Se indlæg
Reglementet og kritik af Kongehuset
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 11:57
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
SteenJ Kan du ikke forklare dit helt ærlige udbrud. Kun du forstår hvad andre mener. Eller har jeg taget fejl, for dit indlæg gør da intet til en positiv debat, men måske er det for dig ligegyldigt |
|
|
Lagt på d. 30/08-2010 11:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
SteenJ censur er altid et kontroversielt emne som frembringer store følelser. Personligt hælder jeg til at folk selv burde være voksne nok til at vide hvilke ting der kan få denne side evt censureret i Thailand, og jeg håber folk vil være voksne nok til at tænke sig om inden de poster direkte skadelige ting. Ved dog ikke om det er en realitet at folk selv kan finde ud af dette. Bekker, hvad har Vandango med denne tråd at gøre? Og nu hvor du selv nævner positiv debat, burde du lige læse dine egne indlæg igennem en ekstra gang. Redigeret af d. 30/08-2010 12:11 |
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 12:00
|
Det der jo er et stort problem på en side som Kims. mange gange er, at der åbenbart er for mange der sidder i Danmark og ved det hele.. Gud bedre de kloge og klogere, ja sådsan er det vel SteenJ et eller andet |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 30/08-2010 12:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Sig mig er det hele ikke i bund og grund en tanke om RESPEKT for vores koner (os der er gift med en thai) og KONGEN af Thailand ikke at hverken snakke eller skrive dårligt om Thailand generalt. Lige så vel som hvis du evt laver noget forkert i Thailand (feks maler på kongens billeder) (sket før) jamen så er du jo TOTALT uden respekt for ham og landet i sig selv. Men nyde din thaikone og ikke vise respekt for både hende og Thailand "GØR DU DET" ??. Det er såre enkelt. "VIS RESPEKT FOR ALT OG ALLE" og gør du det jamen så smiler verden (måske igen til dig.) |
|
|
Lagt på d. 30/08-2010 12:29
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Amagerdreng skrev: Sig mig er det hele ikke i bund og grund en tanke om RESPEKT for vores koner (os der er gift med en thai) og KONGEN af Thailand ikke at hverken snakke eller skrive dårligt om Thailand generalt. Lige så vel som hvis du evt laver noget forkert i Thailand (feks maler på kongens billeder) (sket før) jamen så er du jo TOTALT uden respekt for ham og landet i sig selv. Men nyde din thaikone og ikke vise respekt for både hende og Thailand "GØR DU DET" ??. Det er såre enkelt. "VIS RESPEKT FOR ALT OG ALLE" og gør du det jamen så smiler verden (måske igen til dig.) forskellen ligger i lovgivningen i Thailand. Selvfølgeligt skal vi også kunne skrive om de negative sider i Thailand, for dem er der mange af, ligesom der er negative sider ved at bo i Danmark. I Thailand er det bare forbudt ved lov at skrive dårligt om kongen (som det faktisk også er forbudt ved lov her i DK at fornærme vores dronning, loven bliver bare aldrig brugt) |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 30/08-2010 12:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Det HAR intet med lovgivningen at gøre. INTET. Det er og blir en sprøgsmål om RESPEKT for din om verden. Ville du/i evt finde sig i at jeres familie blev svinet til et eller andet sted. Om det er mundligt eller skriftligt. Så er det TOTALT respektløs at gøre dette.(men mindre det er ansigt til ansigt) Selvfølgelig SKAL men respektere lovgivningen når der er en sådan og det i hele verden. |
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 12:42
|
Kære Ezal Godt gået, men jeg vil trods alt vove den påstand, at du ikke mener hvad du skriver, for så er der da et kommende problem på denne side. Lad os da for pokker være ærlige, så vi kan sige... Kongen og kongehuset er fredet, så kan alle ikke bare lade det være der. Vi er da mange der vil savne denne side, hvis fjolser, som jeg, og andre ikke kan indordne sig under de gældende regler. Lad nu være med at gøre problemet større end det egentligt er...... Redigeret af bekker d. 30/08-2010 12:43 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 30/08-2010 12:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Jeg har valgt at DTW ikke skal skal risikere at blive blokeret, det selvom min nærmeste Thaivenner, ikke har nogen fidus til den Thailandske Konge, fordi han aldrig har gjort noget godt for dem. De respekterer ham, men så heller ikke længere. PS. jeg troede alle thaierne elskede ham, men sådanne står det åbenbart ikke til. |
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 13:08
|
Vandango. Dit sidste indlæg mener jeg du skulle have under hovedpuden, for det forklare jo bare Kims intentioner om, at vi ikke kan tillade os alt. Du er da og vil vel altid blive en sådan person, som hele tiden prøver at følge den postive strøm. Du vil selvfølgelig altid med dit livssyn komme ud for anderledes tænkende. Vi er jo ikke alle pædofile, som andre. Det så vi jo med dine udbrud og fremstilling af den uskyldige familie fader... Man må da håbe du tør tale med ham, altså hvis du tør komme til Pattaya igen.... Jewg taler selv med ham i næste uge, og vi vil alle finde en løsning... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/08-2010 13:15
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
bekker skrev: Du er da og vil vel altid blive en sådan person, som hele tiden prøver at følge den postive strøm. Du vil selvfølgelig altid med dit livssyn komme ud for anderledes tænkende. Vi er jo ikke alle pædofile, som andre. Det så vi jo med dine udbrud og fremstilling af den uskyldige familie fader... Man må da håbe du tør tale med ham, altså hvis du tør komme til Pattaya igen.... Jewg taler selv med ham i næste uge, og vi vil alle finde en løsning... Nu har i både i replikboksen og i en anden tråd fået et vink med en vognstang om at stoppe jeres person-fnidder her i siden. Men det skal åbenbart fortsætte til trods for henstillingerne, så jeg ser ingen anden udvej end at tildele et rødt bær for at fortsætte efter henstillingerne er givet. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 30/08-2010 13:18 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 13:34
|
Fint nok med mig, men jeg undres en smule over, at du siger I, og jeg skal være den eneste der skal have jordbær til aftensmad. Går da ud fra webmaster, at dette er en fejl, eller er der personlig særbehandling for andre. |
|
|
bekker |
Lagt på d. 30/08-2010 13:58
|
webmaster med fare for endnu et rødt bær, og med erfaring for, at du har været på og set min meddelelse, undre det da en lidt, at der skal laves positiv særbehandling. Jeg midforstår måske noget |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/08-2010 13:58
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
bekker skrev: Fint nok med mig, men jeg undres en smule over, at du siger I, og jeg skal være den eneste der skal have jordbær til aftensmad. Går da ud fra webmaster, at dette er en fejl, eller er der personlig særbehandling for andre. Nej det er ikke en fejl. For det første begynder du allerede i indlæg 39 med at drage Vandango ind i det og endda til trods for Vandango overhovedet ikke på det tidspunkt havde deltaget i tråden. Desuden er det dig som fortsatte med det person-fnidder efter at I begge var anmodet om at stoppe det her på siden. Derfor et rødt bær til dig alene og såfremt der er noget du er utilfreds med eller ikke forstår så bedes du melde ud med det med det samme i stedet for at drive gæk med os andre og gøre alt for at sabotere forsøget på at have en brugbar side for folk som har en interesse i Thailand. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 30/08-2010 14:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
En lukning af DTW-siden i Thailand vil betyde et stort tab, for os der er fastboende. - Som gammel mediemand er jeg naturligvis imod et forbud mod ytringsfrihed, men som flere, bl.a. Abekatten fremhæver, så er ytringsfriheden også under ansvar..! Her i Thailand er det forbudt, at kritisere/nedgøre og tilsmæde de kongelige - det burde vel være en lille ting, som vi fastboende nemt burde kunne acceptere og leve med... I tråden/debatten her, viser det sig jo åbenlyst. at flertallet af medlemmerne er dansk-bosidende, og vil faktisk "skide" på os fastbosiddende, blot for at bibeholde en ytringsfrihed, der stort set ikke, rent lovmæssigt, er anderledes end i Danmark... Fatter heller ikke, at et medlem, bosiddende og arbejdende i Bangkok, her i tråden, groft har overtrådt loven der ikke alene kan betyde bestandig udvisning, men også langvarigt fængselsophold... Stop dog den hetz mod et kongehus, der ikke modtager såmeget som 1 baht fra folket, men til gengæld øder ud af formuen til hjælp for den fattige befolkning.. Min klare udmelding er, at DTW bør indføre censur - men frygter det er for sent... Redigeret af bangkoknielsen d. 30/08-2010 14:35 |
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/08-2010 14:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej BRAVO bangkoknielsen Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 30/08-2010 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Når jeg læser hvad, dette foreslag fra admin. kan føre til, kan jeg da sagtens se for mig sitet kunne blive blokeret af de myndigheder der har muligheden. Personligt ville jeg da have blokeret flere af de indlæg den afstemning har medført....hø hø
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 30/08-2010 16:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Nu må i sgu lige vågne op, og give hesten et klap ! Blokeringen af internetsider i Thailand vedrører ikke kun kongehuset ! Det drejer sig om Alle internetsider der skriver om dagens virkelighed i Thailand !!... det være sig den nuværende regering, kongehuset , rødskjorter , militær , Taksin , bolig/timeshare scam, mord på faranger osv.. Hvis man på DTW er bange for en blokering, er man nødt til at inføre censur på alle nyheder/artikler omhandlende disse områder ! Tror ikke, mange ønsker dette ! At sammeligne indlæg her på siden med Muhamed krisen og underskud på betalingsbalancen..er helt ude i skoven ! At tro DTW, nogensinde har været i farezonen er ren manipulation fra visse medlemmer !!... der oppisker en unødvendig frygt !... Men måske er Dtw netop nu, på vej ind i farezonen, da trusler om anmeldse til de Thailandske myndigheder er begyndt at dukke op her på siden, fra dobbelt profiler bosiddende i de kriminelle badebyer syd for Bangkok. Jeg vil tro årsagen til afstemmingen skyldes, en strøm af mail og trusler til administratorene på DTW , som er kommet fra en lille håndfuld af nikkedukker og ballademager som åbenbart har et horn i siden på medlemmer af DTW, eller bare ønsker at lave rav i den !! Vågn op ! [img]http://img409.imageshack.us/img409/8933/thaiinternetcensorshipg.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 30/08-2010 16:11 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 30/08-2010 16:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Kære Bangkoknielsen - og andre logisk tænkende. Tillad en anden, gammel mediemand at bemærke, at jeg snart er ved at brække mig over ytringsfriheden. Siden et par dårlige bladsnedkere på en avis i Viby kvajede sig, fordi det da lige skulle prøves, og "vi har jo ret til", er en del af befolkningen begyndt at skrige "ytringsfrihed" i tide og ikke mindst i utide. Jeg ville ønske, at vi kunne markedsføre retten til at holde kæft med lige så voldsom power. Og i tillæg "respekten for andre". Den eksisterer efterhånden ikke hos ret mange. Og åbenlyst heller ikke blandt mængden på tågehorn på DTW. Nogle af tågehornene har ikke begrebet, at thailandske myndigheder kan være fuldstændig ligeglade med dansk lovgivning om ytringsfrihed. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 30/08-2010 16:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Rav i den, det klare du ganske udemaerket selv. At det ikke kun er blokeringer af sider der ang. kongen er vi nok godt klar over, men det ene legalisere vel ikke det andet. Som man kan laese sig frem til er det nu nok alligevel sider med indlaeg som dine der foerst kommer paa listen. Men sig mig en ting Sabai, hvad faar du ud af at goere grin med de royale ? Haaber at faa et fornuftigt svar. |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 30/08-2010 16:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Det var da lige som pokker Sabai sabai - Hvor har du de oplysninger fra? - Vil meget gerne vide det, naturligvis med dokumentation, som det kræves under ytringsfrihed, selv i DK.... Naturligvis får du betaling hvis oplysningerne er stålfaste - kontakt mig på PB... |
|
Spring til debat: |