Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand topper familiesammenføringsliste
Fido
b_j3ns3n skrev:
jeg snakker om at re alle over en kam.. som de fleste danskere gør når det er muslimer vi snakker.. kan være thaier gør det samme når de snakker faranger..

så man kan sagtens sammenligne faranger i thailand og muslimer i danmark..

Jensen, hvor stor en andel af farangerne i Thailand bliver forsørget af de thailandske skatteydere?

Angel
One man's ceiling is another man's floor

b_j3ns3n
Fido vis du læser lidt længere tilbage kan du se at jeg ikke har noget mod at man smider folk ud af landet som intet bidrager med, og du vil samtidig forstå pointen med mit indlæg..
(måske)
vis du ikke som så mange andre, er overbevist om at alle muslimer er dumme og farlige
Redigeret af b_j3ns3n d. 05/08-2010 15:18
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
PS med din avatar (fido) burde du måske have lidt mere forståelse for netop mit indlæg Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Fido
b_j3ns3n skrev:
PS med din avatar (fido) burde du måske have lidt mere forståelse for netop mit indlæg Wink

Jensen, jeg kunne ikke drømme om at diskriminere folk p.g.a deres religiøse overbevisning - jeg er principielt modstander af enhver form for religion - dog anser jeg islam for at være specielt fordummende. Prøv at rejs en tur ud i verden og se hvilket udviklingsstadie landene som praktisere denne "fredens religion" befinder sig på.

sony
Fido skrev:
b_j3ns3n skrev:

Jensen, jeg kunne ikke drømme om at diskriminere folk p.g.a deres religiøse overbevisning - jeg er principielt modstander af enhver form for religion - dog anser jeg islam for at være specielt fordummende. Prøv at rejs en tur ud i verden og se hvilket udviklingsstadie landene som praktisere denne "fredens religion" befinder sig på.

Det sidste her fido kan jeg fuldt ud tilslutte mig, religion uanset hvilken er fordummende mere eller mindre, men ok jeg er også ateist og ikke medlem af nogle kirker af nogle slags. Behøver heller ikke at rejse ud i verden for at se hvor dumt islam er, bare se herhjemme det klare de fint.

Men underligt tager du til tyrkiet opføre de sig sgu ikke sådan som de gør herhjemme, har da haft en dejlig ferie der uden at man oplevede det som de praktisere herhjemme. Så jov der findes søde muslimmer også.
Redigeret af sony d. 05/08-2010 15:53
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
Jeg forstår simpelthen ikke at der er så mange udlændinge fjendske på dette forum som der er. Man skulle tro at det at man har en ægtefælde fra et andet land ville åbne ens øjne lidt overfor nuancer og andre kulturer. Men det er tydeligvis ikke tilfældet her på siden og også en af årsagerne til at jeg har følt mig nødsaget til at oprette en ny profil her på sitet, da den oprindelige var for tæt på mit rigtige navn.

Men holdningen herinde afspejler nok meget godt den ensidighed debatten har taget her i landet. Det er efterhånden ikke velset at være modstander en den nuværende udlændinge politik. Man risikerer at blive stemplet som landsforræder og meget mere.

Men jeg er enig i at integrationen af indvandre har fejlet og det har den under alle regeringer siden indvandring begyndte. Men jeg kan faktisk godt forstå hvorfor nogle ikke ønsker at blive integreret i det danske samfund. Man hører nemlig altid om stereotyperne, altså det kriminelle bandemedlem, dem der nasser på samfundet, dem der snyder med sociale ydelser osv. Derudover er der de sidste 9 år kommet lighedstegn mellem muslim og terrorist i manges øjne. Hvor meget lyst ville vi selv have at integrerer sig i et samfund som råber perker efter en o g som anser dig for at være en forbryder blot udfra dit udseende. Mit bud ville være at netop ovenstående ting er med til at få disse indvandre til at føle at de ikke er dansker. Derfor er det oplagt at ikke integrere sig i samfundet.

Løsningen på hvordan vi får folk ind har jeg desværre ikke. Men jeg tror at vi alle bliver nød til at give os lidt, forstået på den måde at vi etniske danskere skal til og få større forståelse for at man godt kan være en god dansker og muslim med forældre fra mellemøsten. Det betyder at hetzen skal væk og dialog skal ind. Indvandrerne skal på den anden side vise forståelse og deltage i samfundet.

b_j3ns3n
kære Fido jeg har set min del af verden (dog ikke det hele) og som sony siger tager du til Tyrkiet opfører de sig ikke på samme måde.. det gælder for den sags skyld også i Marokko Egypten og Tunesien. om de er dummere end alle andre religioner vil jeg slet ikke bevæge mig ud i.. min pointe til kurt og alle andre var bare: lad vær med at skue hunden på hårene.. eller rettere lad folk bevise de ikke er idioter før man dømmer dem.. der findes mange muslimer som ikke hører til her i Danmark/Europa, men der findes også utroligt mange som er integreret 100% og de tager deres del af slæbet i de lande de nu befinder sig i..

MakMak
Løsningen på hvordan vi får folk ind har jeg desværre ikke.

Hvad med om de der kom ind rettede sig ind efter det samfund de gerne vil være en del af.
Men nej Nørrebro og andre steder skal omdannes til Libanon,Irak og Tyrkiet, oal
befri for alt den krig og al den brug af kniv og pistoler.
Vi skal IKKE være en krigsplads for utilrettede muslimer, som pisser på vore værdier.
Nej de skal sku UD, nu må det være nok med alt den satans underdanighed for sådan nogle snothvalpe. De skal væk og det samme skal deres familie, som åbenbart ikke kan ta vare på opdragelsen af andre personer.

Min egen søde dejlige hustru har fundet sig til rette i et andet samfund uden brug af vold.
Vi har aldrig ligget det danske samfund til last, så derfor finder jeg det fint at der sker en sortering af nydanskere allerede i indgangsdøren.
Se selv hvilken helvedes hus der er med at slippe af med de tyveknægte og andet rakkerpar der nu igennem flere år har fået at vide, at de IKKE er velkomne i DK. Dem kan vi sku ikke engang slippe af med.

Fido
TomDK skrev:
Jeg forstår simpelthen ikke at der er så mange udlændinge fjendske på dette forum som der er. Man skulle tro at det at man har en ægtefælde fra et andet land ville åbne ens øjne lidt overfor nuancer og andre kulturer. Men det er tydeligvis ikke tilfældet her på siden og også en af årsagerne til at jeg har følt mig nødsaget til at oprette en ny profil her på sitet, da den oprindelige var for tæt på mit rigtige navn.

Men holdningen herinde afspejler nok meget godt den ensidighed debatten har taget her i landet. Det er efterhånden ikke velset at være modstander en den nuværende udlændinge politik. Man risikerer at blive stemplet som landsforræder og meget mere.

Men jeg er enig i at integrationen af indvandre har fejlet og det har den under alle regeringer siden indvandring begyndte. Men jeg kan faktisk godt forstå hvorfor nogle ikke ønsker at blive integreret i det danske samfund. Man hører nemlig altid om stereotyperne, altså det kriminelle bandemedlem, dem der nasser på samfundet, dem der snyder med sociale ydelser osv. Derudover er der de sidste 9 år kommet lighedstegn mellem muslim og terrorist i manges øjne. Hvor meget lyst ville vi selv have at integrerer sig i et samfund som råber perker efter en o g som anser dig for at være en forbryder blot udfra dit udseende. Mit bud ville være at netop ovenstående ting er med til at få disse indvandre til at føle at de ikke er dansker. Derfor er det oplagt at ikke integrere sig i samfundet.

Løsningen på hvordan vi får folk ind har jeg desværre ikke. Men jeg tror at vi alle bliver nød til at give os lidt, forstået på den måde at vi etniske danskere skal til og få større forståelse for at man godt kan være en god dansker og muslim med forældre fra mellemøsten. Det betyder at hetzen skal væk og dialog skal ind. Indvandrerne skal på den anden side vise forståelse og deltage i samfundet.

Jeg taler om udelukkende om den del af udlændingene som ikke har noget ønske om at være en del af et åbent og demokratisk samfund. Der er ingen som kender mig som i alvor vil betegne mig som racist - forøvrigt en vældigt misbrugt betegnelse i disse tider Wink
Jeg bor selv i udlandet, og har rejst over hele kloden. Jeg har haft kærester fra stort set samtlige kontinenter og min familie i Danmark er meget broget. Jeg har f.eks en svoger fra Afrika + en fætter og kusine som har dansk mor og egyptisk far.
Hvad jeg ikke kan acceptere er:
At blive kaldt dansker-svin af en flok arabisk udseende teenagere - på gebrokkent dansk, naturligvis når jeg en sjælden gang er i Danmark.
At der er områder i Danmark hvor man skal bevæge sig rundt med yderst forsigtighed hvis man ligner en etnisk dansker.
At der er områder i Danmark hvor man slet ikke skal bevæge sig rundt hvis man er åbentlyst homoseksuel eller jøde.
At unge velbegavede universitetsstuderende slutter sig til organisationer som hizb-ut-tahrir og prædiker død og ødelæggelse over den vestlige civilisation samtidig med at de nyder godt af gratis uddannelse og SU.

Og så undrer det mig forøvrigt at vi aldrig hører noget til alle disse flinke, velintegrerede grønthandlere og taxichauffører som alle disse velmenende danskere tilsyneladende kender en masse af. Jeg benægter ikke at de eksisterer men en del af problemet er vel at de så ikke kommer på banen og deltager i debatten.

Kent27
MakMak skrev:
Løsningen på hvordan vi får folk ind har jeg desværre ikke.

Hvad med om de der kom ind rettede sig ind efter det samfund de gerne vil være en del af.
Men nej Nørrebro og andre steder skal omdannes til Libanon,Irak og Tyrkiet, oal
befri for alt den krig og al den brug af kniv og pistoler.
Vi skal IKKE være en krigsplads for utilrettede muslimer, som pisser på vore værdier.
Nej de skal sku UD, nu må det være nok med alt den satans underdanighed for sådan nogle snothvalpe. De skal væk og det samme skal deres familie, som åbenbart ikke kan ta vare på opdragelsen af andre personer.

Min egen søde dejlige hustru har fundet sig til rette i et andet samfund uden brug af vold.
Vi har aldrig ligget det danske samfund til last, så derfor finder jeg det fint at der sker en sortering af nydanskere allerede i indgangsdøren.
Se selv hvilken helvedes hus der er med at slippe af med de tyveknægte og andet rakkerpar der nu igennem flere år har fået at vide, at de IKKE er velkomne i DK. Dem kan vi sku ikke engang slippe af med.

Nørrebro er en fantastisk bydel. De eneste, der indimellem gør bydelen til et Libanon er unge danske autonome, danske rockere i krig med indvandrerbander (hvem der har mest ret til at deale kokain, heroin, hash osv. skal jeg ikke gøre mig klog på).
Ja, send de danske rockere og indvandrerbander UD.

Thai'er møder også racisme i Danmark, for det er åbenbart i orden at svine folk til, som ikke er leverpostejs-farvet.

”Først kom de efter kommunisterne, og jeg protesterede ikke, for jeg var jo ikke kommunist.
Så kom de efter de homoseksuelle, og jeg protesterede ikke, for jeg er jo ikke homoseksuel.
Så kom de efter socialdemokraterne, men jeg protesterede ikke, for jeg er ikke socialdemokrat.
Så kom de efter jøderne, men jeg protesterede ikke, for jeg er ikke jøde.
Da de kom efter mig, var der ingen til at protestere.”

huratho
Hej
TomDK, hvorfor er der grund til at skjule sig. Jeg har ALTID brugt mit rigtige navn og det bliver jeg ved med, da jeg har intet at skjule
Hilsen Hugo
Redigeret af huratho d. 05/08-2010 19:01
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Kent27
Og så undrer det mig forøvrigt at vi aldrig hører noget til alle disse flinke, velintegrerede grønthandlere og taxichauffører som alle disse velmenende danskere tilsyneladende kender en masse af. Jeg benægter ikke at de eksisterer men en del af problemet er vel at de så ikke kommer på banen og deltager i debatten.

De har nok travlt som de fleste mennesker med at tjene penge, sørge for deres familie. Akkurat som alle de danskere, der heller ikke deltager i debatten, når danskere gør noget forkert.
Når nazisterne, de autonome laver et eller andet lort, så kommer alle danskere vel heller ikke "på banen"?
Jeg er personligt ligeglad med fx. nazisterne, så jeg blander mig ikke i debatten - gør mig vel ikke til nazist?

Skulle man tage afstand til alt, så ville man jo ikke have tid til at passe sit og sin families liv.

Hvad med at afskaffe velfærd i DK, så det bliver ligesom Amerika eller Thailand. Ikke mere problem med snylter!! Wink

natty
"Og så undrer det mig forøvrigt at vi aldrig hører noget til alle disse flinke, velintegrerede grønthandlere og taxichauffører som alle disse velmenende danskere tilsyneladende kender en masse af. Jeg benægter ikke at de eksisterer men en del af problemet er vel at de så ikke kommer på banen og deltager i debatten."

Jeg blander mig da heller ikke offentligt, med navn og adresse, i debatter. Derimod gør jeg det gerne her og på andre forums samt mellem kollegaer, venner, bekendte og familie. Sådan er det nok med de fleste.

b_j3ns3n
desværre er der alt for mange der deler pia papands mening og det ender i sidste ende med at gå ud over os alle..

http://ekstrablad...386221.ece

natty
b_j3ns3n skrev:
desværre er der alt for mange der deler pia papands mening og det ender i sidste ende med at gå ud over os alle..

http://ekstrablad...386221.ece

Vi kan jo kun være glad for at det ikke er pøbelen på Ekstra Bladets Nationen som bestemmer. Shock

thaikurt1
Løsningen på hvordan vi får folk ind har jeg desværre ikke. Men jeg tror at vi alle bliver nød til at give os lidt, forstået på den måde at vi etniske danskere skal til og få større forståelse for at man godt kan være en god dansker og muslim med forældre fra mellemøsten. Det betyder at hetzen skal væk og dialog skal ind. Indvandrerne skal på den anden side vise forståelse og deltage i samfundet
.

Hvordan vil du havde en dialog med menneskerne der er ude for pædagog række vide som mange af de menskerne er især de unge menneskerne.

Det er fin med alle de gode gerning og ord som man jo har prøvet i mange år uden at det har givet noget.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1
Nørrebro er en fantastisk bydel. De eneste, der indimellem gør bydelen til et Libanon er unge danske autonome, danske rockere i krig med indvandrerbander (hvem der har mest ret til at deale kokain, heroin, hash osv. skal jeg ikke gøre mig klog på).
Ja, send de danske rockere og indvandrerbander UD

Nørrebro var en gang fantastisk bydel. det var før at man fik den ide at ny byggerige skulle fyldes op med med indvandrer at man skabe der i dag et ghetto hvor det er svært at få danskerne til at bo.

Nu er det ikke kun på Nørrebro man fik den ide det er flere storby der har de samme ghetto uden at tænke på hvad der vil ske men disse bydele.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

thaikurt1
desværre er der alt for mange der deler pia papands mening og det ender i sidste ende med at gå ud over os alle.
.

Hvorfor tro du at flere og flere danskerne del danske folkeparti syndpundet når det glæder muslimerne og andre kulturberigeter
det er fordi at man mange år ikke har ville gøre noget ved problemet
Redigeret af thaikurt1 d. 05/08-2010 20:02

b_j3ns3n
Jeg gir op Smile

vis de andre hopper ud foran, toget gør jeg det også

Spring til debat: