danskerne der leve i Thailand
Bjarne
Måske en sjat selvransagelse hos debattørerne også kunne være på sin plads. Det er sgu' lidt slapt af voksne (?!) mennesker at skulle råbe "Webmaster - kom og hjælp os med at opføre os ordentligt".
Hvor er det, kæden hopper af hos enkelte "debattører"? Handler det simpelthen om mangel på opdragelse?

bentmj
Om det er mangel på opdragelse, intilligens eller lavt selvværd ved jeg ikke, men noget er galt i visse indlæg.

Tilbage til tråden så var jeg inde og se omtalte tvprogram selvom den var halvgammel, og det var da lidt sjovt at se hvordan de 3 gutter lever i Thailand. Jeg var ikke helt enige i deres livsstil men det kommer jo ikke mig ved.

Nogen som så programmet på DK4 forleden med relationer til Thailand?
Kan den ses på nettet?

joensen
Nu streamer DR alle deres udsendelser i 1 megabit hastighed, og min forbindelse kommer aldrig over 900 kilobit.
Er der nogen der ved om der er andre muligheder for at se fjernsyn fra Danmark på anden vis gennem computeren.

thaikurt1
joensen

Jeg bo i thailand og har TOT som udbyder på internette. 100,0 Mbps.

hvad i går inde og se borgen uden problemer så kan der være dage hvor det er mulige at se noget

Jeg spørgsmål til dig ang internette

1 Hvem er de udbyder
2 Har du mulighed for en hurtig forbindelse
3 bo landet eller en stor by
4 via tele eller trådløs
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1
Jeg fandt måske nogen du kan bruge det er dansk tv

http://www.sedire...country/26
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Gokinok
Bjarne skrev:
Måske en sjat selvransagelse hos debattørerne også kunne være på sin plads. Det er sgu' lidt slapt af voksne (?!) mennesker at skulle råbe "Webmaster - kom og hjælp os med at opføre os ordentligt".
Hvor er det, kæden hopper af hos enkelte "debattører"? Handler det simpelthen om mangel på opdragelse?

JA!

Hvilken arrogance der dog ligger i dit spørgsmål!

Skal vi ha´ sparket en debat igang om eugenics, hva´?

Bor du ikke i Danmarkistan?

Så ved du vel også - som gammel erfaren journalist - at alt sejler, alt skrider, alt er i forfald, moralen, dyden, og OPDRAGELSEN især, den blev kidnappet af K. Helweg Petersen og Plan D60 eller hvad h.... de kulturliberale snigere og løgnere kaldte det... JO, nu kom det: "Blå Betænkning" eller noget lignende PH agtigt, de sku´ den onde lyneme klynges op sku´de!!Angry

Nå, det var opdragelsen:

Idag ser du de fabelagtige, næsten klonagtige resultater af det lort, velbekomme!

Doc. Gokinok
Redigeret af Gokinok d. 19/10-2010 21:59

Bjarne
Gokinok skrev:
Bjarne skrev:

JA!

Hvilken arrogance der dog ligger i dit spørgsmål!

Skal vi ha´ sparket en debat igang om eugenics, hva´?

Bor du ikke i Danmarkistan?

Så ved du vel også - som gammel erfaren journalist - at alt sejler, alt skrider, alt er i forfald, moralen, dyden, og OPDRAGELSEN især, den blev kidnappet af K. Helweg Petersen og Plan D60 eller hvad h.... de kulturliberale snigere og løgnere kaldte det... JO, nu kom det: "Blå Betænkning" eller noget lignende PH agtigt, de sku´ den onde lyneme klynges op sku´de!!Angry

Nå, det var opdragelsen:

Idag ser du de fabelagtige, næsten klonagtige resultater af det lort, velbekomme!

Doc. Gokinok

Dén lader vi lige stå et øjeblik og tale for sig selv.

Namprik
Jeg mener ikke at jeg gaar uden for traaden, tv. usendelsen er jo netop en udsendelse om en abegrotte, den omhandler farang from DK, jeg gentager lige mig selv,....Kan de sprog ? Boller de udenom med kranens accept ? saa var der vidst ikke flere ?
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Webmaster
Jeg har lige været inde og læse her i tråden - for første gang. Og hold da helt kæft for en børnehave igen igen. Ser ud til at vi i Admin må til at være lidt mere rundhåndet med hensyn til uddelingen af røde bær og sletning af indlæg - også når det drejer sig om at føre tråde på afveje.

Der er nu lagt en ny knap ind i hvert enkelt indlæg hvor alle brugere herinde kan rapporter indlægget til Admin hvis man mener indlægget bryder nogle regler i reglementet. Den funktion skulle gerne gøre det muligt for os at slå lidt hurtigere ned på indlæg som ikke hører til i de enkelte tråde eller her på siden overhovedet og brugere som ikke forstår at overholde reglementet.

Da vi selvfølgelig ikke kan gå ind og i krig med alle indlæg skrevet gennem tiden, så vil jeg foreslå at knappen benyttes fra nu af og i fremtidige indlæg af de brugere herinde som ligesom os i Admin er trætte af de utallige hundeslagsmål, forsøg på pis og papir, ødelæggelse af tråde, personangreb og så videre.

I håb om at vi kan få ryddet lidt op og få bragt fokus tilbage på det siden var tænkt til at handle om.

Tak.

- Admin -

I øvrigt god idé Bjarne kom med i indlæg 25.
Vil lige prøve at have den i baghovedet.
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2010 06:49
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Namprik
Fair nok med en stikker knap...................Skriver man noget lort, maa man ogsaa forvente at faa lorten tilbage......naa ja, det var jo det vi skal undgaa, tillykke med knappen !

Har jeg forstaet det rigtigt..eller ?
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
thaikurt1
Der er ikke de store problemer med at se tv via internette når det er
tv programmer fra andre lande.

Så snart det er dansk tv man godt vil se så er problemer fordi man ikke har et dansk ip nummer er der programmer kan se og mange man ikke har mulighed for se.

Så har man jo den mulighed at man kan købe en masse kanal man betale så vise det sig at du ikke få det du har betalt fra firma der er stor sandsynlighed for at man mister penge. hvis man ikke passe på og undersøger det firma.

Hvorfor skal jeg som danskerne ikke havde mulighed for at se alle dansk programmer via nette uden at jeg skal give penge til noget der
vise sig at være fup firma.

Webmaster
Problemet med lorten er at lorten ikke bare er mellem to personer, men den også påvirker og ødelægger en masse for en masse andre som gerne vil bruge trådene, indlæggende og siden seriøst og som andet end en side man lige besøger og smider et par latterlige indlæg på når man alligevel sidder og keder sig eller ønsker at lave lidt rav i den.

Så knappen er til at få luget ud i lortet. Kort sagt, læg lorten et andet sted end herinde.
Håber sproget var til at forstå.........
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Namprik
Har forstaaet, tak for din taalmod...........Smile

Jeg vil i fremtiden stramme ballerne.............
Redigeret af Namprik d. 20/10-2010 07:17
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
Gamba
Nu hvor det også der også bliver snakket om at se dansk TV i TH. Hvilken program eller homepage virker OK til at ændre lande IP. Har prøvet et par trial men syndes de er for langsomme.

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.welcome-inn.com
thaikurt1
Gamba
jeg synes det mærkelig at svenske og nordmænd ikke har problemer med at se der lands tv programmer.

Der er flere svenske og nordmænd ejet hotel der gør reklame for at man kan se tv hjemme fra.
Redigeret af thaikurt1 d. 20/10-2010 13:32

Gamba
Jeg har fået tilbudt svenske kanaler via parabol men det er mere til privat brug jeg vil se DK TV i TH. Jeg betaler stadig en del skat i DK så jeg syndes det ville være OK hvis DR ville åben til lidt udlands IP. Har prøvet nogle gratis danske PROXY og et par web programmer men syndes ikke det virker. Nogle bud og erfaring inden jeg skal opfinde den dybe tallerken.

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

joensen
Thaikurt1 skrev:
joensen

Jeg bo i thailand og har TOT som udbyder på internette. 100,0 Mbps.

hvad i går inde og se borgen uden problemer så kan der være dage hvor det er mulige at se noget

Jeg spørgsmål til dig ang internette

1 Hvem er de udbyder
2 Har du mulighed for en hurtig forbindelse
3 bo landet eller en stor by
4 via tele eller trådløs

1. CAT Telecom
2. Det ved jeg ikke
3. Jeg bor i en lille bygd (2000 indbyggere).
4. Trådløs Mobil. (dongle)
Jeg ved ikke om man kan få hurtigere mobilt internet, jeg kan se Tv avisen på min telefon fraa mit hjem, min telefon har IAS simkort.
Jeg har læst noget om at DR vil lave en langsommere forbindelse, fordi der er mange i udlandet der ikke har så god forbindelse.

Boes
Prov denneher, omkr. 1000 Mb stream
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Gamba
Boes skrev:
Prov denneher, omkr. 1000 Mb stream

Hvis du kan du se DK TV i TH. Kan du oplyse hvilken udbyder af Proxy server eller software du bruger. Det lader til dem jeg har brugt ikke kan bruges til DK TV selvom de viser jeg har dansk IP. Håber du eller nogen kan hjælpe mig lidt der.Smile

thaikurt1
Ja via pc men det er begrænse af programmer jeg kan se af dem Dr 1 har på deres hjemmeside. pga af id adressen skal være dansk det er det problemen vi son bo her.har

Jeg har UBC så jeg kan se masse af programmer men jeg godt lide at se danske dokumentaren programmer .men det er svært her igen dk ip adresse der spærre for det.

Men så længe jeg har mulighed for at se borgen og nogen gamle danske serie kan jeg ikke klage.

Jeg var inde og se på DR update det overraske mig den var som at se det på tv nogen gang hakke den at man opgive at se det

PS er der nogen af jeg der bo her som se borgen og hvad synes i om den.

Jeg synes igen har DR 1 rammet plet det er god det handel om noget få danskerne ved hvad der forgår det er super godt

Hvis der nogen der har se den må man godt komme med hvad man menige om borgen ?

Spring til debat: