Se indlæg
 Udskriv debat
Fjern så de børn fra flyet!
Peder1968
Børn og voksne der larmer, fulde, fede, ildelugtene mennesker, folk der ikke tager hensyn til man vil sove o.s.v o.s.v.....
Jeg er enig det er TRÆLS når man bliver generet.
Men handler det ikke også om man er blevet tvunget ned i en sadindåse af en flyvemaskine? Man er træt pga. den lange rejse. Man føler folk er lige lovlige tætte på en. Flyvemaskinen larmer osv. Sagt med andre ord man er nem til at blive irritabel over for bare den mindste ting.... Wink
I fremtiden kan man sikkert betale et ekstra tillæg for billetten for at slippe for: børn, fede mennesker, rødhårede, folk der lugter osv. Grin

Peder1968
PS pointen er vi alle gerne vil til Thailand; både den fulde, tygge, rødhårede, barnets mor o.s.v. Smile Smile
Redigeret af Peder1968 d. 01/09-2010 21:59

FCKdk
Helt enig!!!! Fulde svenskere og (ondskabs)fulde jyder, er meget værre end børn på et fly....Pfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

natty
men danskere drikkere meget mere end svenskere, så fordomme er der mange af.

jesperfrb
Kan I ikke klare turen, så køb dog Buisnese Class billet, eller rejs over singapore på første klasse!
Det er der ikke mange børne familier der har råd til!Til hest
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Nuk
Hvis man kan blive irriteret over børn, fulde mennesker eller andre oplevelser i flyet, så er det på tide at komme til Thailand og lade stressen og al det fjendtlige blive i Danmark.
Hvorfor blive irriteret, hvorfor ikke være glad for at være havnet på netop det fly som nu om kort tid vil bringe dig til Thailand og alle de dejlige oplevelser der venter dig her.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

jimmikoldenborg
Jeg har fløjet til Thailand mange gange med mine børn. Den yngste var 4 måneder da vi første gang fløj til Bangkok.
HUSK NU!!! Vi forældre synes heller ikke det er skide skægt når vores børn græder, og ikke kan sove.
Heldigvis har mine børn været glade for at flyve, så larmen har været minimal fra vores side, men jeg kender fornemmelsen af at man er nervøs for hvad andre nu tænker....

Jeg synes selv det er piss..... hamrende irriterende hvis der står en 5årig og river i mit sæde, eller får lov at hoppe i sit eget sæde så det hele gynger!!!! Når det så er sagt, så er min erfaring at langt de fleste forældre er gode til at tage sig af deres børn. Og skulle man komme ud for en familie der går over stregen (altså hopper i sædet osv), så sig det da på en pæn måde til dem!! Og hjælper det ikke, ja så kan man da altid vende sig om og råbe bøhhhhh så ungen ikke tør rykke sig ud af sædet de næste 10 timerPfft

Et barn der græder, men hvor forældrene trøster osv, kan man jo ikke stille noget op med. Ørepropper i ørene og glæd jer til at i er på vej til verdens dejligste land!!!!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
mugge
Utroligt at folk som selv engang var barn,kan være så snæver synet og egoistiske. Hvem skal man næste gang "gå" efter ? De tykke? dem der lugter? eller måske bare ham der har en gul trøje på? Latterligt og siger vist mest om dem som ikke mener at børn er mennesker med ret til at være på jorden sammen med voksne.
Et forslag : Hvis man så mener at ens liv er ødelagt og lagt i ruiner at et barn i et flysæde..så køb dog en 1.klasses billet og slå sædet fuldt ud ned og sov..men nåååå nej der kommer vel også et barn ved siden af, og tuder og at mælken ikke er varm nok!!
Get a life grumpy old men!

ubon lynge
Kan man ikke tåle der er børn med, så syntes jeg man skal blive hjemme, eller finde en anden måde at rejse på.
Har i ikke selv været barn engang.
Ubon.

Pibe

Namprik
[i]Kan man ikke taale foraeldre der ikke har styr paa deres yngel, saa maa man give dem en paatale !Til hest
Redigeret af Namprik d. 02/09-2010 10:13

www.isaan-house.com
bentmj
Ubon og mugge i har helt misforstået hvad der er sagens kerne.

Ubon skriver meget meget klogt "Har i ikke selv været barn engang" puha den var svær at komme udenom, men jo lille ubon det tror jeg de fleste har været, måske endda alle og det var rigtigt flot du påpegede det, godt gået.

Mugge det har ikke noget at gøre med hvad klasse man flyver på, men om at opdrage børnene så alle andre også har glæde af deres selskab, og så har det noget at gøre med at vise respekt over for andre.
Skal vi ikke opdrage vores børn til at vise respekt overfor andre?
Det gør vi med vores lille pige men det kan da godt være det er forkert.
Jeg ved godt at børn i DK opdrages til at være små primadonnaer og små egoister, men derfor behøver det jo ikke være rigtigt.

Selvfølgelig skal børnefamilier også kunne flyve, men derfor kan man godt vise respekt for andre i flyveren.
Inden i overfalder mig vil jeg lige sige at jeg elsker børn og de har altid fyldt meget i mit liv.

mugge
Hejsa Bentmj, kan ikke være mere enig med dig mht opdragelse. Vi har selv 3 børn, godt nok teens nu, men opdragelsen var der,og vi havde aldrig problemer. ( nok mere faderen som var en smule jalou når thai stewardesserne tog pigerne op og gik rundt med dem :-) ) Nej det jeg vil hen til er, at et spædbarn eller barn på 1-3 år som får ondt i ørene kan du jo endnu ikke opdrage til at sidde pænt. Her er det naturens lov som stadig er gældende. Enig i at opdragelse er alfa omega men men men 11 timer er lang tid i en flyver for en voksen, så tænk på hvor lang tiden er for et barn..som jo i forvejen er omringet af voksne, som er igang med at være ligeglad med børnene, fordi de skal hælde alle disse gratis sjuser i hovedet.
Plus det, at det er svært for børnene i flyveren at finde nogen at snakke med, da de fleste der sidder i flyveren er en hær af ældre mænd som nok ikke lige ønsker at dele selskab med børn...
Men ja opdragelse hjælper en hel del - og her kan man altså se, der er en del som nu er voksne der IKKE har fået det.

sony
Hejsa Mugge

Ikke fordi jeg har noget imod der er børn med i flyet, tvært imod mange gange er det festligt, men jeg må indrømme jeg syntes det er synd for babyen skal med på så lang en flyvetur. Og hvad får sådan en lille baby ud af turen? Selvfølgelig er der en anden mening med at tage en baby med er det ok, men hvis det kun er på ferie er det efter min mening synd og man skulle vente til barnet er blevet større.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

bentmj
Hej Mugge.

Er 100% enig med dig i dit indlæg i nr.52.

jesperfrb
sony skrev:
Hejsa Mugge

Ikke fordi jeg har noget imod der er børn med i flyet, tvært imod mange gange er det festligt, men jeg må indrømme jeg syntes det er synd for babyen skal med på så lang en flyvetur. Og hvad får sådan en lille baby ud af turen? Selvfølgelig er der en anden mening med at tage en baby med er det ok, men hvis det kun er på ferie er det efter min mening synd og man skulle vente til barnet er blevet større.

Dvs at man efter din menning ikke kan holde ferie i Thailand eller andre steder man skal flyve til, fordi man er
blevet forældre til en baby! Man kan da som forældre da ikke bare blive hjemme til at "du/I" syntes at de er gamle nok til at flyve! Børn er da velkommen ombord!

Namprik
Enig med Sony.

En baby med til Thailand ( varme ) er " dyrplageri "
Violin

www.isaan-house.com
jesperfrb
Nu læser jeg det ikke lige som at det kun er til Thailand børn ikke er velkommen ombord. Det må da vel gælde alle flyvninger! Så om det er til varme eller kulde er vel ligegyldigt!
Det handler som jeg ser det om børn/baby kan flyve uden at i gamle mennesker bliver irriterret over dem! Det skal jo også gælde ruten Bkk-Cph! Og alle andre ruter for den sags skyld!Til hest

sony
jesperfrb skrev:
sony skrev:
Hejsa Mugge

Dvs at man efter din menning ikke kan holde ferie i Thailand eller andre steder man skal flyve til, fordi man er
blevet forældre til en baby! Man kan da som forældre da ikke bare blive hjemme til at "du/I" syntes at de er gamle nok til at flyve! Børn er da velkommen ombord!

Det er ikke noget med mig at gøre, jeg har intet imod børn der er med i flyet, syntes bare det er synd for den lille, bare fordi forældrerne absolut skal på ferie, så må de tage en kortere tur. Det er faktisk barnes tarv jeg skriver om.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Funnyboy
Jeg forstår heller ikke at der ikke er lavet en form for "lege" rum til ungerne. Det kunne vel ikke være så svært at lave en lille rutschebane eller en "sandkasse" bagerst i flyet de kunne lege i.
Bare skærme den bagerste 10 rækker af med et forhæng hvor der så var måske lidt mere plads til ungerne kan lege og hvor der gerne må larmes mere end der må oppe i midten af flyet.

Jaja det er så shit happends hvis man ikke har børn og bliver tildelt en af de pladser. Men det er jo det samme som DSB har i deres tog med familie kupeen.
Der har de et lille område med plads til børn og der er et ekstra stort toilet lige ved hånden når der skal skiftes ble. Og der er også lavet plads til barnevogne. Det burde være muligt at lave det i et fly også.

Så kan vi andre hængehoveder sidde i fred oppe i midten af flyet istedet for.

ubon lynge
Lille bentmj. vise respekt for andre i flyveren. Det troede jeg alle skulle, Men sådan er det bare ikke i den rigtige verden, men vi kan jo blive ved at skrive om det med børn fra nu og til ??? Hvad så med alle de andre voksen mennesker, som burde vide hvordan man opføre sig, men som skal løbe rundt i flyveren for at holde sig igang, mellem alt det alkohold der også skal ned, hvad med ham som sidder 6-8 rækker fra dig, som snorker og holder i andre vågen, vi kan jo blive ved.
Jeg er næsten sikker på at flyselskaberne nok selv skal finde ud af hvad og hvornår der skal gøres noget.
Ubon.

Pibe

Spring til debat: