Se indlæg
Pattaya hadere
|
|
goldwing |
Lagt på d. 14/10-2010 08:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
thjaa skrev: goldwing nu er det sordan at jeg aldri er blevet tage roeven af verken en go go pige eller en lady bow da jeg ikke kunne finde paa at gaa til dem saa simple bliver man fri for at blive snydt det jeg siger er at det er sku da skide soend at nesten 1 mill af befolking er noed til at sprade ders ben for at kunne leve og det system er i med til at holle igang med at komme i byen og koebe den ene kvinne efter den anden og ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv man hoere jo gang paa gang vordan en famile skyller penge vaek og den enste maade at faa det betslt er at sende der 16/18 aar datter til Pattaya eller et andet sted som nana i bangkok for at sprade ben og det kaller jeg bestemt SEX SLAVE vis der ikke var nogen koeber vil der heller ik vare nogen der selger dem.. Altså .... Jeg er af den opfattelse at pigerne vælger dette job frivilligt, og for at sige det kort og godt PENGE PENGE, er alt der betyder noget for en Thai,...... og gerne hurtige og nemme penge. Mange af disse piger kunne arbejde på fabrik eller lign. job, men de gider ikke, og derfor er det de dovne tøser som smutter til f.eks. Pattaya, Bankok, Hua Hin, Phuket, Patong hvor de store turiststeder befinder sig, her kan de ligge på ryggen og tjene mere end på fabrikken. SÅ SEXSLAVER ER DE IKKE ........... MEN DOVNE TØSER DER KUN GIDER AT LIGGE PÅ RYGGEN. Mange af disse piger tror lykken er fundet hvis de kommer med en farlang hjem til hans land, men når hverdagen kommer, og der stilles krav om sprogskole, og derwfter arbejde til fælles husholdning............ ja så kommer skilsmisserne mange gange.... desværre. |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 14/10-2010 08:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
fckguld skrev: sank skrev: Hader ikke Pattaya , hader heller ikke de beskidte tarvelige klinikker på vesterbro , men ligesom hvis en ven kunne vælge mellem en gammel skoda med hul i bunden eller en fabriks ny - ville jeg råde ham til tage en ny. på den anden side vil jeg sige uden pattaya , var vi mange der så skulle se på alle de uheldige skæbner der vælger byen - så tak for der er et sted - så vi kan være i fred , TAKEn tråd for Eksperterne namprik, dutling68, fckguld, moon, jay, payanak og en del flere som har oplevet byens negative sider ? må vi amatører hvad der har udløst jeres viden og hvad jeres oplevelser har været ? og hvor længe har i opholdt jer i byen FORTÆL FORTÆL og hvor i landet opholder i jer nu ?? Lad os amatører høre og muligvis lære kom frem mvh "Hader ikke Pattaya" - pffff sikke noget pis at skrive. Indenfor den seneste 1½ måned har du haft mindst 15 hadefulde indlæg mod byen. |
|
|
sony |
Lagt på d. 14/10-2010 08:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
natty skrev: Er det iøvrigt ikke påfaldende at ikke et eneste dansk charterselskab, hvad jeg ved af tilbyder ophold i Pattaya? Men det gør de til patong, som ikke er en skid bedre end pattaya hvad angår sexindustri og kriminalitet, så lidt dobbeltmoralsk er de vel Redigeret af sony d. 14/10-2010 08:49 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/10-2010 09:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Rigtigt sony, men det viser jo bare hvilket dårligt ry Pattaya har i den brede befolkning, at de ikke beskriver/har byen som en destination. |
|
|
sony |
Lagt på d. 14/10-2010 10:19
|
Jamen natty hvorfor er phuket/patong så ikke også bandlyst hos de forskellige rejseudbydere? Jeg kan nu ikke se nogle forskel om det er pattaya eller patong/phuket kriminaliteten er vel ligeså slem om det er det ene eller det andet sted, tjaaa vi kan jo også tage bangkok med for den sags skyld eller hua hin også der er også mange turister der skaber sig sindsygt. Ps eller det kunne tænkes at dengang de stoppede med at flyve gæster til pattaya sendte de dem til phuket i stedet for. Og nu i dag er der blevet overrendt med de forskellige sexturister i patong, karon, kata og de andre beach. Redigeret af sony d. 14/10-2010 10:30 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 14/10-2010 10:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
sony skrev: hvis man ikke kan se forskel på pattaya og kata, måske man skulle blive hjemme-
Jamen natty hvorfor er phuket/patong så ikke også bandlyst hos de forskellige rejseudbydere? Jeg kan nu ikke se nogle forskel om det er pattaya eller patong/phuket kriminaliteten er vel ligeså slem om det er det ene eller det andet sted, tjaaa vi kan jo også tage bangkok med for den sags skyld eller hua hin også der er også mange turister der skaber sig sindsygt. Ps eller det kunne tænkes at dengang de stoppede med at flyve gæster til pattaya sendte de dem til phuket i stedet for. Og nu i dag er der blevet overrendt med de forskellige sexturister i patong, karon, kata og de andre beach. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
sony |
Lagt på d. 14/10-2010 10:57
|
Jeg er godt klar over du er så hjernevasket så du kan ikke se ud over din næsetip. Nå nej hjernevasket kan du ikke være for så skal man have en hjerne jo.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Namprik |
Lagt på d. 14/10-2010 11:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Det er sq da de samme dumme og ubegavede gimper uagtet hvor man gaar hen, Pattaya er bare mere BIIIG.
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
Lagt på d. 14/10-2010 11:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sony sådan snakker vi ikke til hinanden her, det er i orden at være uenige, men du behøver ikke at svine folk til. rød prik givet admin |
|
|
sony |
Lagt på d. 14/10-2010 11:47
|
Ja ezal det er i orden med den prik, men så forstår jeg bare ikke ham fckguld gang på gang kan undgå den. Og hvor mange gange har han ikke fået at vide han ikke skal råbe herinde, men det må man åbenbart godt. Men vil da gerne undskylde for mit ordsprog, lige den her gang overfor ham, men jeg mener bare han sviner folk til mange gange. Så fra nu af skal jeg nok lade være at svare ham. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 14/10-2010 11:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
sony skrev: Ja ezal det er i orden med den prik, men så forstår jeg bare ikke ham fckguld gang på gang kan undgå den. Og hvor mange gange har han ikke fået at vide han ikke skal råbe herinde, men det må man åbenbart godt. Det minder lidt om børnehaven. Hvorfor må Per Olaf, når jeg aldrig må? griner højt... Ok, måske ikke lige børnehave, men så anden klasse da |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 14/10-2010 12:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Hvor blev Skeptikerens meget, meget ubehagelige svar til FCKGuld af? Sku han lige reddes paa stregen, med 2 baer, for det moegbeskidte indlaeg var da lige til baer ell. ud af vagten?! Jeg ved sgu ikke hvad det er i forsoeger med jeres ekstreme censur p.t., et nyt forum for spejderdrenge? Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 14/10-2010 12:06 |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 14/10-2010 12:08
|
Hold da helt kaeft du ser ud, er det canabisen fra underboen der traenger op igennem de roegfarvede gulvbbraedder ? Den lille joint du i munden har, den kan man sq da ikke se saa vissen ud af........... Redigeret af Namprik d. 14/10-2010 12:11 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 14/10-2010 12:14
|
Ja, det er den onde lyneme ikke til at holde ud med al det passive tjald, vaerst med oejnene, isaer naar jeg samtidig skal ha' et sniff lattergas! Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 14/10-2010 12:15 |
|
|
MM |
Lagt på d. 14/10-2010 12:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Efter alle disse skriverier omkring Pattaya, får jeg da næsten lyst til at besøge byen,.
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 14/10-2010 12:17
|
Ja, man faar da helt lyst til en tur, tjek her: http://www.pattay...dicts.com/ Kan man virkelig blive afhaengig af det stads? Dr. Gonzo |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 14/10-2010 12:22
|
Find your thai beauty today !
Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 14/10-2010 12:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
det jeg siger er at det er sku da skide soend at nesten 1 mill af befolking er noed til at sprade ders ben for at kunne leve og det system er i med til at holle igang med at komme i byen og koebe den ene kvinne efter den anden og ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde faglanger vis de virklig selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv man hoere jo gang paa gang vordan en famile skyller penge vaek og den enste maade at faa det betslt er at sende der 16/18 aar datter til Pattaya eller et andet sted som nana i bangkok for at sprade ben og det kaller jeg bestemt SEX SLAVE vis der ikke var nogen koeber vil der heller ik vare nogen der selger dem.. Kære thjaa Vågen dog op tro du at hvis der ikke var en grund til at de tage til Pattaya for at arbejde på bar o.s.v. er for deres fornøjet skyld De fleste af dem der arbejde skyldes at hun er måske blive skilt fra sin thai mand eller at han har fundet en ny kvinder eller at manden har sendt kvinde til Pattaya for at arbejde så er dem der arbejde for på den måde at tjene penge eller for at finde sig en forsøger. Jeg vil tro at fleretalet af kvinder er dem som har et eller flere børn de skal forsøge. Der er også de kvinder der har hørt fra andre her er der mulighed for at tjene penge ved at går med mænd Eller at de i landsbyen se at de har råd til at bygge et hus og penge. Det man så glemme at fortælle kvinde er at kommer til at bo på et rum sammen med flere kvinde og at hun kan kommer til at arbejde op til 10 time om dagen 7 dage om ugen for en løn der kan være 1500 og rest skal hun tjene vil at gå med mænd hjem. Kvinder har ikke andre muligheder da der ikke noget arbejde til hvor de bo. Tro du at de ikke med bløde hjerte de skal forlade deres børn hos familien, tro du ikke at de hele ville blive hjemme os deres børn. Jeg forstå godt at kvinde vælge at tage til Pattaya hvem vil ikke søge for at ens børn. Redigeret af thaikurt1 d. 14/10-2010 12:39 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
MM |
Lagt på d. 14/10-2010 12:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Ja, så kan man vel gå hen og se ping pong show, mellem alle stjernerne http://gizmodo.co...years-away |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 14/10-2010 12:41
|
Kurt. Du forstaar, du forstaar intet. En kvinde med hjerne vil da aldrig saelge sig selv, nae du at ha' et job hvor man skal haelde saed fra adskellige gange om dagen, det er fordi at man er dum eller bare pisse doven, selv tror jeg begge dele.......man kan godt forsoerge sig sel og et lille barn ved et alm. job ! Vroevl af vaerste skuffe.........fra din pc...... Jeg kan gaa paa vandet !
|
Spring til debat: |